@Cris
Logisch dat je baalt, weggegooid geld altijd een bekeuring.
Veel plezier op de diplomauitreiking.
ja het regent ook weer
zit hier echt half te slapen, kan niet eens normale zinnen vormen omdat mn tong al lam is van de slaap :retard:
gaat nie goed…
pffff…zo ben ik even, alles bijgelezen…Jill meisje fijn dat je weer terug bent…ik hoop dat het nu weer beter gaat met je.
Ik heb het gevoel dat ik tegen de klok loop te rennen, vandaag even naar mijn ouders geweest, die gaan op vakantie voor 2 weken, wel in nederland maar toch, moest mams haar haar nog knippen en verven, paps helpen met de pc…maar heb een mega:was:liggen om te verwerken, dus 1 in de droger en een in de machine, de hele week geen tijd gehad, druk druk druk dus, nu thuis heb al 2 verdiepingen met de stofzuiger bewerkt, nu beneden nog. Maar ff bijlezen en een bakkie doen, het water loopt van mijn voorhoofd, bagger weer buiten, regen en wind…en nog een hele verdieping voor de boel, maar dochter gaat gelijk naar haar vriend, en hubs komt pas rond een uurtje of half 7 thuis dus heb nog even de tijd om alles strak en spik en span te krijgen voordat hij de deur binnen stapt.
Maar ik ben zooooooo moe…pff…ik klaag niet hoor, maar heb het gevoel of ik ben aangereden door een vrachtwagen, gisteren op het werk zo mega druk, dat ik nog helemaal in dat stress gevoel zit, en dat gaat ook nog niet weg…
zoo ff lekker ego geweest,…
nu voor de rest
Jil…fijn dat je er weer bent
Bloem…ook zo moe…komt denk ik ook van het weer
crazy nogmaals een fijne vakantie
mk…hoe gaat het meis…alles nog rustig in het buikje???
Linda…msn???
Marion…lekker bijtijds naar bed gegaan…J ook al vakantie vandaag?
Beps…nog niet wakker…wanneer heb jij weer eens een vrije dag.
Mierre…stil aan jou kant.
Chris…weer een beetje bekomen van de bekeuring
Cyn…stil … niets te melden?
Fransijn…ook al vakantie??
wie ben ik vergeten??? Ik weet niet meer…
als ik iemand vergeten ben dan was dat niet bewust
ik ken die stress wel…
je hebt het gevoel alsof je constant achter de feiten aanloopt :retard:
zucht… waar is het weekend?? zucht klaag steen en been
@Viva
Ja … lag er vroeg in gisteravond ![]()
Troost je, je bent niet alleen, moet het hele huis nog doen maar krijg gewoon niets gedaan.
zullen we het weer de schuld geven dat we niet op tijd klaar zijn…
en wat eten we vanavond al sla je me dood ik heb geen flauw idee???
indian chappati!!
hahahaa
nee lekker buritos ofzo, lekker makkelijk, alles op tafel en pak zelf maar wat je lekker vindt!!
of cappucijners, lekker makkelijk en echt weer voor ofzo…
ik zoek wat makkelijks waarvoor je niet lang in de keuken hoeft te staan, daar heb ik nu helemaal geen zin in.
chappati heb ik van de week gegeten, hubs vond het heerlijk, ik vond het wat te zoet, ben niet zo’n zoetekauw
nou cappucijners it is…
of gewoon een frietje van de frietboer… hoef je niet in de keuken voor te staan en lekker, en lekker makkelijk :biggrin:
pizza bestellen ?
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
lekkarrrr
@Bloem, ik eet vanavond kapucijners!!! :lol:
@Viva, ja sorry… stil stil stil haha… Mijn collega is op vakantie… en dus zit ik alleen… en het is behoorlijk druk!! Dus moet weer verder!!!
x
Hebben jullie laatste tijd ok wel eens dat je op een bepaalde blz klikt van teatime en opeens terecht komtin een heel ander topic???
nee nooit last van…weet je het zeker dat je wel het juiste aanklikt :hihi:
chris…nee heb ik geen last van…misschien komt het omdat je nog boos bent…scheel van kwaadheid…hahahaha…nee hoor geintje.mag wel toch>???
hihi
Whaha, nee denk niet dat het daar door komt ![]()
nee tuuuuuuuuurlijk niet
zou ik ook zeggen!!
Ik weet niet wat ik eet, ik weet alleen dat het WEEKEND IS!!!
Ga nu eten bij een vriendin, dus
:dag: