Turkisch Teatime deel 32

is er nog iemand … stil hierzo

ikke ben d’r nog
maar ikke ga echt strax (eindelijk) naar huis en dan duik ik linea recta mn bed in
kan mezelf nog maar amper houden…zzzzz

Ben je ziek Bloemmie of ben je helemaal moe???

ik ben total loss, ik ben op, kan mn ogen nog maar net open houden en mn hersens slapen al, het is echt een gevecht om wakker te blijven…
elk gesprek is een worsteling en het gaat echt nie goed!

snap er eerlijk gezegd ook helemaal nix van, want heb gisternacht 10 uur geslapen en vannacht een uurtje of 9 ofzo…

moet je morgen ook weer werken bloemmie???

ja van 13.00 tot 17.00
valt mee, maar het voelt alsof ik mt everest morgen moet beklimmen…:frowning:

misschien wordt je wel ziek??

mk…ik zie je online,…hoe gaat het met je

ergens hoop ik het een beetje…
rust!!

nou ik hoop niet om ziek te worden…kun je beter een dagje vrij nemen en die gebruiken om te slapen…ziek bleh…wanhopig in bed liggen nee dank je

maar niet echt natuurlijk, want dan voel ik me nog veel ellendiger…
zucht, tis altijd wat!

misschien maandelijkse beslommeringen!!!

nee daarom!
zou best kunnen hoor, dat mn lichaam weer een of andere opvlamming te verwerken heeft… i dont know…

@ viva, nee daar doe ik dus echt niet aan
ik slik de pil gewoon door, heb allemaal geen zin in dat gedoe en die troubles, en het kan geen kwaad!

nee weet ik dat het geen kwaad kan, maar toch ALTIJD doorslikken kan toch niet echt goed zijn…ik heb geen idee hoor, de prikpil dan krijg je ook die ellende niet.

hoihoi,
Het is inderdaad stil hier als er mensen op vakantie zijn.
Dit deel doet ook langer als het vorige.
Maar dat maakt niks, want dan hoeven die andere niet zoveel terug te lezen als ze dat doen.
En ja ik heb eigenlijk geen nieuws en ben drukdruk om hier telkens te zitten wat ik erg jammer vind.
Maar misschien een maandag, want dan ben ik vrij en heb ik niks gepland.
Dus kan ik wat vaker aankloppen hier.

Iedereen een fijne avond!

O gezellie jac…ik ben maandag ook vrij…heeeeeerlijk een dagje voor mezelf…na dat de smeulende puinhopen van het weekend weggeveegd zijn dan…ik doe dan echt helemaal niets

ikke moet maandag gewoon werken, maar dat maakt dan weer geen verschil

de prikpil kan je gewoon ongesteld worden en dat wil ik niet
en ik slik de pil niet altijd door, maar wel meestal. zo eens in de zoveel tijd stop ik een weekje, maar dan weet ik weer wat voor ellende het is en dan slik ik weer gewoon door
ik augustus nog ff een keertje en dan 7 mnd sowieso niet!

maar ik maaaagggg!!
naar huis!!
naar bed!!
zwaai
tot morgen (of vannacht nog ff)

truste Bloemmie lekker slapies doen, even uitrusten…