@nur, fijne vakantie @mustafa, verveel je je nog steeds zo erg? @marion, ik had het idd gezien op journaal…zal wat zijn vandaag, heb je tenminste iets om over te praten @diamond, leven is zwaar he? @sev, slaap lekker nog ff, ik ben lekker in een keer doorgeslapen…beetje duf nu, maar ja, toch niks beters te doen vandaag. @fransijn, alles komt goed, weet het cker, jij gaat snel bijkomen in Side @jac, enne, al plannen voor je volgende vakantie??
hier alles nog hetzelfde…kwam onlangs op een engelse site video’s tegen van de bars bij mij in de straat, erg leuk om je vrienden weer te zien. straks komen die engelsen weer terug en hopelijk hebben ze dan weer gefilmd en gefotografeert. mijn collega belde gisteren ook nog, of alles goed was en dat ie me mistte en dat ook hij weg was bij mijn ex-werkgever en of we niet samen een excursie-buro op konden zetten, hahahahaa, de schat!
@Bloem: Een eigen buro wihiiiii ! Nou, ben ondertussen al ff wakker, direct voor middag gegeten en ben weeral moe ! Weet ik niet wat ik heb…
@Dia: Succes met kijken in de boeken, ik ga ook in oktober wss samen met mn vriend, alleen, weet nog niet waar, mn vriend wil het iets dichter houden want 9u bus is héél langzaam voor hem gegaan nou ja, arme vriend van me ! Ff rekening dan mee gaan houden, 4u bus voor zijn vriendin te zien is ook al mooi niet ? Zou graag naar Dalyan gaan of zo, ofwel Side (is dan weer langer) en ja, Alanya DURF ik NIET voor te stellen hahahaha
@ Sev: Kapsalon is toch Turks?? … Dachtik… tis een bakje met patat, van dat donervlees en sla en knoflooksaus eroverheen… Hmmmm!!
@ Marion: hoe ging het op werk??
Mijn ouders komen vandaag thuis, na drie weken op Lesbos gezeten te hebben. Ik zal vanaf nu ongeveer 20 dagen hebben om hen ervan te overtuigen dat ik niet verkracht/vermoord/ontvoerd zal worden als ik in mijn eentje naar Turkije ga deze zomer… Het gaat zeker niet makkelijk worden!!
Whahaha! Dat had ik ook hoor toen ik het voor het eerst zag. Ik liep hier in Rotterdam samen met mijn vriendje en ik roep zo: Kapsalon. Hij zo: waarschijnlijk is dat onderdeel van het restaurant… Maar later vertelden vrienden dat patat met doner en sla zo heet. Ze verkopen het bij elke Turkse Pizzakraam hier in Rotterdam =D Erg lekker moet ik zeggen.
en kristina, je kunt je ouders er idd vast wel van overtuigen, maar er zijn nu meer dan genoeg verhalen op het forum, dat je cker ook voorzichtig moet zijn (spreek uit ervaring)
succes ermee
Ik weet het =(. Ik snap ook waar ze ongerust over zijn, ik snap ook heel erg dat jouw ouders ongerust zijn, maar mijn situatie is denk ik anders… Gaat het misschien al wat beter met je? Al wat meer slaap gehad?
Op het werk waren de uitzendingen op tv natuurlijk het onderwerp van gesprek. Samen krantenartikelen na gelezen. Iedereen is er gewoon helemaal vol van en kan over niets anders praten. En dat hebben we dus ook gedaan want er komt verder toch niet echt veel uit je handen.
Nog een dik kwartier werken en dan snel naar huis sjezen. Vanavond eten we maar wat makkelijks want wil toch echt wel voetbal kijken!! Kreeg zonet weer een paar sms’ jes uit Alanya, zat hier helemaal te stralen
En mijn ouders zijn gearriveerd! Helemaal poepiebruin, en vol van hoe geweldig de vakantie was… Nu mis ik mijn vakantie alleen nog maar meer =(.
Makkelijk eten… Wat gaje eten? lasagne is makkelijk hmmmmm! Wij eten ook iets makkelijks want ik heb niets in huis gehaald.
@llemaal. sorry heb niets bijgelezen maar…wil even kwijt.
nadat ik me vanochtend met zware tegenzin met een leugen om bestwil ziek melde bij m’n werk (Bloem bedankt voor de tips maar heb het hier maar bij enorme hoofdpijn gehouden…)heb ik een super 'kijk’dagje gehad bij Corendon !
Kom op de klantenservice, alle boekingen reserveringen, vragen erover, betalingen etc etc. … bedrijf echt superleuk, geweldige sfeer. Veel te maken met Turkije natuurlijk. tussen de middag pauze en word er Turks gekookt. Hoop Turken daar, hoor af en toe Turkse muziek.
En… afgezien v.d reistijd (1,5 uur) denk ik dat ik het toch ga doen. Ze willen me nl wel graag hebben !!! :RockOn:
het vervelende is die studiereisjes en bovendien 1x per jaar gratis op vakantie. Maar ja alles heeft zo z’n nadeel
kapsalon…haha nee nog nooit van gehoord…maar klinkt wel erg leuk!!
@bloem…wat goed dat je werk hebt…!! toch? het is een begin, en teminste wat afleiding!!
@von…super dat het zo goed bevallen is:D ben benieuwd:D
@dia…altijd leuk die smsjes van vrienden uit turkije…heb je toch het geoel dat je een heeel klein beetje daar bent
@nur…ik weet niet of je het nog leest, maar heel veel plezier in turkije!!
ik weet niet wat ik de laate dagen heb, maar ben zo moe:(…normaal nbooit zo veel last van. ga vandaag maar eens vroeg naar bed.
morgen vroeg op…
ik weet niet of het alleen in het zuiden gedaan wordt of dat iedereen het wel kent, maar we gaan een den uit de bossen halen met de jonkheid (alle ongetrouwde van het dorp) en die wordt dan 's avonds/nacht opgezet door de getrouwde mannen.
altijd erg gezellig en altijd dronken boel…morgen wordt het dus ook weer laat, en zondag morgen weer vroeg op om verder te feesten, kermis in het dorp…
@Von: leuk dat ze je graag willen, wat houd de job nu precies weer in ?
@Filiz: Ben de laatste tijd ook zo moe en heb belange zoveel niet moeten gaan werken dan anders… Mss het weer ?
@Iedereen: Prettig Weekend, mijn weekend begint pas morgenmiddag… Moet om 5.45 uit mn bed om 7.00 te beginnen in het ‘kapsalon’ en tegen de middag heb ik gedaan en dan lekker weekend en hopelijk lekker warm weer !!!
@ von: Wat leuk van die baan!! Die reisjes zijn inderdaad wel vervelend. Om je te steunen wil ik ze wel voor je doen??
@ filiz: klinkt gezellig wat je allemaal gaat doen! Is het een traditie die elk jaar is ofzo??
Ik morgen leren, 's avonds werken, zondag leren en nog eens leren. Kheb een testweek en ik moet goede cijfers halen (voldoendes) om over tegaan… Sta nu op het nippertje!
@ filiz nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel heel erg leuk, kan me voorstellen dat “vroegah” er wel een setje of wat uitkwam en dan het jaar erop trouwen ofzo??
@ diamond, tja, vervelend he? die sms-en, dan wil je maar een ding: TERUG!!
@von, wat gaaf dat de baan bevalt en dat ze jou ook willen hebben!! nog ff onderhandelen over het salaris en tja, die snoepreisjes, wil je daar ook best mee helpen.
zelf hebben we hamburgers gegeten in de rust, erg jammie, maar zo slecht. ben in turkije 7,5 kilo afgevallen (heel erg blij mee) omdat ik gewoon geen tijd had om te koken, laat staan te eten, maar op deze manier gaat het wel erg snel, mn ouders zorgen te goed voor mij denk ik.
@rest, allemaal een heel prettig weekend, volgens mij zou het mooi weer worden dit weekend, mag ook wel, wan tik heb het KOUD!!!