zo ikke ben terug en je kunt dus erg nat regenen op een stukkie van 20 minuten fietsen!! pfoeffff en zwaar! ik moet echt binnenkort mn banden eens oppompen, maar heb zelf geen pomp en dan moet ik omrijden enzo… je kent het wel, geen tijd/zin enz…
maar goed, was gezellig, leuk om haar weer te zien en te kletsen enzo. zij SNAPT mij gewoon, heerlijk. jammer dat ik haar niet meer zo vaak zie/ mail sinds ze ander werk heeft, maar ja, zo gaan die dingen
@ mk, spannend!! ik kijk elke dag ff op mn pfoon… we wachten af
en ben idd erg gelukkig met hoe de zaken lopen op dit moment… onvoorstelbaar dat je door elke keer 1 stapje vooruit te zetten, in totaal een hele lange weg kunt afleggen… fascinerend!
hopelijk voelt M. zich snel weer beter
@ viva, idd wat mk zegt, als jill er een tijdje niet is, dan gaat het gewoon niet. op zich maken we ons meestal wel zorgen, maar helaas is er niets te doen, behalve af wachten tot ze weer langskomt en het weer beter gaat
@ linda… weet je al meer over zn (ex) vriendin? en hebbie al iets prive afgesproken?? gewoon tijdens msn eens zeggen, zeg joh, we kletsen nu al 1,5 uur… we hebben genoeg te bepraten, zin om eens een keer iets te drinken/ ijsje te eten/ buiten de baan te trainen/ enz enz… gewoon doen!!
@ marion, hoe is het in de keuken? is de loodgieter nog geweest?
@ beps, hoe was het met de ouders? snak je al naar het weekend? moet je deze week ook gewoon fulltime ofzo??
en nu ga ik ff heel verstandig lekker in bedje kruipen
morgen late dienst, dus lekker uitslapen!!
truste
lekker slapies doen Bloem
Marion ook vroeg onder de wol, is ook wel eens lekker
Linda komop meis…maak er wat van
Voor de rest iedereen wel te rusten…enne tot morgen
Niemand is er meer ik doe de lampjes hierzo uit…sweet dreams for all of you…
gaaaaap…gaaap…ikke ga slapen…tot…morgen…meisjes.
@MK
Hopelijk is M. morgen weer wat opgeknapt. Is meestal wel het geval bij die kleintjes, van het ene op het andere moment doodziek en de dag erop weer volop streken. En gelukkig maar.
@Bloem
Dat zijn de echte vriendinnen. Die snappen elkaar en hebben meestal aan een half woord genoeg.
@Viva
Vervelend zeg, alweer sores op je werk. En nu maar hopen dat het gesprek deze keer wel geholpen heeft en dat er nu ECHT wat gaat gebeuren. Zou er onderhand ook een flinke sik van krijgen.
@Bloem
Och de keuken nog … 
Tja, is een hopeloos geval, zit een scheurtje in de afvoer net op het punt waar hij de muur in gaat. Valt dus niet op omdat het lekker verstopt zit achter de achterwand van het gootsteenkastje. Vrijdag komt de loodgieter pas, hopelijk is het op te lossen zonder dat de keuken half gesloopt moet worden. Loop dus maar lekker heen en weer met emmers en teiltjes om de schade zoveel mogelijk te beperken.
:zon02:goedenmorgen:zon02:
Maar met zonnebril, dan zie je de wallen niet. Ben moe moe moe en kan :slapen: waar en wanneer ik wil. Deze week nog full-time, volgende week maan- dins- en woensdag nog hele dagen, donderdag VRIJ en vrijdag een half dagje… en dan hoor ik volgende week woensdag weer wat ik de week erop moet…
Ouders hebben genoten, heb foto’s zo verliefd hebben ze er tijden niet uitgezien… Grappig en lief:redface:
Nou straks weer aan de foon(gaat steeds beter) en dan horen jullie me wel vanaaf denk ik, tussen House en hubbie door…(hubbie baalt want ik wil nu avonds aan de compie!!!)
goedemorgen all, nou marion, dat wordt dus net als vroeger met een teiltje afwassen en standaard een emmer eronder zetten, voor het geval dat er iemand per ongeluk toch wat door de gottsteen gooit.
echt balen voor je
beps…nog even en kun je ook uitrusten van al het geleer enzo…nog een weekje of 5 toch???
Ik zit alweer op kantoor druk druk druk examenperiode pfffff…nog 8 werkdagen… morgen en maandag lekker vrij
Crazymar: 30 juni - Marmaris 
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
28/6 Toos Hieperdepiep hoera voor onze vakantieganger…
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
Toos hier vanuit een koud en saai nederland van harte gefeliciteerd met je verjaardag…
liefs Viva
Toos,van harte gefeliciteerd en laat je maar lekker verwennen vandaag daar in de zon.
Goede morgen!
@Beps
Logisch dat je zo moe bent. Is erg inspannend de eerste dagen echt aan de telefoon. Je moet het koppie er steeds goed bij houden.
Wat mooi dat je ouders weer helemaal in love zijn. Hadden ze het ook leuk gehad met de vrienden?
@viva
Telt al lekker af voor je! En dan … op naar Turkije!
@Toos
Een hele fijne verjaardag in AD!
Vandaag gelukkig een beetje rustiger voor mij. Er is vandaag hulp achter dus kan vanmiddag meer in huis zijn. Wordt tijd want die lange dagen beginnen nu echt op te breken. Woonde zo ongeveer in de stal, zat er van 8.30 uur tot 1.00, en vaak werd het nog later. Alleen naar binnen om snel wat te eten. Het grote voordeel is dat we nu al 3/4 deel gehad hebben en het in de vakantie rustiger is. Heb dan meer tijd over om met J. leuke dingen te doen.
O gelukkig Marion dat je het wat rustiger krijgt dit tempo hou je toch niet vol nietwaar…hoe oud is J eigenlijk???
Hij is in januari 10 jaar geworden.
O, Marion…is niet echt de makkelijkste leeftijd, ik kan het van mijn zoon nog herinneren…echt tussen tafellaken en servet in he…lekker prepuberen…
Klopt, heeft zo van die dwarse buien, zou hem dan het liefst achter het behang plakken. Vanmorgen was hij ook weer zo lekker tegen de keer in. Maar dat hoort er allemaal bij … zucht.
Van de andere kant ook heel mooi om te zien tot wat voor mensje ze zich ontwikkelen. Welke karaktertrekken hij van hub heeft en welke van mij. Ook kan je er al lekker mee in discussie. Grappig om dan te zien hoe ze hun standpunt verdedigen als je het ergens niet mee eens bent. En dan het andere moment zijn ze weer lekker kind, even tegen mama aan kruipen om geknuffeld te worden.
jaaah…ik herkend dat Marion, dat wisselen tussen groot en klein dat blijft nog wel een tijdtje op een geven moment als ze wat ouder worden, worden die wisselingen steeds langer, dus het ene moment is het kind en dan weer puber, en al zijn ze 15 met af en toe een mu*l van een van 21 het volgende moment zijn ze 12 echt…en daarna schamen ze zich weer dat ze zich zo kinderlijk hebben gedragen.
Maar op de leeftijd zoals J. dan kunnen vreselijk tegen de draad in zijn.
en ook onredelijk maar dat is van hun kant dan eigenlijk alleen maar een schild waar ze zich achter verstoppen. En weten ze zelf met hun houding geen raad
Zooo wat is het stil hier iedereen druk aan het werk of andere leuke dingen aan het doen???Bloem,slaap jij nog???
Hier scheen de zon nog de hele tijd,maar wordt nu wel aardig donker denk dat er zo een bui gaat vallen