Turkish Tea Time deel 62

Nou Antonieq, dan lijkt Istanbul op Zutphen op het eerste gezicht, maar zat er dus aardig naast. ha, ha. :wink:

ok , ik zal 't maar zeggen dan.

Het heet Kiz Kulesi, en het is een toren op een klein eilandje in de Bosporus. Het verhaal gaat dat een Osmaanse sultan deze toren liet bouwen, nadat hem was voorspeld dat zijn dochter op 18 jarige leeftijd zou overlijden. De dochter werd opgesloten in de toren omdat de sultan dacht dat zij daar veilig zou zijn. Toch kwam zij op 18 jarige leeftijd om het leven door een slangenbeet van een slang die in de mand met fruit zou hebben gezeten.

Aya sophia of zoiets ?

@Toos: Het gaat tot nu toe heel goed met mijn broer. Hij is weer gewoon door het oog van de naald gekropen, zeg maar. Bedankt voor de belangstelling. :wink:

antonie : ik wist het hè !!! Was net iets te laat !!! :biggrin:

Klein beetje maar hoor:nod:

@roanna: ga morgen na werk even naar de blokker informeren of er nog kaartjes zijn laat je wel even weten of te gelukt is

Heeft je broer het allemaal toch goed doorstaan, redelijk snel opgeknapt na zo’n operatie

@Roanna…

Ach, laten we zeggen …er zit ook een Z in .:smiley:

roanna : sorry hoor meid, even niet aan gedacht om te vragen hoe het was met je broer :o Mijn gedachten zitten regelmatig waar ze niet moeten zitten :tssk:

Oh maar Kaylo, ik neem niemand iets kwalijk hoor. Ik onthou ook lang niet alles. :slight_smile:

En bij deze ga ik dus iedereen een lekkere :slapen:knuffel geven ! Ga naar mijn mandeke ! Morgen ook thuis, moet scan laten nemen van die rotrug nu :finger:

Slaap lekker iedereen en bij leven en welzijn …de rest kennen jullie ook wel hè ? :dag: en dikke :kus:

Oke Linda. Zou wel net zo gezellig treinen zijn met z’n tweeen en ook nog naar de "meeting’ ook.

:GERMANY:Bloem: 10 november- Nederland(via Duitsland):NETHERLAN

[SIZE=4]WW: 18 november - MEETING!!
Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion+Nancy, Filiz , Seray , Trl, Bloem, Hans, Miere, MK, Brenniej, Linda : 18 november -Utrecht

Seray: 15 december- GĂźmbet
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- GĂźmbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken TĂźrgĂźtreis
Seray: 4 juni- GĂźmbet voor 5 maanden

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo

23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej[/SIZE]

Weltrusten Kaylo en sterkte morgen hoor. :thumbsup:

@Toos: Ik zat 'm al te zoeken Toos, maar nu heb jij het al even geupdate.

Ik heb 'm bij de meeting topic al even aangepast.:wink:

@Kaylo: Succes met de scan morgen, hoop dat het meevalt. Slaap:slapen::slapen: lekker:kus:
:dag::dag:

Moest ook diep graven hoor, maaaaaaar gevonden en aangepast.

Welterusten iedereen ! :dag: en :kus: en:slapen:

Zelfs MK staat er in, had vanmiddag een lijstje zonder MK