Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

Jill,ja dat wel.

Roanna,dus dat worden fotoshoots in Adr,allemaall poseren voor jouw kokkie

@TRL: Nee, ze hadden beiden wat geld van ons gekregen en daar hebben ze bij zo’n muntjes automaat, waar je moet proberen muntjes te schuiven mee gedaan en daar tussen zitten dan waardefisches die je dan om kunt ruilen voor prijzen.

Maar lieve hemel… je moest ik weet niet hoeveel punten hebben om iets leuks te mogen uitzoeken en dat red je natuurlijk nooit in een paar minuten. Ze hadden iets van 500 punten en daar kreeg hij zo’n zakje stinkbommetjes voor. Schandalig eigenlijk. Gelukkig had ik ze niet zoveel geld eerst gegeven ( ieder € 5,00), dus dat was op en hadden ze nog bijna niets. Maargoed, dat wilden ze zelf. Niemand dwingt ze natuurlijk, maar het werkt wel verslavend.

Toen heeft de jongste nog ballen gegooid . 3 ballen voor € 3,00 en daar kreeg hij zo’n plastic zwaard voor. Toen van opa kokkie nog wat te drinken bij La Plac* en een suikerspin gehad en toen was het over met de pret.

Ja TRL, die leukerds in de familie hou je toch!! :disgust: Flauw hoor, maargoed je hebt het weer (goed) doorstaan.

@Jill: Dat wordt dus nachtbraken voor je. Gelukkig ben je dat wel een beetje gewent. Hi, hi.

Zo ben er weer
Alles ingepakt en klaar voor vertrek morgenvroeg nog een badje en de haartjes fohnen

@Roanna ja het kost handen vol geld he om naar de kermis te gaan je kan al beter naar een pretpark gaan

@Raak: :dag:

Kokkie heeft een Niko* L 100 gescoord en heeft zowaar al een foto van mij ermee gemaakt. Nee, kan ik nog niet laten zien, want moet eerst alles nog installeren op de PC. :biggrin:

Nou, zullen we dan even dit deel vol kletsen?

Roanna : Nikon is een goed merk, ben benieuwd. zullen heeeel wat foto’s worden in ADR
Trl : je nix aantrekken van mensen die jou eigenlijk ook helemaal niet zo goed kennen :kus:
Jill : ook al helemaal gepakt.
Joepie : ROANNA dat betekent dat wij de volgende zijn !!!>>>

@Roanna mooi spul ik kan er alleen niet mee overweg.

@raak
Nog steeds te lange nagels.

@jill
Is helemaal klaar voor vertrek.

@roanna
Kokkie een nw camera, kan hij hem mooi uitproberen tijdens de vakantie.

Meiden voor ik het vergeet iedereen die nog naar ADR vertrekt

EEN HELE FIJNE VAKANTIE EN MET VOLLE TEUGEN GENIETEN.
ENNE gedragen jullie je daar een beetje?

@Raak: Jaaaa…nu je het zegt. >>> Hoera!!!

@Jill: Nou wij ook niet zo hoor en kokkie al helemaal niet, maar deze is behoorlijk eenvoudig in gebruik, anders had hij het niet gekocht. Dat ding heeft zoveel mogelijkheden, maar dat moet hij zich maar even uit laten leggen door een van de vakantiegangers, die er wat meer verstand van hebben. :smiley:

MK : :dag: lekker zonnig daagje gehad vandaag.
ja, nagels nog geen tijd gehad, kapper liep een beetje uit :tongue:
was denk ik teeee grijs :hihi:

Roanna : komt goed. Hubs zegt : gewoon richten en klikken :stuck_out_tongue:

Zo hebben wij al 3 jaar een dvd recorder ik weet nog altijd niet hoe dat ding werkt

Nou meiden verzin al maar een goede tekst voor het nieuwe deel!

@raak
Ik ben vanmorgen ook naar de kapper geweest.
Het is hier ook de hele dag zonnig geweest, maar niet zo erg van genoten. Hubs moest werken dus dan heb ik hectisch dagje.

Jill : helaas…dat kunnen/willen we niet beloven :unibrow:
Maarre : dank je wel, een fijne vakantie gaat het zeker worden:zon02:

Cyn en Bloem zijn met 38 min vertraging vertrokken…

MK : dat wordt wat met al die obers daar. we zijn er allemaal voor naar de kapper geweest:lol:
Jill : ook een digibeetje ???

pfffff jammer maar ja kan nog veel erger zijn ook he.

Had het gezien op TT