Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

Goedemorgen all.

Iedereen weer wakker en alweer met zijn/haar dingetjes bezig.

Ik heb net even op de Schipholsite gekeken en zag dat Beps en familie redelijk op tijd zijn vertrokken, Klein kwartiertje later, maar dat halen ze wel in, want ze hebben de wind voor. >>> Maargoed, in ieder geval ziten Beps en familie al heerlijk boven de wolken.

@Raak: Inderdaad… daar hoef je ook niet op een dubbeltje te kijken, want het zit er al bij in :tongue: en och zo’n broodje in het vliegtuig… moet kunnen, maar ik kan mij wel voorstellen, als je met een heel gezin bent en er ook nog drinken bij wilt… nou, dat hakt er aardig in. Zou ik ook mijn eigen spulletjes meebrengen hoor!!!. Ik denk trouwens dat kokkie dat ook wel zal doen. Ha, ha. We zien het wel.

Nou, verder ook niet veel te melden. Ja, ik zag ook dat Linda er tussen uit is. Ik denk dat Linda ook niet meer met ons mee doet, heb ik het idee. Nouja, jammer dan hoor! Vond het altijd wel gezellig met Linda erbij.

Vanmiddag krijgen we bezoek. Mijn schoonzusters komen terug uit Spanje en haalt kokkie ze weer op bij de Mac en blijven ze hier even een hapje eten. Ze hadden zin aan Mi-Hoen, dus gaat kokkie dat na zijn werk even voor hun klaar maken.

Iedereen een fijne dag verder. :dag:

@Toos: :dag: Gaan jullie al gauw? >>>

@Roanna::dag::dag:, volgens mij heb ik volgende week zaterdag een afspraak. Het is nog vroeg, weet even niet waar en met wie>>>

@trl
Het lijstje al geplaatst, nu het vakantieverhaal nog.
Ben wel erg benieuwd hoe jullie het hebben gehad en of alles goed is gegaan.

@Toos: Tja… ik ben er ook tegen die tijd niet, anders hielp ik je wel met herinneren over hoe en wat. Maar misschien kom je er in de loop van de dag nog op. :wink:

@MK: Ik ben ook benieuwd naar TRL’s verslag. :wink:

Zo ladies… ga even douchen en de rest van de dag weer vol zien te krijgen.

Laterssssssssss :dag:

@Roanna: Waar ben jij dan, dagje uit gepland of zo?

@bloem
Ja je moet er wat voor over hebben als je op vakantie wilt.
Je moet gewoon 12 uur rekenen vanaf het moment dat je de deur achter je dicht trekt.

@ roanna de familie weer terug uit spanje en meteen de diner wensen doorgegeven. gelukkig heet kokkie nie voor nix kokkie :smiley:

@bloem
Hoe gaat het vandaag met je hoofd?

beter… ik heb goed geslapen, wel beetje kort maar okey
tis nog wel op de achtergrond aanwezig maar ach…

Zolang het dan maar op de achtergrond blijft… iedere dag een strip molletjes is ook niet alles.

Zoooo goeiemorgen!!!

Ik al mijn spullen al gepakt, de laatste shirtjes net gewassen (door mams haha) dus alleen nog in de koffer en klaar… :smiley:

Ik ga maar ff gtst kijken zo!!

:dag:

@cyn
Je bent dus lekker vrij vandaag, koffer al zo goed als klaar.
Moet je morgen en vrijdag wel werken?

MK: ja moet morgen en vrijdag nog werken… Vrijdag blijf ik zelfs langer om in te checken haha…

Oh ladies, de incheck doet het weer hoor van Transavia… (dus nu maar hopen dat dat zo blijft :biggrin: )

Ja, dan zijn we net een dagje aan zee in Bodrum of omgeving ergens. :zon02:En ben dan waarschijnlijk ook nog even op de markt… dus… heel druk die dag. :wink:

Heb net ff een bon van de Telegra**shop gecoord voor de €25 korting op een basiccolour arragement, ( wassen, knippen, kleuren en fohnen) dus dit van de week nog maar even laten doen.

@Cyn: Oh, de koffer al een bietje aan het inpakken? :wereld:

Roanna: haha ja dan kan ik zaterdag nog mooi uitslapen enzo :smiley:

Nou gtst begint!!

Ciao!! :dag:

Goedemorgen iedereen!!!

@Beppie heeft de vlucht er al bijna opzitten en zit vanmiddag al lekker op een terrasje!!!

@Cyn geniet maar van je vrije dag.

@Roanna,lekker hoor die kappersbon laat je maar lekker verwennen.

@Bloem gelukkig wat beter vandaag met je hoofdpijn.

@Trl,ben benieuwd naar je verslag.

sms van beps:
Zo geland en het is een goede vlucht geweest. wij aan nooduitgang. Nu in bus en we w88 tot we gaan rijden.whihee ik ben er

:smiley: :smiley: :biggrin:

@Bloem: Owwwwwwwwwwww…nu krijg ik nog meer zin. :zon02:

>>> >>> >>>

Bloem: :biggrin: wij mogen ook bijna!!! :tongue: