@mk: graag gedaan
que?
Hoi allemaal, nou ja allemaal? Zijn er nog mensen wakker. Was jullie niet vergeten hoor.
Ik ben een aantal dagen niet geweest. Topdruk op school, naar adhoc.
Nu even posten.
Vandaag zoon naar pijnpoli met zoon. Heeft 4 soorten medicijnen om de blokkade in de zenuw op te heffen en weer een goede bloedsomloop op gang te krijgen. Hoop dat het genezingsproces snel op gang kan komen nu. Nog 2x pw fysio, met stroomstoten.
M’n dochter vandaag in tranen bij me. Ze wil graag bij mij komen wonen, maar is bang voor de reactie van m’n ex. Zij voelt zich geclaimd door hem en het benauwd haar heel erg. Dat wordt morgen het gesprek aangaan. Best zwaar en lastig. Maar ja, we gaan op zich relaxt met elkaar om, dus het zal wel lukken ook.
Ga nu maar slapen.
Wens jullie allemaal een goede nachtrust.
Later.
Nog 23 dagen.
@fransijn: jij ook weltrusten, succes morgen!!
zo was ff weg
ff plaatje raden op de wereldfoto… kost wat moeite hoor!! maar weer veel geleerd!
en daardoor ben ik nu nr 2 van mega posters allertijden…
sorry beps…
jouw tijd komt nog wel weer!!
@bloem: gefeliciteerd met je nr 2 positie
Zo ga nu maar eens slapen tot morgen allemaal
ja me too
truste allemaal
@ mierre, jill of marion… doen jullie het licht uit??
Ja hoor, zal het licht uitdoen als ik naar bed ga.
@Fransijn
Wat erg voor je dochter maar ontzettend moedig van haar dat ze het bespreekbaar heeft gemaakt. Succes morgen met het gesprek!
Fijn voor je zoon dat er nu iets aan zijn knie gedaan gaat worden, hopelijk gaat het snel verbeteren.
En nu nog het laatste boek kaften voor de school. Dan nog even bedankkaartjes maken voor de juffen, kan dat mooi bij de bonbons morgen. Even een beetje verwennen die dames want J. heeft weer een superjaar bij ze gehad.
Zal het licht nog maar even aanlaten, misschien komt Miere nog even binnen wippen, is gezelliger als de lamp dan nog aan is.
En nu gaat ook hier de lamp uit, tot morgen :idea:
En ik doe een keer de lamp aan,goedemorgen allemaal,
Bijna weekend:zon:,een half dagje werken ,hoop dat van t weekend het :zon02:etje zich weer eens laat zien.dit sombere weer word ik altijd snel zat.
Ben je me net voor. Ikke eerst op ander topic reageren helaas
MAAR…waar is je lamp…oh je moet ze ook opvoeden dus…
:idea: :idea: :idea: :idea:
Dit is de lamp en die moet je aan doen :hihi:
BIJNA WEEKEND!!!
Beetje druk hier, kom volgende week inhalen, promise
@Cyn: KL*TE… Maar idd blij dat je niet mee gegaan bent, want dan had je jezelf nu de wereld verweten!!!
@Cris: Welkom to the real World…zo gaat dat. Jij doet een kleinigheid en krijgt een boete, de ander lacht lief en krijgt niets
Oh ja, vergeet de helft
@Marion: Het komt allemaal wel goed… Straks is je huisje weer oke…
@MK: Rustig aan hoor. Kies maar een lekkere koele dag uit, want bevallen en stikheet, nee geen combi
**:vak01:Crazy:vak01::
:vak02:FIJNE VAKANTIE:vak02:**
(zal wel niet veel goed doen, maar zo post ik toch nog een btje, kan Bloemmie niet teveel uit laten lopen toch?? :hihi: )
Heb ff gekeken, loop er 5 achter op Bloem, en de dag moet nog beginnen. Onbegonnen werk dus. De laatste 5 delen van TTT heb ik niet veel gepost, want ik kan op het werk er niet meer op, ja dan gaat dat niet he… Maar gemiddeld heb ik in de delen hetzelfde gepost, dus ik blijf redelijk bij :hihi:
CRAZYMAR, geniet van je vakantie. Heel veel plezier:zon02::zon::vak02:
Heb een raar gevoel vanochtend.
Het zal even wennen zijn, na zo’n tijd alleen gewoond te hebben, m’n dochter weer iedere dag om me heen.
Zal veel om moeten gooien.
Ik realiseer me dat in het zuiden de vakantie is aangebroken. Wij moeten gewoon nog 3 weken. Nou ja, dat vliegt ook wel weer.
Wens jullie allemaal een fijne dag en vast een fijn weekend. Zal vandaag vast niet meer komen. Zal aan jullie denken.