Turkish Tea Time deel 62

@Antonieq: Als we het hebben over de hond uitlaten, betekend even roken
o en Roanna truust ieder dag, toch roanna??

Mijn andere schoonzus is net thuis van Ierland en gaat altijd via Weeze. Schijnt een eindje achter Nijmegen te liggen. Zou voor ons ook een optie zijn.

@Roanna,

het is dat ik me al twee jaar geleden heb aangemeldt voor wereldwijzer anders heb ik een mooier gemiddelde gehad.

Is ook een idee, neem er voor mij ook wat mee:drugged:

Het vervelende is als je verder weg wil je haast naar schiphol moet of moet uitwijken naar duitsland of zo

@marion: ja idd maar voor mij ook errug dichtbij 5 kinuten vanaf mijn huis als ik weer of t open blijft of zeker gaat sluiten laat ik t wel weten hier

Weeze ligt net voor Köln dacht ik.

Daar heb ik ook wel eens voorgekeken , is dichtbij voor mij.
Omdat je alleen via credit-cart kon boeken …toen …heb ik het laten gaan.

Ik ga slapen morgen weer hele dag werken weet niet of ik 's avonds hier kom wss wel even zusje gaat als ze morgen weer beter is naar pc kijken

Ja, ik Truus iedere dag samen met mijn manneke en soms wel 2 keer op een dag. Voor de kontakten weet je wel! :paranoid:

Maarja, ik rook dan ook niet.(meer) :drugged:

En als Toos gaat crocken, gaat ze werken bij oudjes die haar regelmatig knijpen.

Is ongeveer bij Venzelderheide de grens over :wink:
Je kan er alleen niet op alle bestemmingen vliegen, weet niet of ze nu weer op Turkije vliegen. Spanje weet ik zeker, mijn schoonouders zijn vandaar naar Spanje gevlogen 2 weken geleden.

Tja moet er wat voor hebben, eergisteren weer flinke blauwe plekken op mn arm opgelopen en een collega een bloedlip.

Truste Linda :slapen:

@Roanna: Als je regelmatig truust hoef je niet bij te babbelen of doe je dat onder het truussen

@Linda: Slaap lekker en werk ze morgen

ik heb even vlug gekeken.
Vanaf Niederrhein/Weeze vliegt men zowiezo naar Istanbul

Linda welterusten.

Toos toch! Twee keer op een dag bijbabbelen? :wub: Jij maakt het wel weer erg fraai. Weet je wel hoe oud dat manneke wordt morgen? Kan ik hem echt niet meer aan doen, dan maar gewoon trusen hoor! :was:

Linda , slaap lekker en tot morgen en anders het weekend.

Truste :wink:

Dat vertelde je toch in gumbet?? Heb ik vast verkeerd begrepen

Och, toen wou ik denk ik stoer doen. :unibrow: :tongue:

Tuuuuuuurrrrlijk:D