Turkish Tea Time: 117

Tjonge jonge Viva: het zit je gelukkig allemaal mee… en nog eens niet duurder ook…(maar dat zeiden we al, nergensvrouwtje is niet zo duur …meer)
Pfff die avond zijn we allemaal dronken denk ik hahahahaha

Ja ik vrij, hele dag. vanavond wel naar de kerk…morgen weer werken zondag ook.
Maandag wel vrij maar dan naar Leeuwarden, is een hondenshow. Daar hebben we de fokker ontmoet…dus… soort van ‘reunie’ zeg maar haha

@toos
En je zit met je hoofd in Jamaica en Turkije.

Ik ga…tot veel later op de dag maar weer.

Doegggggggggggggg :dag::dag::crybaby: Ik kom niet meer bij van jullie vertrekverhalen.

Wat een sfeertje hangt hier…net of iedereen net van t terrasje of komt…of iedereen denkt: Feest, morgen zit ik lekker de hele dag op een terrasje…
Toch!!! :teeth: :wink:

Wij gaan het wel doen op Bodrum Roanna: Lekker nagenieten met zn 6-en:p

Zo meiden ik ga even heerlijk in het zonnetje zitten…in de tuin, ik meld me weer.

@beps
Leuk om elkaar daar weer te ontmoeten. Verder druk aan het werk het weekend. Je werkt wel veel voor iemand die maar 7 uur werkt… :smiley:

Kijk er nu al naar uit Beps… maar dat is al wel op terugweg. :tssk: Maar gaat helemaal goed komen.

Hoeft niet hoor, het is meer arme leerling:D

het is allemaal mix/dubbel…samen er heen of samen terug…ik geloof ik gelijk met Raak.

@roanna
Werk ze.

@viva
Lekker genieten van de zon, mmm en een beetje wegdromen zeker.

@Roanna: Werk ze en alvast bedankt voor de CD

@Beps: Wordt een druk paasweekend voor je.
Wij gaan morgen hier de boel opruimen, alles wat weg kan, gaat weg. Zondag eten bij oudste dochter en maandag rustig aan en 's avonds naar Lionel Richie

Ik heb gisteren tulbandmix gekocht, ga ik straks maken.

Ik ga ook nog even wat doen, even stofzwieperen en dan lekker het :zon02: in

Ik pak elk uurtje aan om ‘de pot te vullen’! En dat zien ze ook op het werk. Dus ik krijg ook best wel vaak eea aangeboden…:unibrow:
En dus die zondag…ik zou werken van 7-8.30 Maar ze hadden mensen nodig voor de maandag(kan ik niet, hondeshow) dus ik zeg: maar ik kan wel zondag…misschien iemand omruilen… Kon ik meteen werken tot 15.30(toch 6,5 uur meer) en zo ook de nachtdienst(en) volgende week. Nu van maandag op dinsdag…waarschijnlijk de volgende 2 ook…(zou 8 uur werken volgende week…nu dus al 20 waarschijnlijk 28 mogelijk 34…ik bedoel maar…)

Ach ik heb het er toch wel naar mn zin, het salaris is goed, dus… Ik zie wel allemaal, de zomer zit ik overdag toch vooral thuis(en de avonden ach dat komt wel goed!):stuck_out_tongue:

@beps
Heerlijk toch dat je nu zoveel kunt werken, binnen is maar binnen toch.

@ MK :finger: en bedankt he?!?! ja je zal maar tot 18h moeten werken

@ beps de zon hoeft maar te schijnen en ik krijg dat ‘blof op vrijdagmiddag in eindhoven’ gevoel… lekker op het terras zitten… nieuwe cd is lekker

:D:D:D Voorpret al flink begonnen … ik denk dat jullie aan een palet T*na’s niet genoeg gaan hebben daar.
En nee … geen vakantie naar Turgutreis voor mij. Voor het geld wat ik daar betaal voor een week zit ik 4 weken met J in Side. Ik ga dus het lijstje nog wel langer maken binnenkort want ik heb het appartement al geboekt. Alleen de tickets nog volgende week en dan hebben we het weer geregeld.

lekker marion!! gewoon daarheen gaan waar jij je lekker voelt