Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

Beps is er, heerlijk!!!

En ik ga nu.

Laterssssssssssssssss. Werkse allen nog. :wink: :dag:

>>> >>> >>> >>> >>>

doei roanna!! :dag:
werk ze!! pfeww… ik heb ook zin!!!
kan me nie voorstellen dat beps het daar gezellig heeft zonder ons :smiley: :smiley:

Beps is gearriveerd, dames wij er zsm achteraan. Heb er zo’n zin an>>>

Ik lees net op VRW dat de vieze ligbedkussens zijn vervangen!

@Beps goede reis gehad gelukkig,ook nog plaats aan nooduitgang dat heeft z weer goed geregeld!!! haha die beppie toch

Cyn,bijna klaar voor vertrek,de koffer al zo goed als vol.

Bloem,ben jij ook al zover?

Schiphol belde net en C zijn koffertje is terecht een hele opluchting,alleen kunnen ze hem niet opsturen,omdat ze geen file hebben,normaal geef je daar aan dat je wat kwijt bent,maar ik kwam er thuis pas achter…Dus straks of morgen nog een ritje naar schiphol.

Dinsdagnacht kwamen wij dan aan bij het appartement,appartementen waren ruim en zagen er goed uit.Het is in april overgenomen door een nederlandse vrouw en haar turkse man,en ze waren dus nog druk bezig met alles gereed aan het maken.Wel wat laat,maar dat kon niet anders,maar we hebben niks te klagen gehad ondanks dat ze nog niet klaar waren,zaten in totaal met 8 nederlanders.Hoop echt voor ze dat ze het gaan redden dit jaar.We hebben op 1 avond en ochtend na elke dat in het restaurant van het appartement gegeten,de eerste avond betaalden we gelijk ( we hadden 2 grote snitzels met patat en drinken ) en moesten 10 euro betalen,ik dacht eerst dat het niet klopte,maar dat bleek dus wel te klopen.De rest van de week hebben we het op rekening laten zetten en uiteindelijk moesten we 80 euro betalen voor de hele week daar ontbijten en eten en drinken en drankjes tussen door,zo goedkoop ben ik nog nooit uit geweest.Het enige wat jammer is,is dat het wat ver van het centrum is,maar de dolmus stop voor de deur,maar met een buggy is dat nog wel een heel gedoe en als C slaapt in de buggy ga je toch liever lopen,maar dat ging dus niet.Maar het appartement was dus prima.Misschien gaan we nog wel een keer terug.

Zo de koffer zit vol… haha zaterdag nog even de laatste dingen en dan hopen dat ik onder de 20kg blijf… :wink:

uhm… koffer heb ik…
voor de rest zit de wasmand vol en ga ik vrijdag ff wassen, dan 's avonds strijken en dan zaterdag pakken, konijnenboodschappies doen, konijntjes doen, ff meeste troep opruimen en dan ben ik er wel klaar voor… denk ik…

ik heb altijd nog zoveel dingen nodig uit de koffer… ik pak het liefste op het laatste moment… zaterdag dus

@ TRL klinkt voordelig! fijn hoor!!

Bloem: haha ik heb zo’n giga verzameling kleding dat ik nu mijn koffer al kan pakken… :smiley:

Hallo allen…
Heerlijk gelunched, koffers uit gepakt en zit nu in mn (bijna) blootje op bed aan de cappu!! In het vliegtuig geen film, was een helemaal nieuw vliegtuig en niet alles deed het al…jammer maar heerlijk geslapen

@Bloemmie: Wij rijden er 1 uur over dus om 2.30 op schiphol. Ingecheckt(niemand voor ons) en toen de autoos omgeruild en op langparkeren gezet. al met al pas om 4 uur door de douane.6 uur door de gate… dus al met al valt de ‘wachttijd’ wel mee. MAAR… toen we om 3.45 op schiphol terug waren Druk!!!:retard: gewoon rijen tot de ingang!!! dus was het vroege inchecken ook slim

EN DIE KAMERS…WAUW…
Verder nog niet veel gezien, maar wat ik gezien heb ziet er top uit…nu even het terrein verkennen en nog even zwemmen/zonnen

:dag: :dag: hey beps :dag: :dag:

ist wat?!? zijn ze een beetje lief of toch maar omboeken naar Kos?

Heel lief, voor paps werd meteen een biertje ingeschonken… en koffers naar de kamer gebracht…echt iedereen is er zooo vriendelijk…

@Beps: :dag: :dag: Toe maar… ga jij zo maar lekker zonnen en zwemmen en ons hier laten werken. Meid… mooi dat jullie eerste indruk zo goed is. Nu de rest nog, maar dat komt pas, als wij er zijn. :unibrow:

Kan me niet voorstellen dat ik volgende week om deze tijd daar ook al zit.

>>>

@TRL: Oh, gelukkig het koffertje terecht van C. Tja, zou anders jammer geweest zijn.

Beps :ohhh je zit ons helemaal lekker te maken. hoekom ik deze week nog door ??? :teeth: jullie alvast lekker genieten hoor !!!
Bloem : zaterdag pakken, ikke ook altijd laatste moment hoor
Cyn : staat alles al klaar, kan nog wel 2 koffers inpakken haha
MK : dat is goed nieuws, heb een hekel aan vieze ligbedden:o

Hoe hoog zitten julie? Heb je eeen beetje uitzicht? :vak02:

Have fun he en de groetjes aan je hubs en ouders.

2 hoog, boven de aegean dream bar heerlijk uitzicht. Nu eerst een tukkie…
OH JA… de TOETJES…JAMMIEEEE

OOHHH Wat lekker!!! Kan niet meer wachten!! En het duurt nog zo lang haha

@ beps klinkt goed hoor!! :smiley:
wow… nog heeeel even!!

@ raak ik heb de foto voor je geplaatst hoor
zie PB

We gaan wat doen doeggie meld me weer