Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

iedereen die al slapen is of gaat slapen welterusten slaap lekker!

@Bloem,beterschap meid hoop dat je je morgen beter voelt!:kus:

Goeiemorgen iedereeen !!

Koffers zijn klaar, nu lekker douchen en weg zijn we !!

Tot morgen, overmorgen, en …
Doei !!!

Nou Kaylo onderweg lees ik, Cyn en Bloem zijn er bijna klaar voor… gedaan met de rust

@Bloemmie: voorzichtig hoor met het ruggetje…

@Damber…wanneer komt viv en hubs weer thuis dan??

Nu op naar aankleden en ontbijt…

Cyn en Bloem, heel veel plezier!!!

http://94.100.115.132/390600001-390650000/390636701-390636800/390636790_5___1i.jpeg

:turkey:Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR:TURKEY:

Jill: 14 juni 9 dgn Alanya
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Miere011**:** 28 juli- 6 augustus: Adana
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

Beps,jij bent er vroeg bij,vast als eerste aan het onbijt.Volgens mij komen Viva en haar hubbie maandag terug.

Zussie,van harte gefeliciteerd met je broer.Wonen ze al in hun nieuwe huissie.

Bloem,hoe is het vanacht gegaan met je rug,beetje kunnen slapen?

Jill.hoe laat vertrek je morgen?

En vandaag is het dan eindelijk zover Bloem en Cyn,eindelijk mogen jullie gaan,heel veel plezier en vooral genieten!!!

fijne dag allemaal

Goedemorgen allen.

Vandaag is het dat zover. Vandaag gaan Bloem en Cynthia eindelijk op vakantie. >>>

Dames, ik weet niet of ik er vanmiddag ben, Denk het niet, dus hier bij meiden:

Alvast een hele fijne vakantie en een fantastische tijd gewenst in ADR. Ga ervan genieten en tot volgende week. Goede reis ook. >>>

:vak01: :vak01:

Zo, ik wil julie ook allemaal een fijne dag wensen. Ik zet de pc wel even op de meeleesstand, maar was wel van plan even het een en ander hier thuis te doen. Vanmiddag als kokkie weer thuis is, gaan we even naar D’ter om met dochter en de kleinkids naar de kermis te gaan aldaar.

@MK: En hebben jullie het leuk gehad gister? Het weer hadden jullie in geval wel mee he!!!

@TRL: Jij ging toch ook nog wat leuks doen vandaag? Jij ook heel veel plezier en ga ervan genieten.

@Beps: Wat was jij alweer vroeg. Hebben de hanen van de kinderboerderij je wakker gekraaid? :unibrow: Jullie ook weer een fijne dag en lekker spannend afwachten wanneer de “vriendinnetjes” aankomen.

JAAAAAAAAAAAAAA!!!

Goeiemorgen!!! Haha nou ik ben wakker… en heb dus niks meer te doen…

Bloem: last van je rug… oh oh… Niet laten merken bij incheck of vlucht hoor… dan zou je er namelijk niet mogen zitten… (nooduitgang) dus niks zeggen he :wink: hahaha

Damber: gefeliciteerd met je broer!!!

Roanna: dankje!
MK: dankje!

hahaha… en nu?? Ga straks nog even langs mams… En dan nog even wat lekkers voor die oudjes halen… haha ze brengen me namelijk ook heel lief weg :wink:

Nou tot later!!!

:kus: :dag:

goedemorgen
Cyn : al helemaal klaar voor vertrek, alleen nog ff langs mams en paps
Bloem : waarschijnlijk nog op een oor. hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen
Dames : heel, heel veeeeel plezier alvast de komende dagen en tot woensdag !!!
MK : hoe was het bij mij op “het hoekkie”???
Trl : jij ook fijne dag vandaag
Roanna : naar de kermis, hier ziet het weer er goed uit
Kaylo : denk ik al bijna geland
Beps : ligt al aan het zwembad, zat waarschijnlijk idd als eerste aan het ontbijt. Oh nee tuurlijk niet, lees overal dat er zaterdag markt is, daar lopen ze natuurlijk

Roanna,heb vandaag verjaardag van dochtertje van me nichtje,met bbq als het weer goed blijft.Maar heb niet zoveel zin,krijg ik natuurlijk weer allerlei vragen…
Jullie veel plezier op de kermis.

Cyn,wat lekker halen voor je ouders,wat zullen ze smullen dan.Heb je nog wat van Y gehoord,weet hij nog steeds niet dat je in de buurt bent?

Raak,nagels weer gereed.

In kusadasi was de kledingmarkt er nog niet toen wij er waren is afgelopen woensdag pas begonnen,waren problemen met de gemeente ofzo

Goeiemorgen,
Beps weer even langs geweest en Damber ook. Leuk!! Fijn dat viva en hub het naar hun zin hebben. Volgens mij komen ze dinsdag thuis en gaat viva nog even 3 dagen werken.
@Trl: Wat een leuke foto en wat een lekker ventje is het. Mag je trots op zijn
@Jill: Ben jij er ook bijna klaar voor, jij gaat ook al gauw toch
@Bloem: Door je rug gegaan, zit even niet mee. Massage al geplant dus zal vast goedkomen.
@Raak: Moet naar nageltrees, kan niet meer typen. Lastig
@Roanna: Nieuwe tenten gescoord bij de vriend van Raak, niet mee terug nemen, maar gewoon weggooien
@MK: Hoe was het in kaatsheuvel?

Raak: haha ik woon nog bij paps en mams hoor… Maar mams is werken en vroeg of ik nog even doei kwam zeggen :wink:

TRL: nou het is heel raar… zo hoor je weken niks… en nu gisteravond tijdens het inchecken ging mijn telefoon opeens… en kreeg gister een smsje of ik nog naar Bodrum kwam dit jaar… Dus het is heel vreemd allemaal… alsof hij het voelt… :frowning:

@TRL: Tja… daar zul je vooral nu weer, niet aan ontkomen en om het te ontvluchten… zou ik toch ook niet doen, want dan kom je nergens meer. Er zal vast wel weer een traantje gaan vloeien, maar probeer door je tranen heen, ook weer aan leukere dingen te denken. Ik weet het, ik heb makkelijk praten… maar als je het niet een keer loslaat, zal je er altijd last van blijven houden. Daar ben je toch nog veel te jong en te mooi en te lief voor. Probeer er weer een beetje van te genieten, samen met je vrienden.

In ieder geval een dikke :kus: Ook voor die goedlachse C. :wink:

@Raak: Jij ook nog druk vandaag? Ik heb maandagmiddag een afspraak staan bij de kapper. Wat zullen we knap zijn als we gaan. :wink:

@Cynthia: Vervelend weer dat wachten he. Maarja… jullie gaan straks. >>> :dag: :vak01:

Ik ga nu even boven de boel doen. Moet wat Damber ook al zegt, er hier toch weer spic en span uitzien voor we weggaan. :wink:

Laterssssssss. Blijf ingelogd staan, want anders kan ik niet er niet op. Moet nu iedere keer inloggen. :so: Nouja… dat wilden we toen toch zo graag?

Hahaha… :smiley: Ik verveel me trouwens niet hoor… :wink: Ben weer ff met iets ubergrappigs bezig!!!

@Toos: Tssssssssssss… heus geen tenten hoor! :finger: Ech leuke broekjes . Oke, het zijn geen gebreide strings ofzo, maar best goede kwaliteit en leuk model en ach… kan er later altijd nog sopdoekjes van maken. :lol:

Cyn en Bloem: Jullie mogen vandaag naar ADR. Een hele fijne vakantie, ga genieten van alles, veel plezier en de groetjes aan iedereen daar
**

http://www.wereldwijzer.nl/16098-albums82-picture10383.jpg

**

http://www.wereldwijzer.nl/16098-albums82-picture10382.jpg

@Roanna: Geen tenten, ben je van de leg? Vorig jaar had je nog van die hele grote witte. Stokken erin en kamperen maar:lol::lol:

@Toohoosssssssssssssssss: :finger::finger::finger: Nu mag jij ook die sokken niet meer van me lenen, als je weer eens koude voeten hebt daar. :wink:

Nou, ik drink maar eerst nog even een bakkie leut en ga me eigen dan echt ff onder de kont scuppen.

Oh, ik las witte sokken, maar er staat tenten met stokken. :lol: :confused: