Turkish Tea Time 137

Hoi allemaal,
Hier ook sneeuw, maar blijft niet liggen, is een graadje of 2 boven 0.
Laatste dag carnaval, vanmiddag kroegentocht, maar ik ga niet zo vroeg naar t durp, kost me teveel, haha.
Ik zou samen met Crazy gaan, maar die belde vanmorgen, moet weer met haar vader naar ZH, dat gaat ook niet zo lekker. Misschien later op de dag dat ik haar nog zie.
Wat dat betreft…Die 2 van mij (77 en 79!!) zijn gisteren weer voor 5 weken vertrokken naar Portugal, compleet met huurauto daar enzo. Dus wat ouders betreft gelukkig nog geen problemen bij mij. Die genieten er nog lekker van.
Nou, ik ga maar eens wat opruimen hier, voordat ik me weer in het feestgedruis stort, het beste voor iedereen, XXX

Even een stukje toelichting op mn reaktie gister:

Zo vaak schrijf ik iets, en leest niemand het ‘helemaal’ waardoor er een reaktie komt die eigenlijk ‘kant nog wal’ raakt(gister zei ik dus: ze was ALTIJD al zo, maar nu OOK NOG dement… dan worden gedragingen vaak NOG erger…niet alleen als een soort van doekje tegen het bloeden, maar… ook omdat ik toch hoop hoe een bitch ik later ben, als ik zo word er iemand nog ‘probeert’ van me te houden…hoe erg is het om alleen te zijn, oud, te weten dat jij waarschijnlijk de volgende bent die dood gaat…en dan altijd al moeite gehad te hebben met ‘je gevoel op de juiste manier te uiten…’!)
En dan mn moeder die hollend achteruit loopt, niet meer (kan) luisteren… alles ‘verkeerd begrijpt’… vader die lichamelijk steeds strammer wordt, EN 24 uur per dag met mn moeder moet leven(;))
Daarnaast hier in huis een ‘hobbel’ in het huwelijks leven aan het opruimen…denk wel dat we er komen…maar het is niet makkelijk

DIE (@%&#$ SNEEUW!!!

nou goed… ben het zat dus…moe, toe aan even niets…(Joeppie zo blij met FB en mn vissies en FV!) Nog 9 weken…
Straks weer werken, morgen HHB… pfffff
UITSLAPEN… NIETS DOEN… ZON!!!

Cyn en ik hadden een 'menings’verschil, waarin we onze gevoelens voor ons leesvermogen en reaktievermogen lieten gaan, dus ik heb eea weggehaald in overleg met cyn.

:kus:

@ miere wens mar maar sterkte namens mij!

gelukkig hebben jullie het weer bijgelegd. hier schijnt het zonnetje… lekker…

maar ik ga naar bed, ciaooo

Bloemmie: Truste

@Miertje :kus: voor Mar

Zo zeg haha!!!
Denk ik tot 23 uur te moeten werken, heb ik verkeerd op de planning gekeken: 20-30!!!
Nou dus…NAAR HUIS zo meteen…

Beps : dat is nog eens een meevaller, fijne avond verder
Miere : uitgecarnavald ???vermoeied he en idd kostbaar hihi. Geen leuk bericht voor Mar
Toos : vannacht ook lang opgebleven
Viva : wordt gestoord van de sneeuw
Roanna : wordt er ook zoooo moe van
Bloem : verdeelt de nachtrust een beetje, slaapt ook overdag, zijn tenslotte maar een paar weken dat je kunt genieten he
Cyn : hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten nu
Trl : C zal inmiddels wel aan de sneeuw gewend zijn geraakt he
Marion : zit nog op dr wolkje:wub:

:thailand:Cyn: 2 Maart Thailand:smiley: :thailand:

Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Raak: 28 Maart - 5 April…Bonaire
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke :wub:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Toos: 8 oktober - 24 oktober - Costa Rica:wereld:

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

:dag:

Goedemorgen vanuit een heel koud westen.
Iedereen een fijne dag.

Nou en om dan maar het “drama” compleet te maken: een zwager van mn zus…heeft 2 dgn dood in bed gelegen voor iemand erachter kwam dat hij dood was(hij woonde ver weg, was ziek maar nog geen 50…of net 50…) Verschrikkelijk: mn zus en zwager hebben net het ene drama overleefd, nu dit…

Ik ga dus naar de mutsenbeurs…tot vanavond ofzo

mogguh

niet aanspreekbaar
@ beps :kus: