Hallo meiden ben ik weer, jeetje het is rustig hier, zoveel zijn er toch niet op vakantie???
Bloemmie, vreselijk is dat, als je te laat bent je reactie is dan vliegen maar daardoor rem je jezelf af…en de hele dag zo’n gevoel alsof je een kater hebt. (ik ben benieuwd of je vandaag helemaal blij kan zijn en dat de kalenders in de bus liggen)
Jac. gefeliciteerd met je nieuwe baan…
Marion, niet verdwalen he in limboland??? strooi kruimeltjes om goed terug te komen vanavond.
Heee…en ja Bloem hoe het met mij gaat nou wat zal ik zeggen, na de vreselijke aanvaring van maandag waarbij ik echt had, van krijg allemaal maar de pip ik ga naar huis en kom nooooooit meer terug, gisteren weer een gesprek gehad met de coordinator…die gaf ruiterlijk toe dat hij fout was geweest…had ik vanochtend zoiets van ik kap er mee, ik doe het niet meer, maar we hadden vandaag overleg met het team, en de andere teamleden kwamen eigenlijk goed voor mij op, en de coordinator die eigenlijk best een beetje stug en stroef was, eigenlijk ook nog boos op een ander teamlid…bond op een gegeven moment wel in, en ik kon mijn verhaal eigenlijk eens heel goed doen, toen toonde hij echt begrip, en gaat nu aan de gang om alles recht boven tafel te krijgen, en ook bij de allerhoogste baas het een en ander aan te kaarten zodat het duidelijk wordt, dat alle beslissingen ect…niet aan mijn adres gericht moeten worden en dat IK dus niet de speelbal van alle bureaucratie wordt/ben.
Ik heb voor het eerst een goed gevoel hierover, ik kon eigenlijk voor het eerst mijn ei kwijt, welliswaar gesteund door het team.
Het team bestaat uit 4 personen waar ik er 1 van ben, en degene die zeg maar onder de coordinator valt, die vond het vreselijk rot voor mij en dat heeft zo ook zo gezegd, ergens voelde zij zich verantwoorderlijk voor het geen er met mij de afgelopen weken allemaal is gebeurd, en dat vind ze verschrikkelijk. Dus ik wacht af…ik moet morgen werken…en volgende week nog 3 dagen, dan nog een zware week met veel afspraken en vergaderingen en dan eindelijk ben ik vrij…pfffffffffff
vooral die ene met achtergrond! ben echt blij dat ik een 2e gemaakt heb, want die 1e is een beetje saai met alleen maar wit achter de foto en de hokjes van de datum…
ze zijn we ietsje kleiner dan ik verwacht had, maar goed, daardoor komen de foto’s wel mooi uit, anders zijn ze zo opgerekt breed zeg maar…
ben zeeeeeer tevreden!!
@ viva, dubbelzinnig bericht aan linda over die slagroom
@ viva, klinkt goed, maar aan de andere kant hoor ik telkens berichten van je dat iedereen de fouten toegeeft, maar tot nu toe ben je er nix mee opgeschoten. ik zou nu toch eens kei-harde aktie verwachten, maar dat stomme gezever van: ja ik ben fout geweest, daar koop je nix voor
maar nog ff, aftellen!!
@ marion… al naar limboland? ikke ga lekker ff mn nestje in en dan hopelijk fris en fruitig naar vriendinnetje, die snapt dat wel als ik niet helemaal 100% ben, maar toch, ikke ga mn best doen!
moet me echt bedwingen om niet NU naar mamsie en papsie te gaan en te laten zien hoe geweldig creatief hun dochter wel niet bezig is geweest :redface: af en toe net een klein meissie die de tekening aan thuis wil laten zien…
O Bloem wat fijn voor je dat de kalenders zo goed zijn gelukt, was een zware domper geweest, als je had gedacht van mmmmmwwwmmm…dus nu waar voor je geld en al je werk wat je eraan gehad hebt.
:nod:Ja Bloem je hebt helemaal gelijk, ik heb zo ook vertelt dat dit de laatste keer is geweest, dat ik de sht over mee heen laat komen, de volgende keer stap ik uit het project. Dat begrepen ze wel. Ik heb ook gezegd dat dit geen dreiging is maar de waarheid. Zeg maar recht voor hun bk.
Ahum…slagroom is lekkerder dan ijs:unibrow:…ik weet niet waar jij op doelt hoor Bloem…:finger:
ikke geef de mooiste aan mn ouders en als de reisgenoot wil, kan hij die andere aan de zijne geven… hij weet het verschil nl niet, en die andere is nog steeds mooi hoor
en wie moet er weer weg? moi, en ja hoor, het regent weer, hiep hiep hoera
moet ook nog een takke-end fietsen en grrrrr
geen zin meer :crybaby:
ben net wakker, nou ja… op de fiets maar weer
tot laterzzzzz
Zou ik ook doen Bloem,de mooiste aan je eigen ouders geven.
Hoop voor je dat het snel weer droog is,maar je weet het naar regen komt:zon02::zon02:schijn
@bloem
Super joh dat de kalenders zo mooi gelukt zijn, ik hoop dat je ouders er blij mee zijn.
Ook al zo goed geslaagd voor schoenen, sokken etc … wat zal jij een gelukkig mens zijn!
@viva
Gelukkig dat je nu eindelijk je zegje hebt kunnen doen.
Ik hoop dat het ook iets opgelevert en je nu wat meer serieus wordt genomen.
@linda
Jammer dat hij volgende week niet komt, ik hoop dat je vanavond genoeg moed hebt op actie te ondernemen
Met mij gaat alles z’n gangetje, de ene dag gaat het beter dan de andere.
De tas die mee moet naar het ziekenhuis staat klaar, de maxi-co** is van zolder gehaald. De 2 kamertjes komen steeds meer op orde, morgen het wiegje opmaken en alvast neerzetten. In principe is alles schoon en redelijk op orde, alleen de puntjes nog op de i zeg maar.
Vandaag belde het dagverblijf dat M. ziek was geworden. Vanaf half 4 met haar op schoot op de bank gezeten en maar naar het tennis gekeken. Ook goed voor mijn rust zeg maar. Ze wilde vanavond wel weer eten, ik hoop dat alles erin blijft en dat het morgen weer beter met haar gaat.
@viva
Jill is wel vaker een tijdje niet aanwezig, dan gaat het niet zo goed met haar. Als het weer beter met haar gaat, dan komt ze weer. Onkruid vergaat niet zoals ze zelf altijd zegt.
Goede avond allemaal.
Weer terug uit het limburgse, en dat zonder te verdwalen …
Heb er al weer een paar uurtjes werken op zitten, even pauze nu en ben helemaal happy, als het meezit nog hooguit een uurtje en dan ben ik klaar. Kan ik eindelijk sinds 2 weken eens een keer voor twaalven het bed in :unibrow:.