Turkish Tea Time 137

Cyn : wat rot voor jou meissie dat ze nu weer begint. Genoeg is genoeg hoor, niemand heeft het recht zo tegen je te doen lieverd:kus:
Kaylo : dat was echt schrikken he, gelukkig was jij veilig

Goedenavond. :dag:

@Cynthia: Ik zou zeggen… je weet wie het zegt, maar wat een doerak weer. Sorry dat ik dit zo zeg, maar heb er even geen ander woord voor. Al is het dan je oma… ik zou ook gedag zeggen tegen zo’n oma. Trek het je niet al teveel aan hoor. :kus: Leuk is het natuurlijk niet!

TRL: Dat bedoel ik dus. Jij hebt gister dus wel even de boel opgepakt en bent blijkt achteraf, heerlijk wezen zwemmen en die kleine vond het nog leuk ook. Enneh… natuurlijk weet ik dat je nu voor C. hebt gekozen. :wink: :wub:

@Kaylo: Ik hoorde het vanmorgen op de radio en toen zat ik ook net even hier te lezen en zag dat jij hier online was hier en dus gelukkig niet in DIE trein zat. Pffff… wel een opluchting hoor, hoe erg ook voor die andere mensen en hun nabestaanden en familie.

Verder weet ik het even niet meer. :confused:

Goeieavond,
@Cyn: Hebben het er al vaak over gehad he, zoiets zeg je niet tegen je kleindochter. Zou er een dikke **. **achter zetten. Genoeg is genoeg en ze zal het nooit kunnen laten. Je moet het gewoon niet laten gebeuren om je pijn te laten doen door iemand die zich je oma noemt.
@Kaylo: Was ook blij dat je gewoon achter je bureau zat.
@Roanna::dag::dag:

@Cyn: Ook al is ze nooit de liefste oma geweest: Vergeet haar Alzheimer niet!!!
Ze kunnen niet meer veranderen als ze oud zijn…(en geloof me, zelfs lieverds kunnen dan HEEL gemeen worden…)

Ik een heerlijk rustig dagje met Rubbie gehad, vanavond vrij, en nu even lekker nietsen…

@Kaylo: gelukkig jij niet bij de ramp betrokken, gelukkig!!!

Nou Beps… voor de Atzheimer was ze ook soms al zo vals tegen Cyn. Oke, ze zal het nu misschien wat minder beseffen, maar het zat/zit er toch nog steeds in.

Geniet van je vrije avond. :wub:

@Toos: :dag: :dag: :dag:

Ach als dit mijn oma was zou ik er misschien nog komen op haar verjaardag of feestdagen, maar meer ook niet. Wie weet is ze er dan wel blij mee. En Beps geloof dat ze dit al jaren doet, dus wat je zegt veranderen zal je haar niet en wie weet wordt het wel een schatje als ze echt flink dement wordt

Beps: ja dat is waar hoor… maar 13 jaar geleden was er geen spoor van alzheimer te bekennen… en ze is nu nog precies hetzelfde…

Daarom Cynthia. Ik zou zeggen, als ze nu pas zo tegen jou zou zijn gaan doen… oke, komt het misschien door de Alzheimer, maar jij moet deze scheldpartijen al jaren aanhoren. Nee, ik zou er nu ook echt klaar mee zijn hoor. Maargoed, dat is natuurlijk aan jezelf.

@Toos: Ik heb je net een smsje (door)gestuurd. Die had ik gister van Beps en gaat toevallig ook over een oma. :wink: Kan je ff lachuh!!!

Roanna: precies… Als ze er nu pas mee zou beginnen dan zou ik denken… tsja ze wordt oud enzo… maar dit is gewoon echt genoeg nu… Jank al de hele dag door… wordt gewoon gek van mezelf :frowning:

@Roanna: Hij is echt leuk, kwam niet meer bij:lol::lol::lol:
@Cyn: Je moet het je niet zo aantrekken. Het is niet leuk als ze zo doet, maar je weet van haar dat je zoiets kan verwachten. Ze is gewoon niet wijzer. Je kunt wel blijven janken, maar je veranderd er niks aan

Inderdaad Cyn. Ben het met Toos eens. Je schiet er verder toch niets mee op om te blijven janken. Probeer er maar boven te staan en weet, dat je askim jou wel lief en aantrekkelijk vind. Nou dan!!! :wub:

@Toos: Ja, hij is grappig he. Deed me weer ff denken aan die grotten van Beps van toen. :redface:

:D:DJa vond hem echt goed, hahaha

Ik weet echt dat ik het me niet moet aantrekken… maar op een gegeven moment dan is de maat weer zo ontzettend vol… en dan komt het er gewoon uit…

Maar M. is nu online… en die krijgt mij wel weer aan het lachen… :wub:

Dat begrijp ik ook wel hoor Cynthia. Nou, ga nu maar wel lekker ff genieten van je askim. :wub:

I will… :wub:

Hebben jullie trouwens net die reportage in het journaal gezien van dat oude schip van de HAL, wat weer helemaal opgeknapt is en nu als hotel dient in Rotterdam? Nou, ik zou daar best een weekendje op willen zitten en ga eens even kijken hier en daar. Als ze misschien een leuke introductie prijs hebben? :wink:

Ik heb het gezien Roanna, zag er best leuk uit. Zag trouwens nog wat anders op het nieuws… het gaat dooien yessssssss

ECHT??? You made my day! :smiley:

Heb even gekeken voor de rotterdam. Weekendaanbieding € 89,- per kamer of voor 2 nachten 179,-