Turkish Tea Time: 117

Viva : dat is een lekkertje voor een nachtkus voor Bloem enne de bar is nog goed gevuld dus wij gaan gewoon met z’n allen mee:tongue:

@ beps hahahhahaa je kent me TE goed :wink: :biggrin:

@Viva: Dat denk ik ook, maar bij ons draait het niet om de askims

Bloem : welterusten voor als je strakkies echt ga slapen, we zoeken gewoon verder naar een donker en zeer mysterieus type
Toos : nee zeker niet, wij zijn al tevreden met een fotootje:wink:

Nee dat is waar, wij zijn bijna allemaal al voorzien van water en brood…hihihihi…in mijn geval al brood met belegen kaas…hihihihihi of goede wijn… 31`jaar oud.

Bloemmie welterusten.

Zo, daar ben ik weer nu iedereen al bijna naar bed of werk gaat. Werd echt waar… opgehouden door mijn schoonzus.

En dat van die bossen is inderdaad van het raadplaatje.

Oh… by the way… we zitten alweer in een nieuw deel he? Nou, daar mag op gedronken worden en ik betaal weer. :unibrow:

@Bloemmie: Te glad, niets te ‘verkennen’ zeg maar…hahahaha!!! En nee, ook niet voor mij hahahahaha

Meiden, tassen staan klaar, en ik ben er absoluut niet klaar voor, wil eigenlijk slapen…
Maar het gaat wel lukken morgen

@Bloem: Deze beter? Hij zit alleen in een ander hotel

http://www.wereldwijzer.nl/16098-albums82-picture8755.jpg

Pfff ff C de fles gegeven en we zitten alweer 3 pagina’s in een nieuw deeltje,tis niet bij te houden.

Viva,Adr zit vol in die periode,ik had ook geprobeert om nog een aantal dagen extra bij te boeken,maar dan Adr.

Ik ga me bedje op zoeken,weltrusten allemaal

En die gaat kilo’s afvallen in ADR: Al dat drank dat ze gaat halen, en maar lopen :smile::crybaby::smile::crybaby::smile:

@ roanna tis maar goed dat je vantevoren de rekening al betaald, anders…

@ toos… hahahah zoooo grappig hoe jullie na al die jaren denk ik nog nie weten waar ik op val… sorry maar wat een ***** brbrbr…

en zit nog wel in mn hormonen periode… zou bij wijze van spreken nog voor een blok hout vallen nu :stuck_out_tongue: hahahhaa

anyways, deze dame gaat maar eens slapen, alleen… as usuall… in ADR mogen jullie me (en cyn :wink: ) alles aansmeren

Roanna heb je nog plek in je tas met tl…voor een paar rolschaatsen voor in ADR

Bloem…laat eens zien…wel type…

Kom je terug van de verjaardag en dan zitten we zo maar in een nieuw deel. Gefeliciteerd meiden!! De vaart blijft er hier lekker in zitten he?

Roanna : we zijn er allemaal nog hoor, hebben je gemist
Beps : lekker met collega filmpje kijken, moet lukken, weet het zeker !!
Toos : jij hebt er ook nog wel een tussen je verzamelen zitten zie ik
Trl : ja, dat was ff een vluggertje he die bevalling, vind het ook jammer hoor dat er geen plekje meer vrij was voor en paar daagjes
Beps : wij houden Roanna wel aan de wandel hoor, maarre eigenlijk niet goed voor mij he, :biggrin:

Marion, je prijs al gehad…zie een mooie oranje balk hoor bij je naam

Nou, ik zou daar best wel een beschuitje mee willen eten hoor. Met beide wel. Niet tegelijk dan hoor! :biggrin:

@Beps: Maar nogmaals… ik doe het met plezier hoor en als ik dan deze keer extra goed mijn best doe… wie weet. He Toos?:vak01:En ik afvallen daar? Nou, denk het nie. Ik was vorig jaar ook 2 kilo aangekomen van al dat lekkere eten.

@Viva: Je kunt daar ook skeelers huren, dus doe ik dat wel

@Raak: Heb wel meer foto’s van barmannen hoor, je zegt het maar. Loop je toch gezellig mee met Roanna:biggrin:

@ viva nu ff geen foto, die komen na de vakantie wel :stuck_out_tongue:

@ marion heyyyy welkommmmm!!

owh ja… afsluiten, klepdoos dicht, ligt uit, tandenpoetsen en naar beddddddd

ben nu ECHT weg!! doeiiii

@Roanna: Mountainbike kan ook