Beps,zal volgende keer de :idea::idea::idea: goed aandoen,was voor jouw nog een beetje donker dus
Je post nu wel slim,zo blijf je toch nog een beetje in de buurt bij Bloem
Fransijn,zal zeker wennen zijn om weer iemand om je heen te hebben na een tijd alleen gewoond te hebben,wens je succes met het gesprek.
Goede morgen!
Het feest gaat hier bijna beginnen, om 12.00 uur krijgt J. vakantie, moet zeggen dat dit schooljaar werkelijk voorbij gevlogen is.
@Beps
Onze Bloem geeft de laatste weken flink gas hier, is gewoon niet bij te houden. En al helemaal niet als je overdag niet op WW kan komen.
@Fransijn
Zal heel vreemd zijn dat je je dochter straks weer om je heen hebt. Ook gezellig natuurlijk, weer iemand om tegenaan te babbelen als je thuis komt. Denk vandaag aan je!
@Turkijelover
Bijna weekend ⦠een beetje zon zou idd heel mooi zijn. Kijkt het wat vrolijker allemaal.
Ik heb een paar dagen in het ziekenhuis gelegen maar ben een heel stuk opgeknapt.
Dus kom ik jullie weer wat vaker lastigvallen hier!!!
Pfffff bijlezen is geen beginnen aan maar ik hoor het wel van jullie als er echt nieuws is.
@MK alles goed?Het begint voor jou nu echt erop aan te gaan he!
beps heeft helemaal in het verkeerde topic zitten posten vanochtend, die was vast nog niet wakker
crazy vertrekt morgen, ben benieuwd of ze nog tijd heeft om ff langs te komen
@ jill, meid! welcome back, we hebben je gemist! hoe gaat het nu? betertjes?? wordt tijd dat de zon weer vollop gaat schijnen! alle beetjes helpen⦠niet?
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Lieve lieverds,
Ben er nog even tussen alle drukte door. Pffff, wou dat t morgen 1 uur was, dan gaan we tenminste richting Schiphol. Maar goed, ik maak me altijd druk om niks, uiteindelijk komt t allemaal goed toch?! En als ik iets vergeten ben, dan zijn er daar ook gewoon winkels hoor waar je alles kan kopen! Ga zo nog ff een beetje inkopen doen. Wil toch nog wat kadootjes meenemen voor diverse mensen.
Jill, fijn dat je er weer bij bent! Hou vol meisā¦
Iedereen bedankt voor de lieve vakantiewensen. Voor degene die gaan de komende tijd: Ook allemaal een hele goeie reis en een fijne tijd daar.
Voor degene die gewoon hier blijven: werk ze, en probeer tussendoor toch lekker te genieten.
Bloem: veel succes nog met alle voorbereidingen en ik denk dat ik er 2 sept. wel bij ben hoor.
MK: sterkte de laatste weekjes. Hoop dat je een goeie bevalling zult hebben en ik kijk af en toe ff op WW om te zien of t al zover is!
Doei doei meiden, dikke knuffel voor allemaal! XXX
@Jill
FIJN DAT JE ONS WEER LASTIG KOMT VALLEN!!!
Is toch een stuk stiller zonder jou. Niet leuk om weer naar het ziekenhuis te moeten maar je voelt je in ieder geval weer een stuk beter, en dat is toch het belangrijkste.
@Cris
Alweer wat afgekoeld na je aanvaring met de politie?