Turkisch Teatime deel 32

i know, er staat alweer een nieuwe!

maar euhm… het licht gaat hier echt bij mij uit, rugpijn, schouderpijn, moe, ikke kruip voor de televee en zie je later weer

xxxx

@ beps, nog minder dan 100!! :unibrow:

Je moet ook goed blijven oefenen want ooit komt die ENE en dan moet je goed in vorm zijn :dope:

@ marion hahaha, nou, als ie echt leuk is, dan klap ik dicht en komt er nix zinnigs aan… hoe minder te verliezen, hoe makkelijker het gaat… dusseuhm… die ENE moet het maar op een andere manier gaan snappen… :hihi:

Ikke moet me rot posten anders… BLEHHHHH

ach beps… jouw tijd komt nog wel!!

@crazy: gefeliciteerd met je huwelijksdag

@bloem: vele plezier alvasta vn je nieuwe aankopen

@mk: succes de laatste loodjes

gaaaaaaaappp :retard: ikke ga lekker languit slaapie doen, morgen ook weer een lange drukke dag
dus bloemmie zegt truste, slaap lekker en tot moogguh!

@bloem: weltrusten tot morgen

Kwam ik vandaag thuis en wat denk je, weer geen internetverbinding. Was iets mis in Den Haag.

Net m’n klas schoon. Alles fris en spik en span.

Nu snel naar huis om in m’n bed te duiken, ben het zat en m’n kop zeurt.

Belde vandaag naar m’n askim in Side en ook daar hebben ze last van de warmte. De toeristen hebben nergens zin in, dus de zaken lopen ook niet zo geweldig. Ook niet voor het reisbureautje waar ik dingen voor doe.
Weten jullie hoe het in andere plaatsen gaat op dit moment. Zijn daar veel toeristen? Loopt alles daar wel goed?

Hoop dat het snel weer aantrekt. Anders wordt het voor velen weer een harde dobber van de winter.

ik wens iedereen een goed nacht en tot morgen. (ga zo thuis nog even proberen of ik online kan.)

25:vak01::wub:

@fransijn: jij ook een goede nacht en tot morgen

is weer gezellie op de msn:wub::wub::wub::wub:

Zo weer effe gezellie gekletst samen morgen weer trainen! Ik ga slapen weltrusten tot morgen allemaal

@ fransijn, ik begrijp idd van mn vrienden daar (gummiebet) dat het weeeer erg rustig is, net als vorig jaar. jaren daarvoor was het al veel drukker… maar no worrie’s please, ze hebben nog heel de zomer om centjes te verdienen en een hittegolf duurt nooit lang!! tuurlijk is het warm in de zomer, maar deze extremen zullen niet nog 14 weken aanhouden!

@ linda, je voelt je dus alweer een stukje beter? is morgen de bewuste laatste woensdag met als toetje ijs, of is dat volgende week? veel plezier igg morgen

en nu ga ik ECHT slapen, ikke werd een beetje opgehouden…
slaap zacht

Zo meisjes, allemaal in dromenland inmiddels?
Brrrrrrrrrrrrrrr wat is het koud, dikke trui aan met werken maar helpt ook niet echt als je veel stil zit, wil wel een beetje hittegolf van Turkije! Hebben de toeristen ook weer de puf om wat te ondernemen daar. Nog even een bakkie om op te warmen en mijn nicotinegehalte even op peil brengen. En dan … heel snel mijn bed in :slapen:

@Linda
Gaat de goede kant op dus :wub:
Vanavond via msn … moet het morgen life nog gezelliger worden.

En nu gaat mijn lampje echt uit :idea:

Nou, dan doe ik het wel in het donker, hoor!!
Sweet dreams allemaal!!!

:idea:

Goedenmorgen…ikke is laat :hihi:
Heb zomaar :slapen: tot 6.30 pffff ongeloveloos…

Weet niet of ik vanaaf nog tijd heb langs te komen, de ouders komen vanaaf eten, en zijn er al als ikke thuis kom, dussehhh…:confused:morgenochtend???:confused:
:crybaby:

Goedemorgen,

Linda,zal vanavond wel gezelig worden dan.

Marion,het was inderdaad fris gisteravond.

Beps,veel plezier vanavond met je ouders zullen wel een hoop te vertellen hebben.

Ik ga naar het werk,toedeloe

bllleeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh
ikke werd dus ook pas om half 7 wakker, en nogmaal dus kwart voor 6. dus rap onder de douche, zonder eten de deur uit, voelde me al niet zo geweldig met het uit bed jumpen, maar nu dus helemaal niet…

moe!!

Good morning …
Het zonnetje schijnt (waterig)
De lucht is blauw (plaatselijk erg donker)
Tlt*b**s kom maar gauw.
Heb een acuute aanval van dementie volgens mij. Stond vanmorgen op met dat stomme liedje in mijn kop en krijg het er niet meer uit.

@Miere
Je was er lekker vroeg bij vanmorgen :slywink:!

@Turkijelover
Werk ze vandaag :so:!

@Beps
Veel plezier vanavond met je ouders. Lekker genieten van de vakantieverhalen. Wat heb je helaas gemist … en wat heb je gelukkig gemist :retard:

@Bloem
Oei vervelend verslapen! Zo’n rot begin van de dag :angry:.

Zo en nu snel even met de stofzuiger en de dweil door de keuken en berging want de schadeexpert komt straks. En dan snel aan het werk. Moet vroeg klaar zijn want wil vanmiddag even naar de verjaardag van mijn neefje in Limbabwe, hij wordt 2 vandaag. Zal de zwangeren even instralen zodat ze de boel binnenhouden totdat ik terug ben :smile: