Turkish Tea Time 137

Beps: :kus: jeetje…

Dank meiden… Wat ik al zeg: hij was ziek, maar een verschrikkelijke dood gestorven, en alleen…dat gun je niemand…en dan te bedenken: hij is er niet meer…zo vreemd…heb hem een jaar of 2 niet gezien…maar toch… woonde in limburg ergens, helemaal alleen…arme hij!!!

Nou goed, me gone

Beps: is niet niks inderdaad :frowning:

@ beps: verschikkelijk:kus:
@bloem: niet aanspreekbaar

En ik heb het KOUD!!! BRRRRR

Wat een rust hier…thuis, verschrikkelijk geshopt haha…
Krijg zo de logeerpuber op visite(hoi ben je thuis, mag ik mee eten…heerlijk joch toch!)

Tot vanaaf

Even een opkikkertje voor ons allen. Hier heb ik zin aan, na al die kou en sneeuw en het is momenteel een van de betere songs, al zit er een vleugje alcohol bij. Moet kunnen. Geniet ervan.

[ame=“- YouTube”]YouTube- Martini Moments - Caro Emerald - A Night Like This.mp4[/ame]

Goede avond meiden …
Toch nog maar even voordat ik ga slapen. Beps had al slecht bericht vandaag en wij ook dus :(. Vanmorgen kreeg ik een telefoontje van M, de koerierdienst had DE brief bezorgd bij zijn oom, bezorgen in het dorp is te lastig. De reden weet ik nog niet want er was iets fout gegaan met scannen, M had alleen het laatste gedeelte van de brief met de mail. Het bezwaargedeelte zeg maar. Morgen komt de rest maar vermoed dat ze bang zijn dat ie hier gaat blijven. Allebei flink teleurgesteld, moeten we weer langer wachten totdat we elkaar weer zien. Maar we hebben geen tijd om lang bij de pakken neer te zitten. Weer werk aan de winkel voor het bezwaar. En daar moeten we de kop goed bij houden. We geven de moed niet op!!

@Beps
Dikke :kus: voor jou!!!

:thailand:Cyn: 2 Maart Thailand:smiley: :thailand:

Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke :wub:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Toos: 8 oktober - 24 oktober - Costa Rica:wereld:

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Marion,:kus:,spannend dus vandaag,ga heel hard duimen dat in het andere gedeelte toch wel wat positiefs staat.

Marion : :kus: ga hele dag duimen voor je

Goedemorgen,

Beps wat een akelig bericht, sterkte meis.
Marion ik ga duimen voor jullie, bah weer in beroep te moeten gaan.
Voor de rest weinig te melden, Damber vandaag een sollicitatiegesprek, dus daar maar weer
op wachten hoe het gaat.
Ik zo naar paps pffffffff en morgen naar de hhb met Damber.
Fijne dag iedereen.

Goeiemorgen. :dag:

@Marion: Jee wat een domper toch weer even, maar we gaan verder met duimen hoor.

@Viva: Sterkte vandaag weer bij je vader.

@Damber: Toi, toi, toi. Ik hoop voor je dat het wat word. :idea:

@Beps: Jij ook sterkte met alles.

Verder iedereen die het even nodig heeft… :kus:

Ik heb verder niet veel te melden. Fijne dag allen.

Goede morgen …

Dikke :kus: voor jullie!

@Viva
Ga ik duimen voor Damber!

Marion: ooooh wat zonde!!! :frowning: Kunnen jullie geen bezwaar maken??? :kus:

@marion::kus:

@Marion: Ik duim voor jullie hoor!!!

Hier alles wel redelijk tot goed… tuurlijk is er een rare situatie ook ivm de omstandigheden van de rest van de familie van mn zwager…
Maar het kom goe!!!

Straks weer werken hihi!

Beps: gelukkig!! :kus:

Goeiemorgen,
Vanmorgen on half 5 al wakker. Onze overbuurman boer harmsen vond het nodig om zn spruiten eraf te halen, wat een p*kkeherrie. Ben nu een beetje brak. Gister een nieuwe klepdoos gekocht. Ben er helemaal heppy mee. De oude had maar weinig harde schijf dus iedere keer liep hij vast en zoooooo traag.
@Marion: Ik blijf voor je duimen :kus:
@Viva: Sterkte bij paps vandaag
@Damber: Succes met het sollicitatiegesprek:thumbsup:, duim voor je dat het wat wordt
@Beps: Sterkte met alles:kus:

@Cyn
Natuurlijk kunnen we bezwaar maken en dat gaan we ook doen. Vanavond even de argumenten op een rijtje zetten zodat ik morgen de advokaat kan bellen.

@Beps
Je klinkt gelukkig weer wat opgeruimder :kus:

@Toos
Vanmorgen wakker gemaakt door boer Harms. Is me wat met dat boerenvolk he ;), ze kijken nergens naar. Gelukkig is daar dan de nieuwe laptop, kan je lekker snel je vissen voeren.

zo net even gestemd voor de wereldwijzer reis award voor het beste hotel. HOpelijk winnen we het deze keer wel! hahaha

Ik ga even tv kijken vanavond natuurlijk om 22:00 zit ik voor de buis.
iedereen fijne avond!