Turkish Tea Time 137

@Raak: Lekker toch, wil je ook wel komen slaan (als ik heel hard voorbij rijd morgen…ga naar Tienen, België!)

lief meiden…dank jullie…

vond dit stukje op internet…herkennen we ons hier in…hahahahahaha

Voor al diegenen die de 40 gepasseerd zijn
Heb jij ook A.A.A.D.D. ?

Dit zijn de symptomen:
Je beslist om de auto te wassen, je vertrekt richting auto en ziet de post op tafel liggen.
OK, je gaat de auto wassen, maar eerst toch even de post doorbladeren.
Je legt je autosleutels op je bureau, filtert de reclamefoldertjes uit de hoop post en ziet dat de vuilnisbak vol zit.
Dus leg je de rest van de post, waaronder enkele rekeningen, op je bureau en zet de vuilnisbak buiten.
Of nee, toch eerst nog vlug de rekeningen betalen.
Waar liggen die overschrijvingsformulieren alweer?
Oeps, je hebt er nog maar 1.
Je hebt nog reserveformulieren in de kast boven.
Ah…, daar staat je cola nog.
Eerst die extra overschrijvingskaarten zoeken.
Maar wel eerst die cola wat verder van de computer zetten want straks sla je hem nog omver en dan mors je op je toetsenbord.
Weet je wat, je zet hem gewoon in de koelkast, dan blijft hij fris.
Je gaat naar de keuken en bemerkt dat je plantjes er nogal droog bij staan, die hebben dringend water nodig!
Je zet de cola op het aanrecht en hola, daar ligt je zonnebril!
Die zocht je al de hele morgen.
Je legt die eerst maar even weg voor je het weer vergeet.
Je vult het gietertje met water en vertrekt naar de bloempotten.
Aaaargh!
Iemand heeft de afstandsbediening van de TV in de keuken laten liggen!
Als we vanavond TV willen kijken, zullen we er nooit aan denken om in de keuken te kijken, dus leg je de afstandsbediening beter direct in de woonkamer.
Je giet wat water in de bloempotten en morst op de vloer, gooit de afstandsbediening op een kussen in de stoel en je gaat terug naar de hal.
Waar was je nu ook al weer mee bezig?
Aan het einde van de dag:
De auto is niet gewassen, de rekeningen zijn niet betaald, de cola staat op het aanrecht, de bloemen kregen te weinig water, je hebt nog steeds 1 overschrijvingsformulier en je vindt je autosleutels niet meer…
Je probeert te ontdekken hoe het komt dat er vandaag niets is gebeurd.
Daar begrijp je echt niets van, je was de hele dag druk bezig!!!
Je bent je ervan bewust dat je een ernstig probleem hebt en moet dringend professionele hulp vinden, maar eerst even je e-mail checken…
En dan zie je dit bericht, je slaakt een zucht van herkenning. Het heeft dus een naam!
Er is eindelijk een diagnose voor ons probleem.

Het heet A.A.A.D.D. ofwel:
Age Activated Attention Deficit Disorder

Verstuur dit berichtje naar iedereen die je kent, ik weet niet meer naar wie ik het al verstuurd heb.
Stuur het alsjeblieft niet terug naar mij want je krijgt het waarschijnlijk nog eens doorgestuurd…
En wij maar denken dat als wij een ding vergeten dat wij een begin van… hebben!

Jippie!! Zojuist meteen maar mijn ticket laten printen :smiley: :wub:

@Viva: SCHITTEREND!!!meteen mn moeder gebeld,paps zal terugbellen zegt ze, want die gaat zich meteen in dit verhaal vertellen zegt mn moeder :lol: :lol:

Goedenmiddag ladies. :dag:

Wat een gekus vandaag. Is het vriendendag ofzo? Nee hoor, ik sluit mij er volledig bij aan.

Voor iedereen die het even nodig heeft of anders zomaar:

:kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus:

Zo, voor jullie allemaal. :kus:

@Toos: Nou, de klusjes man is wel geweest vanmorgen, maar het zal ook eens niet… had de verkeerde lijm bij zich en kon na het uithalen van een paar latten, dus niet verder. Komt morgenochtend terug. Heeft zijn spullen hier achtergelaten, wat ik persoonlijk wel fijn vind, want dan weet ik dat hij zeker terug komt. Het heeft naar mijn zin, al veel te lang geduurd. Er was trouwens niets meer van een lekkage te ontdekken, nu alles open ligt. Gelukkig maar!

Enneh Toos… sterkte nog met je schouder. Nu geen last meer van die hartritmestoornissen? Ik hoop het voor je, want dat is geen prettig gevoel.

@Bloem: Zekers, een felicitatie waard. Kun je op je gemak naar wat anders uitzien.

@Beps: Morgen naar het buitenland. Niet ff in het lijstje? :redface: Nouja, toch
weer even een leuk uitstapje.

@Marion: Blij te lezen, dat alles weer een bietje tot rust is daar bij jou. Hopenlijk heeft N. het goed kunnen redden voor de eerste keer alleen thuis. Doe haar weer ff de groetjes van mij.

@Cynthia: Jij alweer in het lijstje. Superrrrrrrrrr. >>>

@Raak.: Wat een uitkomst die klepdozen he!!! Zo kun je in ieder geval op elk uur van de dag ( nouja bijna ) ketak houden met elkaar!

@Viva: Oh, ik lag dubbel toen ik het las. Kon zo op mij als persoon van toepassing zijn. Zo herkenbaar. :lol::lol::crybaby:

Enneh… ik weet even niet meer wie het zei… kijk daar heb je het alweer( DDDD ), maarre… alle opa’s zijn toch wel lief. Hi, hi.

Bloem,dat is goed nieuws toch,een heerlijk gevoel denk ik voor je.

Cyn,ja geboekt lekker hoor…En nu proberen om je mond te houden tegenover M.

Viva en Toos :kus: en ook voor allemaal :kus:.

Marion,N naar haar eigen huisje en jij druk met de papieren…

Roanna,owww het zit het ook niet mee he,maar gelukkig moet hij nog terug komen in elk geval voor zijn spullen…

Beps,alvast veel plezier morgen.

Beps : Tienen??? daar is niet veel te zien hoor. Ik ben morgen ook in Belgie, maar de andere kant, heb 2 afspraken in Antwerpen
Viva : nou dat is echt wel herkenbaar, zal het aan J. doorsturen hahaha
Roanna : nou dat is ook wel weer apart, lijkt Belgie wel
Cyn : ticket al afgedrukt !!!

Trl: haha ja dat zal wel moeilijk worden… Heb het ticket al in mijn tas… En hij zal vanavond vast wel gaan vragen waarom ik zo hyper ben haha :smiley:

ellow ladies

ik wilde ff vertellen dat ik geen forumbeheerder meer ben. ze gaan uitkijken naar een nieuwe forumbeheerder. Er zullen dan ook geen nieuwe wedstrijden meer georganiseerd worden.

ik heb nog wel modereer taken maareuhmmm… nou ja whatever…

@ cyn jippie
@ toos :kus:
@ viev :kus:

iemand iets van miere gehoord? al een tijdje niet meer gezien/gehoord

Bloem: :kus:

Bloem : nee nix gehoord. ook voor jou dikke :kus:

@Bloem: Uhhhh geen forumbeheerder meer??? Zal vast een reden hebben, in ieder geval :kus:

@Bloem: Geen forumbeheerder meer? Je eigen beslissing, of van vind de redactie dat? Jammer wel hoor!

Zo ik weer thuis… als het goed is komt M. zo weer online… en dan moet ik me mond zien te houden hahaha :smiley: :wub:

@Cynthia: Dat zal voor jou een hele klus zijn. :unibrow: :wub:

eigen beslissing maar ben niet zo blij met alles
whatever… kom hier toch alleen nog maar voor jullie

Ja behoorlijk… maar goed hij is er nog niet… Dus kan nog even ontstuiteren… :smiley:

Bloem,:kus:

Cyn,dat gaat je niet lukken denk.

Haha… we will see… Hij komt net online… Dus eens zien hoe sterk ik ben :smiley:

Niet sterk denk ik haha…

Ik moet zeggen dat ik Bloemmie goed begrijp… ERG GOED!!!
We zien wel… misschien draaien we de rollen wel om ;)(nou nee…)