@Roanna: Geen punt hoor, neem mn eigen sokken wel mee en mn gebreide string ook:finger:
Ga ook nog een bakkie doen met hub, even onder de grote regenbui, tot latersssssss
Goedemorgen
Bloem, hoe gaat t met je rug?
Cyn, nog even bij mams langs en wat lekkers voor bij de koffie. Smsje gewoon vergeten…
SAMEN EEN GOEDE REIS EN EEN LEUKE VAKANTIE!!! En natuurlijk tot zaterdag!!
Viva en hubs komen in de nacht van maandag op dinsdag weer thuis. (ze landen om 1:55 uur).
MK; hoe vonden de kids de efteding??
Zussie; heb je vannacht wel een beetje kunnen slapen? alvast een knuf voor straks en ik zou als ik jou was gewoon proberen te genieten op die verjaardag… en inderdaad leuke verhalen ophalen.
Iedereen komt gewassen en geschoren aan in ADR
kappertjes al geboekt… huisjes spik en span…
volgens mij is iedereen er klaar voor ![]()
Ik ga de stofzuiger en de dweil nog even een rondleiding geven… Misschien tot strakkies ![]()
Ik nu ook. :dag:
Toos: thanks!!! Tot snel!! :dag:
Damber: thanks!! tot zaterdag ook!! :dag:
had ik al gezegd dat het hier sneeuwt??
van die witte pluisjes :(:(![]()
Roanna,nou het zijn geen vrienden,en deel familie die ik weinig zie,maar wel altijd hun vooroordeel klaar hadden enzo en de rest zijn vrienden van me nichtje.
Cyn,ja wie weet heeft hij een voorgevoel.Heb je niks gezegd?
Zussie,jij Viva ophalen van schiphol maandagnacht of mag je lekker in je bedje blijven.
Ga ff showeren. wat is iedereen al ijverig vandaag ![]()
TRL: nee heb niks gezegd!! Heb hem ook gezegd dat ik geen tijd/geld heb om op vakantie te gaan… ![]()
Ik ben de gelukkige nachtbraker ![]()
ohw ja… en broer en schoonzus krijgen in september/ oktober de sleutel van het nieuwe huis, dus dat moet nog even wachten ![]()
Damber: ga jij nou samen met je paps&mams naar ADR? Of nog een vriendin ofzo??
met paps en mams… Ik zou eerst met een vriendin gaan, maar we konden niet gelijktijdig vrij krijgen… Ik wilde dus niet op vakantie gaan en gewoon een paar dagen verlof opnemen… Viva vond echter dat ik m’n vakantie ook wel verdiende. Ze moest heeeeeeeeeeeeeeeeel lang nadenken
maar zei toen; dan gaan we toch met z’n drie’tjes ![]()
net zo gezellig toch ![]()
Cyn,zal hij raar staan te kijken mocht je hem tegenkomen.
Zussie,gezellig toch met z’n 3-en naar Adr,en er zijn vriendinnetjes genoeg daar.
TRL: ja denk het wel… heb hem gister al een beetje uitgehoord wat zijn werk tijden zijn… En hoe lullig het ook klinkt… Ben er blij mee… Hij werkt in dit hotel vaak tot 2 uur 's nachts… :biggrin:
Ach we zien het wel… ![]()
Jammie!! Zo maar even een broodje kroket fabriceren… Lekker!! Dat mis ik altijd op vakantie… ![]()
Een goede morgen vanuit een zonnig brabant.
Ik lekker uitgeslapen vanmorgen, J ging gisteren logeren bij oma, hij ging een neefje gezelschap houden. En ik had het huis voor mij alleen dus ben lekker onder de zonnehemel gekropen want ik moet het kleurtje wel bijhouden he.
Jullie hebben ook niet stil gezeten hier, ik had een heleboel bij te lezen. En ik weet ook niet wat ik allemaal onthouden heb.
@Damber
Ook weer aan de klets, gezellig! Goed te horen dat Viva en hubs het naar de zin hebben in Portugal. Voor jou nog even … kan je mooi ADR mee op stelten zetten.
@Raak
Nagels te lang, blijven steken in het toetsenbord. Inmiddels weer bijgewerkt bij de nageltrees denk ik.
En nee … ik voel me nog geen Remy hoor.
@TRL
Een mooie foto van jou kanjer!
Die kleintjes zijn favoriet daar he? Weet nog van J, ook hij kreeg alle aandacht toen ie zo klein was. En ze mogen ook alles want het zijn kinderen. We waren ooit op een terras, hij was bijna 3 toen, hij zag de vrouw de bloemen water geven met de tuinslang. Toen zij klaar was ging hij in aktie, kraan open en naar de bloemen. In een razendsnel tempo, voordat ik in de gaten had waar hij mee bezig was spoot hij de bloemen bijna uit de bloembak. Ik boos, dat mag niet. De eigenaar vond het nog lollig ook want die kleine had plezier.
Jij vanmiddag naar een verjaardagsfeestje maar geen zin. Misschien valt het allemaal mee en wordt het toch nog gezellig. Dikke kus!
@Roanna
Ook druk vanmiddag, naar de kermis met dochter en de kleinkids. Ook jij veel plezier.
@Cyn
Is er klaar voor. Maar … je moet nog even geduld hebben. Ook nog een sms-je gehad van Y, idd toevallig zo kort voor vertrek. Ik ben benieuwd of je hem tegen gaat komen. En als je hem ziet, laat het gewoon op je af komen. Het loopt toch zoals het lopen moet.
@Bloem
In de rug geschoten gisteren. Wat een timing zeg, hoop dat het wat bijgetrokken is vannacht.
@Beps
Vroeg aan het ontbijt vanmorgen want ze moet de markt op vandaag. En … wacht vol spanning op de nederlandse delegatie!
@MK
Leuke dag gehad gisteren?
@Toos
Al fris en fruitig? Je moest vanavond aan de crock of niet?
@Jill
Hoest met jou koffer? Staat ie ook al startklaar?
@Kaylo
Is al een heel eind onderweg nu dacht ik.
En toen … wist ze het niet meer. Ga ook eens aan de slag want mams komt zo op de koffie en loop er nog bij als een soort van ma Flodder.
Tot straks!!
Goedemorgen iedereen!!!
@Bloem hoop dat je rug beter is en de nachtrust je goed heeft gedaan.
@cyn er al helemaal klaar voor
Mocht ik jullie niet meer spreken,een hele fijne vakantie meiden en zet ADR maar op zijn kop!!!
Groetjes aan Beppie en familie!!!
>>>:zon02::vak02::vak01:
@Marion,lekker he zo eens wat tijd voor jezelf!!!heb je af en toe eens nodig he
Koffer zo goed als klaar,nog wat kleine dingen (kaas) hahahaha kan er niet zonder.