@cyn
Wil je de link nog een keer hier noteren, ik heb hem de vorige keer niet in de favo gezet en ik wil wel graag verder lezen. THANXXXX
Ik sta op nr. 1.
Staat leuk hoor, maar ik hoop voor mijzelf dat ik er niet zolang zal staan.
Enne ik gun Fransijn ook een lange nr. 1 positie.
:nod:
@ beps kan nie wachten!!
@ cyn, ga ff lekker rustig op mn werk zoeken
@ mk, we helpen het je hopen!!
zo ikke naar het werk
aufwiedersnitzel!
@Mk, het studiereisverslag wat ik moet maken komt niet online… Dat is iets wat ik moet inleveren… Op mijn log ben ik nog niet verder… maar als er weer iets staat dan stuur ik je de link!
x
Doe maar in een pm dan, want ik weet uiteraard niet wanneer ik hier ben, als de bevalling begint… vaak gaat het hier zo snel, dat vind ik natuurlijk nooit meer terug.
We hebben trouwens een nestje met jonge zwaluwtjes.
Zo, de tafel is gedekt en nu wachten totdat hubs en dochter weer thuiskomen van hun fietstochtje. Wat is het heerlijk weer hè, bij jullie ook?
Jaja en 1 zwaluw maakt geen zomer…maar een nest vol
http://www.messemoticons.be/emoticons/losse/baby/babies019.gif
Goede morgen!
Van Pirates niet veel gezien gisteren, zijn vrijwel meteen met zijn tweetjes als een blok in slaap gevallen en vanmorgen om 10.00 uur schrokken we wakker van het personeel :biggrin:
@MK
Nog 1 x op controle vrijdag en dan mag het 's avonds beginnen, wordt het mooi op 07-07-2007 geboren ![]()
@Turkijelover
Ook al weet je dat het kan gebeuren, het komt toch nog altijd onverwacht. Heel veel sterkte voor jou en je Askim.
@Beps
Gaat de wedstrijd volgende week dus echt goed beginnen :slywink:?
@Bloem
Zet je maar schrap … Beps neemt revanche :retard:
Zo en nu aan het werk, nog even snel wat boodschappen (een palet vochtvreters) en dan aan de poets :disgust:
:tear:.
@Marion: Volgende week pas!!! NEEEEE NU!!! En nu heb ik ook al alle tijd haha:evil:
Zooo ook weer overal ffies wat reputatiepunten verspreid…maar weer afwachten tot ik het weer kan bij sommigen…
Ben ook weer aan het uitdelen geweest maar ben weer uitgeboerd nu.
is er nog iemand, of is iedereen weer weg als Beps er is???
Ben er nog heel even totdat kid zover is om te gaan, is zoals gewoonlijk weer aan het teuten.
Ik ben er toch!!! En bloemmie komt ook zo weer!!
x
Kan dus straks weer een heel boekwerk bijlezen als de 3 musketiers in aktie gaan hier :slywink:
kijk, jij snapt het…
JAAAAA Ik heb net mn 1ste foto op de algemene fotodinges geraden jajajajajajajaja en Cynnie was niet blij!!!
Goed gewerkt Beps!
Bedankt allemaal.
Mk en Marion,het is niet de vader van me askim,maar de vader van een goede vriend hier in Nederland.
Net me nieuwe fiets opgehaald en hij rijdt heerlijk,nu alleen nog mooi weer.
Beps,is toch heerlijk om het rijk volgende week alleen te hebben,of niet?
@Turkijelover
Sorry verkeerd begrepen dan, loopt af en toe niet meer helemaal lekker in mijn bovenkamer. Maar evengoed veel sterkte!
@ beps goed bezig met de wereld foto!
@ marion, op de bank of in bed in slaap gevallen…? anders zul je wel een stijve nek hebben!?
@ mk, hiero is het belachelijk weer, koud, warm, koud warm, nix aan, geen zon alleen maar wind!