Moeten jullie nu wel de koffers inleveren op hetzelfde punt als waar je normaal moet inchecken of is er een speciaal punt daarvoor?
ja dat snap ik dus ook niet…
je kunt wel online inchecken, dus je hoeft niet in te checken aan de incheck balie, maar je mag geen gebruik maken van de bagage drop-off en moet dus gewoon wel bij de incheckbalie je koffer afgeven… :retard:
maar ach, t zal wel goed komen
beps smste vanochtend dat carla om 2h 's nachts was aangekomen dus heel veel eerder zullen wij er dan ook niet zijn
ff nog de handbagage regelen
2 uur pffffff, dat wordt een latertje! Dat wordt morgen de hele dag aan het zwembad tukken ![]()
Vorig jaar had ik ook online ingecheckt en toen moest in ook gewoon in de rij. Er is dus niets veranderd. Straks Cyn ontmoeten, spannend hoor als je niet samen van huis gaat.
Jill, heel veel plezier met je vriendin!
nou ja… ik ken cyn natuurlijk al wel he?!
hahahaa
zo… handbagage ook gepakt… ff wat molletjes enzo erin… mams neemt voor me wat onspanningspoeders mee…
konijntjes zitten in t hokkie, hebben genoeg te eten…
tja… what else?! ben er volgens mij al wel weer klaar voor…
@ jill jij ook een fijne vakantie!! :dag:
sjit das ook wat… had nog wat besteld by mekkerman…
kreeg ik net binnen… past nie…
maar goed…
ik ga nu echt weg
ciaooooo
tot snel!!
Goede reis en tot volgende week.
wow weer 3 mensen weg en het valt nu al helemaal stil…
Ikke heb mijn ronde gedaan alleen nagels moeten nog dus heb nog steeds problems met typen:mad:
Het gaat hard nu met vertrekkers. Mooi zo want zoveel te eerder zijn wij weer aan de beurt ![]()
De volgende op het lijstje …
@Jill
Koffertje klaar, vervoer is uiteindelijk geregeld. Deze keer niet met hubs maar met vriendin op pad. Ook een keer gezellig, meiden onder elkaar. Is zij er ook al klaar voor?
Meis geniet er van, even de batterij opladen, de zon zal je goed doen!!
Veel plezier in
Alanya
Marion : wil jij dan ook graag weer naar Turkije??:biggrin:
Je hebt idd nog steeds mooie plaatjes over
Jill : weet niet of je nog langskomt maar ook voor jou en je vriendin een heeeeeel fijne vakantie, ga er lekker van genieten
Zo en nou duik ik ff de keuken in, moet niet gekker worden hoor,koken op een zaterdag…
@Marion,ik ben bijna klaar,ben nog goulash aan het maken voor hubs en de kids.
Tja mijn vriendin ik hoop dat ze klaar is want zij heeft namelijk een bruiloft van de zoon van haar zus.
Ik heb haar gezegd drink maar niet teveel want als ze zien dat je gedronken hebt mag je nog niet mee hahaha.
We gaan morgenvroeg om 06.00 uur van huis,dus ik ga niet meer slapen.
@Raak jawel hoor kom vanavond nog langs ik zou dus heel graag de geboorte nog meemaken.
@Marion,inderdaad jij hebt zoveel prachtige foto´s
Goedenavond all. Al zijn dat er nu niet veel meer. ![]()
@Jill: Meisie… voor ik het vergeet, ook jij en je vriendin een onwijs gave vakantie toegewenst en ga lekker genieten daar met z’n beiden. >>> Goede reis ook.
Tja… de bevalling in weer naderend. Dat is eigenlijk toch nog best snel gegaan. Komt ook Jill, omdat jij weer zo lekker meebept.
Zo, wij terug van de kermis… bleh… niks an, maarja, de kids vonden het weer even leuk. Wilden verder nergens in, dan alleen wat van die gokspelletjes gedaan en een suikersspin gehad.
Kokkie nog daar in D’ter bij de MM een camera gekocht. Ze hadden nu reklame van 8% korting en dan kreeg je nog eens extra 8% vakantiegeld korting. Ja ja, dat zal. Maargoed, kijken of hij er mee om kan gaan, want hiet zit natuurlijk geen rolletje meer in. :unibrow:
Jill,ook voor jouw een hele fijne vakantie lekker samen met een vriendin,geniet ervan!!!
Roanna,goedkope spelletjes op de kermis??? Weet dat de laatste keer hier touwtje trekken al 5 euro was,en wat kreeg je een goedkoop dingetje van de w*bra…
Zo wij ook weer thuis van verjaardag,viel gelukkig mee,meeste wisten niet dat we op vakantie waren geweest,alleen wat flauwe grapjes van de vriend van me nichtje en zijn moeder.
@Roanna en Trl bedankt gaat nu snel morgenvroeg om 6 uur rijden;
@Trl zo zie je als je ergens tegenop ziet kan het altijd nog meevallen,gelukkig maar.
Nou dames, kom op dan moeten we wel zorgen dat Jill voordat ze vertrekt een nieuw deel kan openen
Zo te zien moeten we het met z’n 3-tjes doen, dus zet hem op
Roanna : vertel wat voor toestel heeft kokkie gescoord ?
Jill : dus jij zit strakkies met een lallende vriendin opgescheept