ik sluit me daar volkomen bij aan.
Beps fijn hoor dat het zo goed gaat met Rubbie, nog even en hij kan mee doen aan de vierdaagse…of is dat weer te veel van het goede.
p[fffff dat Facebook je hebt er een dagtaak aan.
ik sluit me daar volkomen bij aan.
Beps fijn hoor dat het zo goed gaat met Rubbie, nog even en hij kan mee doen aan de vierdaagse…of is dat weer te veel van het goede.
p[fffff dat Facebook je hebt er een dagtaak aan.
@Viva: Had je vanmorgen ook dat de guppenbak steeds vastliep? Kon wel coins blijven verzamelen
Farmville is ook al met kadootjes aan het vastlopen(daardoor verdort iig je oogst niet haha!!!)
Ja het is tijdrovend en ik ben HELEMAAL (haha) niet verslaafd haha!!!
Wat het neerlegen van de taken: Ik denk alleen: ik meld dat ik me erin niet vinden kan. We kunnen toch alles met elkaar delen toch??
wel gelezen maar niets opgeslagen het is weer zover… ik ben een zeef. en ik ben MOE en nee dit keer geen schaatsen gezien. Dat red ik al niet meer 21:30 is bij mij alles uit. Maar goed dat komt ook wel weer goed. Effe kalm aan doen zegt mijn lichaam denk ik.
Nou iedereen een fijne avond en eet ze maar weer!
Ff toelichting Rubbie haha
Hij wist al dat die plaat er uiteindelijk uit gaat. Alleen wanneer was even de vraag. Hij moet 1 jr blijven zitten, dus in juli(1 jr na operatie) gaat hij eruit.
Alles zag er top uit, helemaal dichtgegroeid, dus…Arts tevreden, Rubbie ook. Hij gaat ook zn werk proberen helemaal weer op te pakken(er waren taken die hij niet deed nog)
Beps : heeft ie een pluim verdiend hoor:wink:
Je hebt groot gelijk om dat te doen. Daarom heb ik ook mijn mening neergezet.
(hihi,…kwam m tegen, denk: Ik plaats m even voor de meiden hahahahaha)
Voor het eerst in mijn leven een show meegemaakt van Jomanda.
Zit ik daar, komt ze naar me toe, legt haar handen op me en zegt met luide stem: “U ZULT lopen!”
“Maar ik mankeer helemaal niks!”, zei ik.
Dat negeerde ze en zei weer met nog luidere stem: “U ZULT lopen!”
Ik deed nog een poging uit te leggen dat ik gewoon kan lopen en niks mankeer, maar er was geen speld tussen te krijgen en ze riep weer: “U ZULT lopen!”
Enfin…de show was voorbij…kom ik buiten en wat denk je?
FIETS GEJAT!!!
Beps : nou dan had ze echt geld nodig he als ze al fietsen begint te jatten :lol::lol::lol:
@Beps: Ik kende 'm al, maarja… wat wil je… ik krijg vaak en zoveel van die flauwekulpost, zoals ik het noem toegestuurd, daar wor je soms gek van, maar als ik denk… die vind jij ook wel leuk en met name voor daar op je werk, stuur ik ze ook nog weleens door. :lol:
Enneh… zeker een pluim voor rubbie, maar ook voor jou, want jij hebt 'm toch maar goed verzorgd die tijd. ![]()
Tuurlijk zijn we hier om het een en ander met elkaar te delen, maar hoofdzakelijk toch ook wel voor de gezelligheid, dacht ik zo.
Toch beste mensen?
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/koffie/13.giferbij.
@Toos: Hier deed HA het vamorgen ook heel vreemd. Ik was maar aan het refreshen, omdat ik dacht dat het aan mijn pc lag, maar blijkbaar dus niet. :hihi:
Roanna : ja hoor of een lekkere borrel erbij
Zo jammer ik zie die plaatjes niet hier…is een gestreept vakje
Beps het is een kopje koffie met een koekje erbij…
Doe mij maar een borrel ![]()
Koffie genoeg op: KOEKJE!!!
Ben je **** of wil je een koekje??? Haha sorry ben een beetje melig door mijn gesprek met M…
:wub:
Bij je **** of wil je een koekje… koekjes bennen op… :lol:
Nou doe me dan maar een appel ![]()
Nee bij **** hoort geen appel… een ‘banaan’ wellicht hahahaha