Turkisch Teatime deel 32

ik ga stoppen … gezellie bij hubs op de bank…tv kijken…dag meiden…tot morgen ofzo…

mooi
hopelijk overleefd dit deel juni nog ff
gaat zo langzaam
truste
prettig weekend
@ crazy, fijne tijd in marmaris! geniet!

Even een berichtje vanuit AD. Vond het smsje van Bloem namens jullie allemaal echt leuk.Had vanalles verwacht maar dat niet. Iedereen bedankt en in het bijzonder Bloem. Heb een geweldige verjaardag gehad. Kreeg ontbijt op bed, kamer was versiert met ballonnen en bloemen, op het strand slingers. "s middags werd er voor me gezongen door het animatieteam en taart met vuurwerk en kaarsjes. Gisteravond hebben we gegeten in het visrestaurant hier en kreeg na het eten champagne.

Het is de afgelopen dagen vreselijk warm geweest, sinds vandaag normale turkse temperaturen. Hebben het prima naar ons zin, vandaag een boottocht gemaakt en flink bruin geworden. Morgen naar de markt hier in turgutreis en ;s avonds naar bodrum. Wens jullie een fijn weekend en kom volgende week wel weer een keer langs. Dikke knuffel!!!

Ha Toos, nou geniet er nog van…leuk dat je even langs bent geweest…

nu niemand meer hier in doe de lampjes uit…wel te rusten…

Oeps … das zoeken in het donker :unibrow:
Zo, het werk is gedaan voor vandaag, eindelijk eens een keertje vroeg vergeleken met de laatste dagen. En nu … eindelijk eens even de bank op. Wat heb ik daar naar verlangd. J. is ook nog wakker, loopt hier aan 1 stuk door te tetteren, helemaal opgewonden dat hij vakantie heeft. Maar samen even Pirates of the Caribean 2 kijken. Morgen kunnen we toch uitslapen.

@Toos
Superverjaardag heb je gehad zeg!! Wat hebben ze er een werk van gemaakt :smiley:

:idea::idea: Goede morgen :idea::idea:

@toos
Wat een leuke verjaardag.
Super dat ze zo aan je gedacht hebben!
Geniet lekker verder in het mooie AD en veel plezier vandaag op de markt.

@bloem
Nog ff lekker aan het uitslapen, ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad en weer een beetje bent bijgekomen.

@viva
Niet te druk maken om het huishouden, het is niet de bedoeling dat je er stress van krijgt :smiley:

@jac
Nog een paar nachtjes en je bent maandag lekker vrij.

@marion
J. heeft vakantie!!!
Niet alleen werken dus, maar ook samen leuke dingen doen.

@beps
Lekker gegeten gisteren??

@de rest
Sorry, alweer vergeten.

Ik ben gisteren weer op controle geweest bij de verloskundige.
Bloeddruk nog steeds goed, kindje ligt nu helemaal ingedaald. Ze denkt dat het kindje heel normaal van formaat is, gelukkig maar! Voor volgende week vrijdag weer een afspraak, maar stiekem hoop ik toch een beetje dat het niet meer nodig is. Maarja, zal maar niet teveel hopen, 2 weken ‘overlopen’ kan ook nog, pffffff.

goedemorgen allen,

Mk…toen ik zover was als jij nu, vroeg ik aan de verloskundige wat je er aan kon doen om het wat eerder te laten komen…die zei toen tegen mij…gewoon een potje vrijen…met een beetje geluk komt het dan op gang.:redface:

Toos geweldig zo’n verjaardag:zon02:

Beps al uitgegeten…:biggrin:

Marion Pirates gekeken…ik heb nummer 3 ook al gezien, ben er niet zo kapot van.:hihi:

Bloemmie al wakker…lukt het allemaal een beetje:slapen:

Morgen,

Deze morgen niet zo goed begonnen kreeg al heel vroeg een sms van een vriend dat zijn vader vanacht is overleden,we wisten dat het eraan zat te komen,maar toch schrik je nog wel.
Sorry maar moest het even kwijt

@Turkije-Lover… Jeetje dat is een rotbericht om mee te beginnen!! Sterkte!!

@Mk, Nog even volhouden!!! Moet wel lukken toch!!

@Viva, goeie tip! Zal ik onthouden, als ik ooit ook zwanger mag worden!!!

Vandaag weer werken… Denk niet dat ik veel te doen zal hebben!! Beetje jammer maar goed… Het is even niet anders!! Ga wel verder aan mijn studiereisverslag, en kom gewoon lekker veel hier kijken!!!

x

@turkije lover
Ook al zie je het aankomen, als het moment daar is dan schrik te toch heel erg. Jammer dat je nu niet bij je askim kunt zijn. Sterkte ermee en vooral voor je askim natuurlijk.

@viva
Er is idd een rijtje met dingen die je kunt doen om de bevalling op te wekken, maar of het allemaal helpt…
Proberen kan uiteraard geen kwaad :redface: :smiley:

Geen ramp toch om aan je verslag te werken :biggrin: en anders kom je toch gezellig hier.

mogguh

@ mk, nog even nog even nog even, volhouden!! enneuhm… doe maar gewoon op 7-7-7!
@ cyn, lekker beetje schrijven en vakantie’tjes uitzoeken!
@ toos, graag gedaan, kleine moeite, groot plezier! geniet nog lekker ff!

zo…
@ crazymar, zwaai zwaai! op naar schiphol!!

MK: 12 juli - uitgerekend

Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi

Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Fransijn: 20 oktober-Side
Diamond: 24 oktober- Alanya

Turkije-Fan: november - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos

zo we hebben een nieuwe nr 1!
@ mk, voor het geval je het mocht vergeten :wink:

@ turkije lover, das wel echt bud nieuws om de dag mee te beginnen. sterkte voor jou en die vriend

@Turkije lover: Sterkte

@MK: Als we je niet op het forum treffen, hoeven we iig ons niet af te vragen wat jij aan het doen bent :hihi:

@llemaal: Ik ben er weer…

Zo na een paar dagen drukdruk, is ikke er weer helemaal. Hubbie is er wel, maar is lekker aan het rommelen. Schuren en lakken van een tafeltje en de eetkamerstoelen.
Vanavond komt een vriendin, die wel zin heeft in een filmpje in onze lig-stoelen :smiley:

Morgenavond gaat hubbie naar het zuiden(Sittard) komt mss nog ff dinsdag thuis, maar anders pas vrijdag in de loop van de dag. Ikke is dan dus helemaal siewig alleen…
En er dan dus helemaal voor WW en TTT!!! :beef:
Volgende week ma-di-en woe nog training en in opleiding in de lijn(aan de telefoon) en dan donderdag vrij en vrijdag een halve dag…:dope:
Jullie gaan me deze week meer zien dan je lief is:zon02:

Nou heb mijn eerste klant van vandaag binnen gehad hoor!!! Lekker druk dus… NOT!!!

@Bloem, ja lekker plaatjes zoeken van portugal, een stukje typen… En dan weer even op ww kijken… Heb je al een poging gedaan op mijn geplaatste foto???

@Beps, aaaaaah zieligerd!! Nou dan kom je maar veel hierlangs!!!

@Cyn: Bijna net zo siewig als jij… Ohhh en maar klagen vanaaf dat je zooooooo moe bent :finger: