Turkish Tea Time 137

Viva en Zussie lekker geshopt dus,een ienimini laptop van 7 inch is dat nog wel te lezen dan en zeker veel scrollen??? Lijkt me ook wel handig maar vindt ze nog wel prijzig.

Beps,veel plezier.

Roanna,lekker weer aan de wandel geweest en het droog gehouden ?? Hier hebben we nog een sneeuwbuitje gehad.
Had zelf nog niet gezien dat die op Joop.nl stond.

Marion,druk met alle papieren…Heel veel succes.

Cyn,toendertijd kwamen mijn pakketjes altijd aan aangetekend of niet…Duurde meestal een week.
Jij al aan het kijken voor volgend jaar,lijken me beide mooie landen,maar Cuba trekt me persoonlijk wat meer.

Tlr. 99 euro die klepdoos, hij kan niet zo heel veel, maar voor het grove werk, heeft ze die van mij. Maar er zit een wifi op, een stukje van office en window ce, dat is speciaal voor die kleine klepdoosjes. een geluidskaart, maar geen videokaart. en geen brander. Gewoon voor msn, en een beetje internetten is hij prima.

Roanna de geschillencommissie is voor alle zaken, dus reizen/textiel/meubelen ect. ect. ect.
50 verschillende branches…

Viva,dat valt erg mee die prijs,en voor de gewone dingen is dat prima toch…

hij doet het prima, en echt een pocketboekje is nog groter, hij heeft de afmeting van een a5 formuliertje.

Hmmm toch ook maar eens op zoek gaan

[quote="“vivaturkije, post:1, topic:12093"”]

Roanna de geschillencommissie is voor alle zaken, dus reizen/textiel/meubelen ect. ect. ect.
50 verschillende branches…

[/quote]

Oke, dat er vele waren was me bekend, maar dat alles bij elkaar hoort niet. Heb zelf ooit met “reizen” aan de Javalaan toendertijd te maken gehad. Weer wat wijzer geworden. :o

Goedemorgen all, zit al vanaf de vroege uurtjes de tv te volgen, geen kabinet meer, nu maar snel stemmen . Vind het niet erg dat het gevallen is

:thailand:Cyn: 2 Maart Thailand:smiley: :thailand:

Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke :wub:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Toos: 8 oktober - 24 oktober - Costa Rica:wereld:

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Goeiemorgen!!!

Raak: druk tv aan het kijken… kabinet… tsja hou me er eigenlijk niet zo mee bezig…

Mensen wat is het rustig!!!

gOEDEMORGEN JA OOK IK HEB VANNACHT HET EEN EN ANDER GEZIEN, MAAR HET WERD ME TE LAAT DUS VANMORGEN DE TV AAN, JA HOOR KABINET GEVALLEN…EINDELIJK ZULLEN WE DAN MAAR DENKEN, EEN DING MOET ME TOCH VAN HET HART, IK BEN GEEN POLIEK VOLGELING, MAAR WAAR EEN BENDE ZAT ER AAN DE TOP, MAAR JA DAAR HEBBEN DE KIEZERS ECHT VOOR GEKOZEN, IK NIET WANT IK STEM NIET, ZOU NIET WETEN WAAROP…DAN KRIJG IK ALTIJD WEL TE HOREN JA DAN GAAT JE STEM NAAR DE GROOTSTE PARTIJ, EN HEB JE GEEN ZEGGENSCHAP, MAAR IK VIND DAT ALS JE GEKOZEN HEBT VOOR EEN PARTIJ EN HET WORDT EEN ZOOITJE, DAN HEB JE ER ZELF VOOR GEKOZEN, IK DUS NIET…ER BESTAAN VOOR MIJ ECHT GEEN PARTIJ DIE MIJN STEM ZOU MOETEN KRIJGEN. iK HEB ALTIJD AL EEN HEKEL GEHAD AAN DE POLITIEK, DAT KOMT MISSCHIEN WEL OMDAT IK VROEGER BIJ DE STAATSDRUKKERIJ HEB GEWERKT, EN DAAR DE DEBATTEN TOEN MOEST TYPEN, IK WAS 16 JAAR EN HET WAS GEWOON TOEN AL EEN KLEUTERKLAS…MAAR VIND WEL DAT HET TIJD WERD DAT DE BOEL KLAPTE, WAT EEN ZOOITJE. eN DAN NU HET ZWARTE PIETEN, TJONGE JONGE HET GETUIGT VAN ECHT VAKMANSCHAP OM ELKAAR DE SCHULD TE GEVEN. Ik heb altijd geleerd dat waar 2 kijfen 2 schuld hebben…
zo eerst maar even mijn capslock uitgezet, maar heb geen zin om weer overnieuw deze lap tekst er neer te zetten hihihihihi.
Iedereen een fijne dag.

Viva : jij ook een fijne dag hoor enne : kijk je een beetje uit voor je hart :kus:

Goeiemorgen,
Hier weinig te melden. Vannacht ook een poos zitten kijken, maar werd wel laat. En…wil vannacht ook weer naar het schaatsen kijken.
@Viva: Volgens mij is het wel duidelijk:D. Damber een nieuwe ienimieni klepdoos, mooie prijs hoor en altijd makkelijk
@Raak: Beterschap met J., kunnen ze dan zo lekker sieuwig zijn he

hihihihi, ik maak me niet druk hoor, ze zoeken het maar fijn uit hier in de stad, vind het wel een lachwekkende vertoning.
Ja ik ga me wel vermaken vandaag, en doe lekker rustig…en het wordt hier donkerder en donkerder, dus komt weer een vracht met troep aan wat hier neervalt. blehhhhhhh ik wil de zon, en ik wil bloemetjes en voorjaar …

Viva: haha ik d8 al dat je mini-laptop alleen maar caps-lock had :wink: En lente… hoop dat het lente is zodra ik uit Thailand terug kom :wink:

Cyn,kun je niet wat zon meenemen uit Thailand??

Zal ik doen :wink:

Goedemorgen. :dag:

DAT WAS DUIDELIJK VIVA. :lol:

Zal ook even mijn mening geven over de val. Nou, van mij mag het. Wordt echt tijd voor vernieuwing. Ik stem altijd wel, maar mijn stem zat niet bij een van de regeringspartijen, maarja… over het algemeen is het toch een pot nat, zodra ze met hun reet op dat Haagse pluche zitten. :evil:

Hoorde het trouwens vanmorgen pas op de radio. Heb het wel gisteravond laat een beetje gevolgd.

Verder heb ik ook niet veul te melden. Witte poeder weer weg en mooie helder weer hier. Mag van mij zo bliven tot aan de kerst en dat weer wat warmer. :zon02:

Iedereen een fijn weekend. :dag: Vast tot laters nog wel weer ergens.

Goede morgen …
Niet veel te melden vanaf hier. Ben lamlendig vandaag en ben moed aan het verzamelen om de toko hier een beetje recht te trekken :slight_smile: Moet wel een keer beginnen anders komt er niets meer van want mijn buuffie kwam vanmiddag even op de thee. Boodschappen gelukkig al binnen, dat heb ik gisteravond gedaan, scheelt alweer een dik uur he.

@viva
Een mooi debat over wel of niet stemmen :wink:
En sluit me daar mooi bij aan. Politiek? Ik heb er geen kaas van gegeten en denk zo ongeveer hetzelfde als jij. Zo tegen de verkiezingen probeer ik me in die taaie kost te verdiepen en zo tegen het einde zie ik door de bomen het bos niet meer. Een hoop mooie praatjes, met het ene ben ik het eens en met het andere weer niet. Jammer dat de pluspunten dan weer niet in 1 partij zitten :slight_smile:

@Raak
Al vroeg voor de tv. Je bent de enige hier geloof ik.

@Toos
Wil vannacht het schaatsen kijken

@Roanna
Ook hier de zon, gelukkig. Kan ik tenminste eens een keer het blad uit mijn achtertuin harken.

@Damber
Een minilaptopje gescoord op de HHB. Lekker makkelijk he?

Zo meiden eindelijk tijd om me even te melden…zo druk!!!

@Viva: hopelijk komt er nu een regering die GEKOZEN is…en niet een die wordt samengesteld uit een aantal partijen die bij elkaar gegooit worden zodat het ‘past’!!

Hier lag weer een laag net…

Zo moest ik ff dit topic een eind opdiepen zeg…stilletjes hier.