Turkish Tea Time 137

Kaylo,wordt bij jullie Valentijn dan zo uitbundig gevierd?
Het is wat die treinbosting in Belgie,20 doden zeggen ze…

Cyn,M heeft het maar goed met jouw he :wub:

Ja, heel triest dat ongeval. Het gespreksonderwerp van de dag op kantoor. Tot hiertoe 20 doden en er zitten nog passagiers gekneld. Normaal zit 1 van mijn collegaatjes op die trein, en het geluk wil dat ze deze morgen een vroegere heeft genomen. Die is er nog niet goed van …

(Het dodental is nu reeds opgelopen tot 25 … Brrr)

Valentijn wordt wel gevierd hier hoor, maar niet zo uitbundig. Wij gaan gewoon lekker eten, een bloemetje en een kaartje. Maar dat doen we regelmatig, dus niet enkel op Valentijn.
Het is bij ons trouwens elke dag Valentijn, hihi !!!

@Kaylo
He gelukkig, een berichtje van jou hier. Ik hoorde van het treinongeluk en dacht, Kaylo zal toch niet in de trein zitten.

@Cyn
M op een hol en draf naar huis om het pakketje maar open te kunnen maken. Hij zit zich nu vast vol te proppen met chocola :wink:

Kaylo: haha :wub:

TRL: ach ja… mijn moeder en ik vinden het ook leuk om die pakketjes te maken :smiley:

Nou meiden… ik weer troubles met oma… de emmer is vanmorgen weer overgelopen… Ben er weer enorm klaar mee… :finger:

Cyn,ik vond dat ook altijd leuk hoor…
Ojee troubles met oma en het ging net zo goed.:kus:

TRL: Het gaat nooit echt super tussen ons… Maar de laatste tijd ging het wel beter… Al zeurde ze evengoed nog wel tegen me hoor… maar op dit moment is ze gewoon weer zo gemeen… (ze heeft o.a. gezegd dat mijn broer en schoonzus echt hele lieve mensen zijn, en dat ik de hele dag alleen maar op mijn vette reet zit te vreten enzo) En het is gewoon genoeg nu…

cyn : wat een naar mens is je oma. Sorry hoor ! Meent ze dat nou echt ?
Hou maar in gedachten dat iedereen HIER jou WEL leuk vindt !!! :kus: :kus:

Kaylo: ik weet wel zeker dat ze dat meent… De manier waarop ze soms naar mij kijkt… Ze haat me gewoon… En dat zal ze niet met zoveel woorden zeggen, maar het voelt echt zo!!!

Maar goed… ik weet dat ik me er niks van aan moet trekken, maar soms is het emmertje gewoon vol en is het klaar…

Lieve schat, denk gewoon aan je askim :wub: ! En je bent meteen terug opgefleurd … :kus:

Kaylo: zelfs dat helpt niet momenteel :wink: Maar ik spreek hem vanavond weer… Dus komt wel goed :wub:

Cyn,misschien moet je nu toch een keer definitief een punt achter je oma zetten,het is je oma,maar dat geeft haar nog niet het recht om zo over jouw te spreken.
Een hele dikke :kus: voor jouw

Ik ben inderdaad op een punt aanbeland dat ik niet meer ga, het is inderdaad mijn oma (officieel) maar zo voelt het al een hele tijd niet meer… Mijn ouders gaan er waarschijnlijk vanavond heen om haar ermee te confronteren… dus ben benieuwd…

Hoop dat het bij je oma doordringt wat ze kwijt raakt

Tsja… zal wel niet denk ik… Denk dat het haar niet echt boeit als ze me kwijtraakt…

Marion : Lief van je dat je aan me dacht. Gelukkig zat ik er niet op :kus:

Cynnie meis…dikke knuffel voor jou, en laat je oma maar de pip krijgen, wat een gemeen loeder.

Thanks… :kus:

@Cyn
Wat een serpent is het toch he, die oma van je. Het is gewoon niet te geloven. Ik snap dat ze je ongelooflijk pijn doet, telkens weer, maar laat haar meis en steek je energie in de mensen die van je houden om wie je bent … een wereldwijf, een kanjer!! Kus voor jou!!

:crybaby:

jullie zijn echt heel lief!!

@Cyn
Jij bent ook ECHT heel lief :kus: