Nu nog op Antalya en dan ben ik helemaal blij. Ongeveer een 30-45 minuten rijden naar het vliegveld en dan ook nog mogen roken.
Moet je ff Googelen.
Kan zomaar van wel, dat ze ook naar Alanya vliegen.
Ligt je ww zakje al klaar?? Ik ga in ieder geval mn mandje opzoeken. Doen jullie het licht uit, zal ik het spaarlampje aanzetten. Anders klaagt Beps weer dat ze gestruikeld is.
Slaap:slapen::slapen: lekker en tot morgen
:dag::dag:
Het zal voor jou ook wel dichterbij zijn he Marion? Of bedoel je alleen, omdat je daar nog zou mogen roken? :zon02:
Het is dichterbij En ze mag daar roken. Bodrum kan dat ook
Trusten Toos.
het word stil hier.
Tsja t’is ook al bijna middernacht …tenminste hiet waar ik zit.
@Roanna
Nee is niet alleen voor het roken hoor, is gewoon het dichtstbijzijnde vliegveld.
Nou, dan ga ik maar met je mee Toos. Ja het WW-zakje ligt er al eventjes in. Zal al wel weer bijna koud zijn.
Weltrusten allemaal. Tot morgen maar weer. :dag::dag::kus:
Truste Toos :slapen:
Wie weet draaien ze het toch terug op schiphol.
Mis trouwens wel je paarse kleurtje hoor Marion
En jij ook lekker slapen Roanna :slapen:
Ikzelf ook wel soms … maar vloekt bij mijn nieuwe avatar ![]()
Weltrusten Roanna,
hoeveel zijn er nu nog… of ben ik al alleen. ![]()
Het is bijna 12 uur, dusssss Roanna alvast gefeliciteerd met je mannetje en feliciteer hem ook van ons:kus:
Truste…
Jullie ook hoor. :slapen:
Het is hier op de Veluwe 23.56 uur Antonieq, dus mooie tijd om te gaan slapen.
Doeggggggggggg :idea: uit!
Bedankt en dat zal ik doen. Ik hoor hem hier beneden al snurken, dus zal het straks, anders morgen ff tegen hem zeggen.
:kus::dag:
Over een paar minuten galmt er een lang zal hij leven over de Veluwe!!! Jammer dat het hard waait anders hadden we Roanna misschien kunnen horen ;).
Gefeliciteerd met je manneke … geef hem maar een dikke :kus:van ons allemaal!
En natuurlijk een hele fijne dag morgen.
Ik weet even niet meer wie erom vroeg, maar http://www.skyscanner.net/nl/eur/vluchten/duss/ayt/goedkoopste-vluchten-per-maand-naar-antalya-havalimani-van-düsseldorf.html
volgens die link kun je vanaf duitsland redelijk goedkoop naar Antalya
Thanks Antonieq … wil misschien in februari een weekje naar Antalya.