Turkish Tea Time 137

Viva,39 vakantiedagen:retard: ??? Dat is niet mis zeg en dan ook nog vooruit met loon,heerlijk voor zussie hoor…

Beps,geef je gelijk…Stoppen,dan weer komen dan helemaal weg en dan weer terug,snap er niks van eigenlijk…

Goeiemorgen,
Zit ook net te lezen dat de 4mansbob zich heeft teruggetrokken omdat ze de baan niet beheersen. Moet toch niet gekker worden. Ach en met Sven, heb zo met hem te doen.
Hier verder weinig te melden, ga straks mn koffer inpakken en wat in huis rommelen.
@Viva: Heeft Damber wel heel veel geluk gehad, zeker in deze tijd. Felicitatie voor haar hoor

ja echt een geluk bij een ongeluk, ze moet weg ze mogen geen vast contract geven, en ze heeft al 3x een jaarcontract gehad, hier bij deze baas 1 maand proeftijd, dan een jaarcontract,en als ze bevalt gelijk in vaste dienst. Tja soms moet je gewoon geluk hebben, nu maar afwachten of ze het net zo naar haar zin gaat krijgen als dat ze nu heeft. Van alle brieven die verstuurd zijn, heeft ze verder nog niets gehoord, ja 1 heeft gebeld voor een gesprek op 3 maart maar toen was ze dus al aangenomen.

Goedemorgen all. :dag:

@Viva: Mooie berichten voor Damber. Nou, een beetje geluk mag een mens in het leven ook weleens hebben en zij heeft het nu en ik gun het haar van harte, want zoals Toos al aangaf, het valt tegenwoordig niet meer mee om aan een leuke baan te komen. Vind het heel fijn dit zo te lezen hoor! :kus:

@Toos: Koffer inpakken? Ga je weg dan? :zon02:Weet je al waar heen nu? >>> Ha, ha, ha.

@Beps: Hopenlijk goede berichten van het ZH voor hubs.

De rest, tja heb ook nog een katergevoel van dat schaatsen… maarja, life goes on.

En over Hans… och… van mij mag het hoor. Heb er geen moeite mee, We zullen het weer zien.

Ga nu ff showeren en nog ff wat doen hier. Laterssss :dag:

Goeiemorgen!!!

Arme Sven… ik helemaal vechten tegen de slaap om Sven te kunnen kijken (ik geef totaal niks om schaatsen, maar wilde deze race toch wel graag zien) En dan gebeurd er dit… Jammer, echt heel jammer!

Viva: wow!!! Geef mij ook zo’n baan :wink: Al ben ik echt heel blij met mijn werk en baas hoor :smiley:

Nu weer aan het werk, zit even alleen nu… Dus moet ff aanpoten :wink:

:dag:

Ik ga ook werken. Werkse voor diegene die werken moeten en alle anderen… fijne dag verder en ga van het mooie weer genieten. Althans hier! :thumbsup:

Roanna :jij ook werkse hoor, ben wel benieuwd waar jij momentel zit, mooi weer ???:unibrow:
Viva : dat zijn fijne berichten voor Damber zeg, feliciteer dr maar van mij en veel suc6 !!
Cyn : helemaal alleen, dusssssss druk:drugged:
Toos : lekker idee he, koffer pakken
Trl : wilt ook wel 39 vakantiedagen !!!vanmorgen ook nog een vroeg wakker ge-smst
Beps : naar ziekenhuis met Rubbie, hoop dat alles weer 100% is

meiden, ik ben dood… zo moe, maar zo de moeite waard

als alles achter de rug is, en alles weer enigsinds weer normaal is, kom ik wel weer ff mee kleppen

ff de redactie mailen dat ik ook niet alleen beheerder af ben, maar ook mijn modereer taken neerleg…

Goede middag …
Éen beetje nieuws vanaf hier. Ik hoorde vanmorgen dat gisteren het bezwaar gemaakt is :slight_smile:
Spannend weer en ik ben benieuwd wanneer de hoorzitting is.

@TRL
De week van waardering? Is dat nieuw of hadden jullie dat vorig jaar ook al?
Wakker geworden van een sms vannacht … is ook geen tijd he … zou er ook niet blij van worden. Of ja … ligt eraan voor wat he. In ieder geval niet voor een mopje.

@Viva
Wat een goede berichten over de baan van Damber. Na de proeftijd al meteen een vast contract, dat hoor je niet vaak meer tegenwoordig. Maar hopen dat deze baan goed bevalt he!

@Cyn
Moet hard aan de slag want is in haar uppie nu.

@Toos
Met het koffer bezig en dat is nooit verkeerd! Ga je ook nog op audientie het weekend :wink:

@Raak
Toevallig niet deze kant op voor het werk vandaag. Al is het mager … de zon is er zo nu en dan.

@Roanna
O wat leuk dat je zoon op de tv was. En dan nog wel bij je favoriete programma :wink:

@OS
Sven, het bobsleeteam … schandalig missshien maar ik heb er nog helemaal niets van gezien. Alleen in een flits een huldiging.

@Beps
Zit een beetje vast :kus: … hoe is het met hubs gegaan op controle?

@Bloem
Helemaal afgebrand maar wel volop aan het genieten op het moment!

Meiden ook bij mij gaat de mail naar de redaktie, ik ga ook niet modereren onder dit beheer…(maar dat mag jullie niet als een verrassing komen, wat ik ook bedoelde met: Iedereen komt en gaat maar…nou ik ben er klaar mee…)

Rubbie zn been is heel, van de zomer de plaat eruit, de orthopedisch chirurg was zeer tevreden over het verloop. Nu snel een soepje(erwtensoep met roggebrood) en dan te werk

Beps: goed dat rob zijn been heel is!!! :thumbsup: Eetse en werkse daarna!!

@Beps
Je maakt me lekker met je erwtensoep :slight_smile:
Super dat alles met hub in orde was.

Marion : nee, ben vandaag thuis en hier geen :zon02: maar regen :angry:
Ben benieuwd wat er nu uitkomt na het bezwaar
Beps : goed zo voor Rubbie, werkse
Bloem : helemaal afgebrand. Slapen komt hierna wel weer, als je nu maar geniet

@Raak: Hier regent het ook, niks geen :zon02: en niet gezien ook
@Beps: Mooi dat het goed gaat met rubbie, is hij sneller dan ik

Wat het moderators betreft, vind het ieders keus. Als jullie je niet bij Hans kunnen vinden, het niet eens zijn of weet ik veel, dan is het een verstandig besluit. Je bent hier omdat je het leuk vind en niet om je te ergeren.

Wat ik alleen even niet begrijp is dat Hans zn boodschap hier neerzet, hij gaat er vanuit, maar is het al zover dan???

Toos : ben blij dat ik niet de enige ben met dat sombere weertje :lol:
Ben het met je eens dat je hier voor de gezelligheid moet komen, daarom zijn we er ook allemaal, toch ?

Helemaal mee eens en niets aan toe te voegen.

@Beps: Oh, dat zijn positieve berichten voor rubbie, als is hij er dan nog niet helemaal. Vind het in ieder geval een mooi bericht.

Weet even niet meer wie het zei, maar het is hier de hele dag mooi weer geweest hoor en droog. Geen spatje gevallen. Oke… het :zon02: is nu weg en de temperatuur mag wat hoger, maar mij hoor je niet klagen zo.:vak02:

@Raak: Tele Petie!!! :dag:

Zo is dat:thumbsup::thumbsup: