limbabwe…??
Limburg :biggrin::slywink:![]()
![]()
dacht ik al… maar twijfelde toch of dat een of ander durp bij jullie in de buurt :hihi:
wel je paspoort meenemen he? ![]()
Marion,veel plezier op de verjaardag en in limboland.
Bloem,weet je mams al wat de verrassing is??
Hier schijnt de zon nog,ziet er wel lekker uit als ik zo naar buiten kijk.
Pfff tis hier rustig op het werk,lijkt of de vakantie hier al begonnen is.
@ turkijelover, nee ze weet nix, heb het eens een keertje voor me kunnen houden. ik hoop bij thuiskomt twee kalenders in de bus te vinden en dan kan ik eindelijk zelf kijken. ik ga er zondag naartoe… dus afwachten
hier is het alles behalve rustig… pffff druk!! en ik ben niet wakker, voel me niet lekker en ben helemaal ontregelt door het gehaast van vanochtend…
Hoop dat je het vol kan houden tot zondag je mond te houden:D
Is nooit prettig om zo wakker te worden,ik ben dan meestal de dag van slag…
Hoe gaat het trouwens met je schouder??
@Bloem
Tuurlijk vergeet ik het paspoort niet, heb ik altijd bij me als ik de grens overga :slywink:
Vanavond maar vroeg het bed in, beetje bijkomen van de shock van vanmorgen, tot hoe laat moet je werken?
@turkijelover
Hier ook nog steeds zonnig. Trui kan uitblijven, weer lekker in een t=shirt :biggrin:
ikke moet tot half 4 zoals altijd en dan vanavond ga ik eindelijk weer eens naar een vriendinnetje, zoals ik me nu voel, zie ik het helemaal niet zitten, maar goed, helaas… wil echt niet afzeggen
ben nu weer voor het eerst echt aan het werk en merk het meteen in mn schouder… alweer te druk geweest… maar goed, de scherpe randjes zijn ervanaf, maar ik merk het toch nog wel!
hier was het ook erg zonnig, maar nu alweer dikke vette wolken… bahbahbah… doe maar een beetje meer zon!!
@bloem: Mooie kalender hoor! Super!!!
Zo ik ben aangenomen per 1 september!
Ikke blij!!!
Groetjes jac
Jac,gefeliciteerd met je nieuwe baan.
@ jac, heee gefeliciteerd!! goed gedaan!? is het heel anders dan wat je nu doet? andere uren? ander loon :unibrow:
tis wel een stuk rustiger zonder roanna, toos, jill en beps…
@ viva, hoe gaat het???
@jac
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!
Enne vertel, wat houdt het precies in?
hoihoi, was eventjes op dorp hahahaha
Maar ik ben nu eerst verantwoordelijke op de afdeling. Ga iets meer uur werken werk nu 32 maar wou graag 36 uur.
En natuurlijk meer loon. Hahaha. Ik blijf op dezelfde afdeling, enkel een andere gang.
Dus per 1 september ben ik EVVer.
Groetjes
Trouwens het is hier inderdaad stil.
Nou ik ga weer eventjes verder, ik denk neit meer dat ik straks terug kom.
Maar ja dat kan ook zo weer veranderen.
Groetjes jac
@ jac, dat klinkt goed dan!! goed gedaan! gefeliciteerd
@jac: gefeliciteerd!
@bloem: volgende week laatste training met als toetje ijs, maar hij is er dan niet moet werken
@ linda! nou ja!! dan moet ie maar gauw een keertje speciaal met jou ijs eten, als toetje op het seizoen… de I-DE-AL-E smoes voor een leuke date! go 4 it
@Jac
Proficiat met je nieuwe functie!
@Linda
Veel plezier vanavond! Misschien zit er vanavond een priveafsluiting in met een ijsje?
@Bloem
Eindelijk afgewerkt! Veel plezier vanavond met je vriendin!
Linda,vraag je vanavond aan hem of hij mee een ijsje gaat eten