Viva : het houdt niet op he, voor jou een heel dikke:kus:
goeiemorgen iedereen !!
Pfff… weekend is voorbijgevlogen. Terug maandag … :finger:
Hier valt het weer nogal mee, geen ijzel of zo. Enkel wat regen. Maar de volgende dagen voorspellen weing goeds … :disgust:
Nieuwe klepdozen … droom ik al lang van. Maar wou ook graag een kleiner modelletje. Ziet er heel praktisch uit.
Cyn lekker geboekt … gelijk heb je !! Genieten van je askim :wub:
Och ja … heb er nog maar even een fotootje opgezwierd (voor de geïnteresseerden :paranoid:)
Goede morgen meiden …
Ik ben er weer, nog steeds snotverkouden maar ik ben niet meer zo moe als de dagen ervoor. Ik heb het weekend ook goed uit geslapen, heb gewoon schandalig tot een uur of 12 in bed gelegen. Ik voel me ook een stuk beter en mijn lontje is weer een stuk langer ![]()
Zaterdag de boodschappen en de was en gisteren de toko rechtgetrokken en koffie gedronken met mams en N.
Vandaag voor de middag vrij, tenminste tot nu toe, het mannetje gaat een weekje op vakantie. Heb ik mooi de tijd om het I** nog even lastig te vallen met een paar vragen en dan kan de boel gepost worden. Kan maar gebeurt zijn he?
Dan het verdere nieuws, N heeft vannacht voor het eerst weer thuis geslapen. Haar huisje is weer op orde nu en ze was er klaar voor. Het moet toch een keer he? Ze had het erg moeilijk toen ze hier ging gisteravond dus ik ben benieuwd hoe het gegaan is. 's Avonds komt ze nog wel hier eten, daarna nog een bakkie samen en wat kletsen. Is de avond voor haar ook niet zo lang he.
En dan jullie …
@Viva
Alweer een reisje geboekt naar Turkije. Groot gelijk … geniet er maar van!
@Cyn
Ook jij al weer een reisje gepland. Maakt het afscheid inderdaad gemakkelijker als je weet dat je snel weer terug kunt.
@Roanna
Kampeert op de logeerkamer en kokkie heeft de kleinkids verwend met de treinen. Wat is het toch een lieverd he?
@Bloem
Reisje naar Erfurt kan niet door gaan door de auto. Stomme, onmisbare, dingen zijn het ook he? Kosten soms handen vol geld. Jij ook snotverkouden … beterschap!
@Beps
Hubs een groot beeldscherm, kan ie het allemaal goed bekijken ![]()
@Raak
Jullie ook flink geinversteerd!! Hub een M*c en jij een kleine klepdoos. Gelijk heb je, nu kan je helemaal niet meer zonder he? Die kleine stop je onderhand in je handtas en ze wegen bijna niets. Hoe maken ze het op Bonaire? Druk bezig om de boel daar op orde te krijgen? En het tijdsverschil? Kunnen jullie wel een redelijk tijdstip vinden tussen slapen en werken om rustig bij te beppen?
@TRL
Nog nieuws van de makelaar?
@Toos
Hoe is het met je schouder? Nog steeds veel last of begint de spuit nu wel te werken?
@Viva
Paps weer 1 van zijn buien! En meis … niet ‘laat maar’. Ook jij moet je ei kwijt want het houdt niet op en vrees dat het alleen maar erger gaat worden. Maar dat gevoel zal je zelf ook wel hebben. Hoe ver gaan ze daar? WAT moet er gebeuren voordat ze een keer wakker worden ‘achter dat bureau’? Maar vooral ten koste van wie/wat? Ik hoop niet dat jij dat bent. Ik kan daar zooooo vreselijk boos over worden. Dikke vette kus voor jou!!!
Marion verschil is 6 uur, dus goed te doen, begin van de avond/middag.
Ze hebben de verblijfsvergunningen al binnen en vandaag wordt de container gebracht dus flink sjouwen he. Komt goed hoor
Voor N. weer een hele stap. Voor jou nu ook weer wat rust in de tent, kun je alles deze week idd op het gemakje regelen
@Raak
Is inderdaad goed te doen. Ik dacht terug aan een vakantie op de Dominicaanse Republiek een tig jaar geleden
We vonden het toen moeilijk om een tijdstip te vinden om met thuis te bellen. Nog geen mobiele telefoon dus afhankelijk van de receptie van het hotel. Internet was toen ook nog niet zoals het nu is. En je bent veel op pad om het een en ander te zien daar. Maakt het allemaal wel wat anders.
Gaat lekker snel voor ze zeg. De vergunningen al binnen en vandaag komt de contrainer. Werk aan de winkel voor ze. En dan zie jij over even hun plekje op dat mooie eiland via de cam of foto’s. Spannend he? En dan over even in het echie.
Zo ik ook weer onder de mensen(al een poosje, maar was even langs geweest, niemand hier, dus eerst maar oogsten en voeren en poetsen enzo…)
Vandaag vrij(morgen ook) en geen plannen…HEERLIJK!!!
@Viva: :kus:!
@Bloemmie: Sterkte meis… rustig aan…
@Kaylo: Hoihoi…
@Raak: :kus:!!!
@Marion: :kus: voor jou!!! Ik vind je een toppertje!!!
@Beps
:kus: terug. Ik ben gewoon standaard hoor ![]()
hier goed nieuws. ze gaan voor mij geen ontslag aanvragen maar laten mijn contract gewoon aflopen. dus tot 31.12 nog in dienst, ookal houdt het werk eerder op
blij mee…!!!
kan ik lekker rustig in oktober eens op zoek naar mn ideale droombaan
Bloem dat is toch een felicitatie waard hoor…misschien valt de puzzel nu stukje bij beetje in elkaar…
Marion lief van je, maar ik kan hier moeilijk alleen maar mijn gal spuien, niemand die er wat aan kan doen, instantie’s helpen niet, bellen niet dus ik moet het er maar mee doen. Vannacht om 2 uur nog de wekker gezien, dus daarna een slaappil, gevolg daarvan is dat ik niet echt goed wakker wordt, en zo zie ik er dus ook uit…Vandaag en morgen zit ik alleen op het werk, dus niemand die ook tegen me praat, kan ik lekker verder suffen…
Jij lekker vanochtend vrij, en knapt al wat op.
Beps lekker vrij, geniet ervan.
Marion : ja hoop ze van de week op de webcam te zien, heb ze alles meegegeven.J. woensdag nog vlug geinstalleerd.en natuurlijk volgende maand in het echie
Beps : lekker 2 !!!daagjes vrij, dat is luxe he voor jou
Viva : gelukkig niemand in de buurt die tegen je aan zit te ze.ken vandaag hihi
Bloem : nou dat is nog eens een felicitatie waard zeg
Goeiemorgen,
@Bloem: Gefeliciteerd hoor, is toch weer een klein stukje minder zorgen en kun je op je gemak solliciteren. Hoe is het met je auto?
@Raak: Aan de nieuwe computers, niet verkeerd he. Vind het ook geweldig zo’n miniklepdoos, weegt niks en je kunt hem overal mee naar toe nemen. En ook handig nu met al die communicatiemiddelen, kun je toch contact houden, ook al is het niet wat je graag zou willen he
@Viva: Dikke :kus: voor jou, het schiet toch ook allemaal niet op zo. Pas maar op dat je er zelf niet aan onder door gaat. Weer een vakantie geboekt, lekker hoor
@Roanna: Dakkapel weer gemaakt?
@Marion: Nee schiet nog niet echt op met mn schouder, maar duurt een week of wat. Spuiten wordt het niet meer, heb er veel last van gehad, hartritmestoornissen en een blackout. Blijf maar geduld hebben
Verder ben ik het weer kwait, heb een behoorlijke griep gehad en de gevolgen van die spuit dus daarom niet veel online geweest. Nu gaat het weer redelijk, moet dat ook maar zo houden
Bloem: toppie!!! ![]()
Ik de reis zojuist in optie kunnen zetten… Helaas maar voor 24 uur… dus moet het wel morgen beslissen… Baas vind het qua datum prima, nu andere collega nog… En dan boek ik het gewoon:D
Cyn: 2 Maart Thailand…
![]()
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke :wub:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
@Toos: Bij jou schiet het ook niet echt op zo…:kus:… :kus:…nog maar 1 dan :kus:!
Hopelijk gaat de spiraal weer langzaam omhoog
@Viva: Ook al denk ik vaak: PFFFF Ik hield ermee op… dat is wie ik ben. JIJ moet wel je ei kwijt kunnen… En doe dat ook gewoon!!! En zoals Marion al zei: Ik maak me meer zorgen om jou en dat jij eronder door gaat…Dus ook voor jou :kus:…:kus:…:kus:…en ok, nog 1 dan :kus:…!
En ik dan??
:crybaby: ![]()
JIJ!!! Jij gaat gewoon ALWEER naar M… geen medelijde ofzo die :kus: dat kan wel hoor…bij deze
Ik ga morgen met ‘onze fokker’ naar Belgie…hopelijk langs haar broertje, en dan wandelen bij een bekende van ons. Daar eten en dan naar huis, gezellig dagje dus!!
Beps: ik wilde ook alleen maar een :kus: ![]()
:kus:Wat een gezoen:redface: