Turkish Tea Time deel 4

Ja leuke gast he,en maar flirten met die stomme russen pfffffffff,moet altijd lachen er is er een en die krijgt ze bijna altijd op zijn terras ook al willen ze helemaal niet drinken.

@Jill: leuk zijn dat soort dingen he! Heb het idee dat dat ook typisch Turkse dingen zijn. Heb nog nooit zulke contacten opgedaan in een ander land zoals in Turkije…

oke…volgende van mij hoor…dia sigaretje? vind je het erg jill?

wat aardig van die man…hoe vaak hebben jullie al gehuurd bij hem dan?

@Cyn: hmm wel lekker ja maar beetje sneu voor Jill :frowning:

Nee klopt inderdaad,we zijn daar bevriend met een koppel en die man bouwt appartementen en villa`s.
Ze staan er echt op dat we met de familie samen barbequen en die zien je ook als familie.
Ik moet wel zeggen hij heeft 20 jaar in ndederland gewoond en zij in Duitsland.
Maar het zijn echt goede vrienden en we skypen ook regelmatig.

je bedoelt filiz…hoeveel slokken heb je al gehad van je cocktail…vanaf nu is het spa water voor jou!!:smiley: haha

Ja tied voor een pafke!

gezellig met zn alle bbq’en!! zeker doen jill!!
waarom zijn ze terug gegaan naar turkije?

Waaaaaaah meiden die alcohol stijgt met die warmte wel erg snel naar m’n hoofd! Hihi Filiz natuurlijk (vergeef je me?)

haha tuurlijk!! foutje bedankt…

Hij zag wel dat er geld te verdienen was door daar te bouwen en dat is ook zo.
Alhoewel zij het moeilijk heeft,ze hebben sinds kort ook een kleine en dus reist zij regelmatig naar haar familie in duitsland.
Ook komt de familie veel bij haar.
Zij is nog heel jong 23 en als wij daar zijn gaat ze altijd met ons mee naar de markt enz.
Dan is ze blij dat ze eens lekker kan bijkletsen,leuke meid trouwens.

OK meiden het is nu aan mij,nog een keer hetzelfde?

Merabah

@Jill: leuk hoor zulke contacten, moet je zeker blijven houden.

@Filiz: maarre ik wil niet aan het spa hoor. Ik wil ook wel een sex on the beach!!

Ik wil turks gaan leren maar lijkt me sooooooo moeilijk.

klinkt gezellig idd…
mar snap het niet helemaal van de kleine…die is van hun, maar hebben ze niet mee genomen naar turkije?

Helleup ! Mn tekst is gewoonweg niet doorgekomen, foutmelding…

Was ineens weg, ging gewoon mn telefoon halen omdat Jill me eraan herinnerde en toen kwam mn ma thuis en zijn we nog snel op boodschappen gegaan voor avondeten en zo. Sorry meiden !

Vriendje teruggebeld ! Heeft het helaas druk maar als hij kon, zou hij nog eens op msn komen, maar ja, we hopen dus niets. Hij weet alvast dat ik morgen terug zal bellen :smiley:

O sorry Dia verkeerd begrepen.

ja mij nog een keer het zelfde. :wink:

@jill…je kan je nog inschrijven is hasselt…gezellig!!

Haha ik als oude taart tussen al dat jong grut zeker;