nee niet neckervrouwtje maar box…neckervrouwtje zat vol.
Haha post heeft elkaar gekruist dus waarschijnlijk niet zelfde vlucht maar wel zelfde dag:p
@Toos
Anthony Santos is leuk. Merengue en bachata, heeeeeeeeeeeeeeeeel caribisch! Als je wat titels wil hebben geef je maar een gil. Denk dat Bonnie er ook goed los van komt.
@Viva
Paps was gelukkig vrolijk vandaag. Dat is weer een meevaller he?
En wat zag ik … jullie gaan ook meeten in Turkije. Super meis!!! Weer wat moois om naar uit te kijken.
@Beps
Aiji verwend met een nieuwe mand. Nu uitkijken dat de poezen deze ook niet in pikken.
ik schaam me gewoon, recessie…en ik ga 3x op vakantie…:redface:
Raak klopt, dezelfde dag terug, maar ik vertrek waarschijnlijk heel vroeg die zaterdag…pega he, dus dan ga je vroeg weg.
Van 20 tot 23 juni zitten we daar dus met 22 man.
En ook helemaal niet vlak achter elkaar ofzo ![]()
hihihihii…echt niet normaal he.
dat heb je snel uitgerekend…
En zitten jullie ook in de luxe kamers?
nope we hebben een familiekamer…
Goedenmiddag. :dag:
Ik moet eigenlijk nog even weg, maar eerst even reageren op Viva.
Ik lig dubbel. Echt waar! :vak01: :crybaby: :crybaby:
Nou je hebt al genoeg recessie gehad, dus mogen jullie best nog een extra weekje weg en dan ook nog wel naar ADR. Volgens mij zitten er dan nog meer bekenden. :biggrin:
@Raak: :kus:
we zijn met z’n 3tjes, maar om nou met zijn allen op een hotelkamer te slapen vind ik nou ook niet zo…kan je je kont niet keren…
MK : als ze dan maar iig geen Hollandse avond gaan houden voor ons ofzo
22 man, dat moet toch wel groepskorting opleveren. Daagje prive hamam voor ons
uiteraard met een aantal masseurs
hihihihi…komt maar weer overeind hoor Roanna…:kus:
Daar laten we toos voor zorgen , voor die groepskorting in de hamam…
Haha…nou heb je ffies geen toestemming gevraagd hiervoor he…en de oudste(mn ouders) moeten hier nog toestemming voor geven…(Hahahaha en dat doen ze niet…
)
:crybaby: sorry paps en mams van Beps…moet ik dan maar weer annuleren…:teeth:
Ja, Toos kent iedereen daar en krijgt meestal alles wel voor mekaar. ![]()
@Toos: Ik heb hier ook een cd met Caribe Mix muziek. Zal 'm vanavond wel ff branden en morgen of anders in de loop van de volgende week ff opsturen. Mag je houden. Is voor hubs zijn verjaardag dan.
@Raak Ja, hollandse avond met de toppers ofzo :retard: :crybaby:
@Viva: Zo gaaf hoor! :zon02:
Geen hollandse avond hoor, doe mij maar een turkse avond. Voor Bauer en Hazes kom ik niet naar Turkije.
Wie kan er goed onderhandelen…