Turkish Tea Time 137

Mogge. :dag:

Heb de rituelen al gehad vandaag en de vissies eten gegeven, de ramen hier en daar gepoetst, dus nu even tijd voor ontspanning. Zo werken, maar da’s ook ontspanning. ( Nouja?)

@Beps: Heel veel sterkte voor jou en je familie gewenst. Is ook allemaal nie niks. :kus:

@Raak: Och, J ziekies thuis. Nou, verwen 'm maar lekker met verse fruitsapjes enzo. Hi, hi. Enneh… J…beterschap he!!! :thumbsup:

Verder iedereen… weer :kus: van mij.

goeiemorgen iedereen !!

Even snel bijgelezen

Damber : gefeliciteerd met je nieuwe baan ! :beef:

Raak : ventje ziek thuis … in de watten leggen hé ? Ze kunnen toch zo zielig zijn hé ? … :wub:

Beps : sterkte hoor meid ! Is ook allemaal niet niks :kus:

Toos : wakker gemaakt door de spruitenboer en nieuwe klepdoos

Cyn : M. de lekkere chocolade opgesmikkeld … hihi !! Vraag me eigenlijk altijd af : smelt die chocolade niet tegen dat het pakketje ginger aankomt ?

Hier eigenlijk verder niet zoveel te melden.

Enkel het treinongeval blijft hier nog “rondhangen” zeg maar.
Er waren uiteindelijk 18 doden waaronder 3 collega’s. Wist ik eerst niks van, maar nu liggen hier rouwregisters. Straks maar even iets inzetten.
Pfff … doet raar als je die 3 foto’s daar ziet staan met bloemen erbij en die rouwregisters.
Er was ook een vader en zoon bij … Zal je maar overkomen

Beps,heel veel sterkte :kus:. En vanavond lekker genieten van het wokken.

Kaylo,heftig hoor,komt wel dichtbij he als er ook nog bekende bij betrokken zijn.

Raak,beterschap voor J.

Cyn,pas maar op straks is M tonnetje rond als je in juni komt.Heb je trouwens voor juni een los ticket of een pakketreis?

Kaylo: haha nee denk het niet :wink: Het is nu ook niet zo warm he :wink:

TRL: ach hij kan wel wat vetjes gebruiken :smiley: Ik heb een pakketreis, maar met eerdere heenvlucht… Ik vlieg daar de 11e heen, en de 14e ga ik pas naar het hotel… :wink:

Kippevel … net 1 minuut stilte gehouden voor onze collega’s. Akelig …

cyn : stuur jij die pakketjes aangetekend ? Lijkt mij wel het veiligst denk ik.
Ik heb 3 maand terug foto’s naar vrienden in Istanbul opgestuurd en die zijn blijkbaar nooit toegekomen. :mad:

Nu zou ik een pakketje willen opsturen naar een vriendin van mij die op de universiteit in Gaziantep zit. Zal ook maar best aangetekend doen zeker ?

Kaylo: mijn eerste pakketje heb ik niet aangetekend verstuurd… Maar dat pakket had een waarde van maximaal 10 euro denk ik… Het 2e pakket zat ook een mp3-speler en wat andere kadootjes in en had een waarde van rond de 60euro en die was wel aangetekend… Maar daar was de zak spekjes uitgejat door de douane… :finger:

Dus ja weet niet zo goed wat er nou beter is :wink:

@Raak
Het is me wat met die mannen he :slight_smile:
Dochter al een heel eind op orde, mooi zo! Jullie een rondleiding met de webcam gehad. Komt me bekend voor ;), is grappig he? Nou ja … bij gebrek aan beter.

@Cyn
Wat is het toch een snoeperd he :slight_smile:

@Beps
Altijd moeilijk om het verdriet van anderen te zien, vooral als je niets meer kan doen dan luisteren. Je staat zo machteloos dan he? :kus: voor jou. En probeer vanavond toch nog wat te genieten van het wokken he?!

@TRL
Bij jou nog nieuws van het huis, of nog steeds rustig?

@Roanna
Thuis de boel al klaar, zelfs de bakken zijn al schoon en de vissen gevoerd. Vanmiddag nog ff aan het werk. Nog nieuws van het huis? Bob de Bouwer inmiddels al beter en de boel bij jullie klaar nu?

@Kaylo
Wat vreselijk, 3 collega’s omgekomen bij het ongeluk. Dan komt het opeens wel heel erg dichtbij zeg. Wordt er helemaal akellig van dat er zelfs een vader en zoon samen omgekomen zijn. Je zal het maar thuis krijgen. In 1 klap valt je halve gezin weg.

@Cyn
Inderdaad erg dat ze wat uit het pakket halen! Heb je nog geluk dat ze de mp3-speler hebben laten zitten.

Marion: ja inderdaad… dat verbaaste me ook al :wink: Maar goed… Als ze gelukkig zijn met die zak spekkies… dan mag het wel…

Ben alvast stiekem aan het kijken voor vakantie volgend jaar… China of Cuba… mm moeilijk moeilijk… :frowning:

Cyn,waren zekere bijzondere spekkies dan hahaha

Marion,heb je de advocaat al gebeld zo ja wat zei die? Me huisje staat op de site bij de makelaar…

Gewoon roze :wink: Misschien dachten ze dat het van varken ofzo was haha :smiley:

Goedenmiddag. :dag:

@Marion: Nee, Bob de klunsjesman komt nu a.s. maandag de boel afmaken, althans dat heeft hij tegen kokkie gezegd, die hem vanmorgen heeft gebeld, nadat hij al meer dan een week niets meer van zich had laten horen. Moest een kuur afmaken, zei hij. Ja, ja. Maargoed… geen goede reklame en geen goede indruk voor ons achterlatend en no cure… no pay wat mij betreft. Hij moet ook nog spulletjes van hemzelf hier ophalen, dus hij moet nog wel komen. :hihi:
Enneh… ik ga verder met duimen voor jou hoor!

@TRL: Ik heb net ff je appartementje bewonderd op J**P.nl. Keurig hoor :thumbsup:. Hopenlijk duurt het voor jou ook niet al te lang. Heb je zelf alweer wat op het oog?

@Cynthia: Oh, da’s geen stijl he spulletjes uit je pakket pakken. Wij hadden laatst een brief met inhoud, ook aangetekend naar Indonesie verstuurd… nooit aangekomen en nu is T*T bezig met een onderzoek, waar die is blijven steken.

@TRL
Ja, ik heb hem al gebeld. Moet ook wel snel want we hebben maar 4 weken. Vanavond ff wat gegevens op de mail zetten en dan gaat er aan gewerkt worden.

@Cyn
Of misschien hebben ze ze ooit gegeten en zijn hun gekker op spekkies dan op chocola :wink:

@Roanna
Zeer zeker geen goede reclame voor de klusser. Al moet hij dan een kuurtje, hij had minstens even zelf kunnen bellen hoe of wat. Ik vind het echt heel slordig.

@Marion: Ja, het was van het begin al zo. Steeds kwam er wat tussen of had hij niet het juiste materiaal bij zich. Hij is nu al 3 x hier aan de gang geweest en werd toen ziek. Oke, kan gebeuren, maar laat dan even van je weten hoe en wat. Wat hij nu nog moet doen kost hem hoogstens nog een uurtje, maargoed… eens maar nooit weer. :beef:

Roanna: had je aangetekend verstuurd met verzekering??? En belachelijk he dat dat niet aankomt…

Moet ook zeggen dat mijn pakket basis (niet aangetekend) er 10 dagen over deed… en de aangetekende 16 dagen…

Zo ik weer thuis, even opfrissen en dan lekker een happie eten… Heb er zin aan…

Alles gaat een btje langs me heen: bob de bouwer, advocaat, chocovlokken en een app… maar ik volg ALLES…weet alleen niet meer wat bij wie hoor…

@Viva: Nog veel gekocht???

Hey meiden ik moest ff bijlezen hoor.

J. ziek, wens hem maar beterschap Raak
Beps lekker wokken, ja heb het nodige gekocht, Damber een iniminie laptop van 7 inch, een roze hihihihihi, een tas organiser en worstjes , kruiden en weet ik veel wat nog meer, een paar stalpoten opgelopen en blij dat we weer thuis zijn, wat een drukte zeg op de beurs. pffff en dan ook nog in de trein, echt wat een veewagens zijn dat zeg.
Kaylo wat in en in triest zeg, kippevel momenten dus kan het me voorstellen.
Roanna nog steeds geen klusjesman gezien, lekkere vent zeg.
Toos ook een nieuwe klepdoos.
Marion druk met de formulieren voor het bezwaar.
Cynnie de volgende keer dus nog meer chocolade opsturen, jammer sint is net weg, anders kon je hem het hele alfabet opsturen aan letters hihihihihihi.
Damber gaat bij de geschillencommissie werken, dus als je ergens mee zit, jullie hebben een adresje de komende tijd. hihihihihihi.
Zo nu op naar de koffie, en languit op de bank, mijn arme onderdaantjes die voel ik wel zeg, lijk wel of ik klompvoetjes heb…ze branden mijn sloffen uit.

@Viva: Nou, jullie zijn in ieder geval niet voor niets geweest. Het nodige gescoord zo te lezen. Hi, hi.
Geschillencommisie? Welke? Reizen? Nouja… in ieder geval weer een baan. :wink:

@Beps: Ook weer thuis van de wok? :wink: Gezelli weer hoor!

Ik in de vooravond weer aan de tippel geweest met de buurtjes en ik gloei nu nog!!!

Oh ja… wij zondag naar de ZM. Was al weer even geleden dus.