Ja dat is zeker. Ben er zelf niet bij heb nachtdienst. Broer, hub, de kinderen en aanhang maken het leeg van het weekend. Vind het eigenlijk wel prettig dat ik er niet bij hoef te zijn
@Kaylo: Was vrij vandaag, ga morgen de nacht in
toos : dat kleine dikke managertje weg ? (Was nochtans altijd heel vriendelijk, konden we lekker wat Turks praten (nou ja, ikke wat oefenen)
(die vond dat wel leuk). We zien wel wie in zijn plaats komt dan. Heb alvast mail gestuurd naar AD dat we er terug aankomen :unibrow:
We nemen er een op jou hoor
toos :samosje ? :retard:
Vond het een vreselijke kwallebak, was ook niet bepaald vriendelijk tegen het personeel. Ze klaagden steen en been over hem
antonie : ja hè ? :beef:
Ja, dat lijkt me ook wel Toos. Wij moesten het toen wel zelf doen, want ik heb ook maar een broer en mijn schoonzus had/heeft ook niet zo’n goede gezondheid. Maar leuk is anders hoor!
@Antonieq: Arnhem?
@Kaylo: Lekkkeerrrrrrr:p
Hoe is het trouwens met je broer??
kwallebak (leuk woord) :paranoid: Tegen wij was ie altijd vriendelijk, kwam altijd praten. Weet natuurlijk niet hoe hij met zijn personeel omging. Je ziet die mensen natuurlijk maar af en toe hè ?
@Roanna,
je komt al dichterbij.
Nog een paar duizend kilometers
Ik heb echt geen idee waar het is
T’is èèn van de bekendste bezienswaardigheden in Istanbul ( oops veraden).
Komt ook nog voor in een James Bond film, als vrouwen daar al naar kijken.
antonie : blauwe moskee ? Is niet goed te zien zenne !
Zit ik er natuurlijk weer dik vet naast ! hihi ! :drugged:
Vind jou avator wel heel leuk Kaylo
Nee hoor Kaylo jij zit er behoorlijk dicht bij.
Scheelt maar een paar kilometer nog.
Als ik me eigen goed herinner kun je mijn foto vanaf de blauwe moskee zien.
P.S. : mijn avatar is eigenlijk ook niet mis hè ? Dat kleur van haar heb ik dus als ik 3 weken in de zon heb gehangen ! :frown:
toos : lalalalalalamaaaaaaaaaaaaaaa !