zoooooo

ikke 1 voet buiten de deur van mn werk, meteen gebeld: nemen jullie irischeque aan? ja tuuuurlijk! oke, ik kom!!
mammie gebeld: mam ikke heb mn bonnen!! en de verrassing komt morgen!! hihihi… wat dan zegt het nieuwsgierige aagje…?? zeg ik lekker niet :unibrow:
ikke thuis, KOUD zonder jas op de fiets. schoenen en sokken aan, jas aan, hup de stad in. ikke rondkijken. loop ff de Xns binnen. wat ziet mn oog. fleece-sneldrogend-ultra licht-handzame handdoeken te koop… ik denk… da klop nie! € 3,50 voor een grote handdoek. in de backpackerswinkel betaal je daar rustig € 13,50 voor. heb nu een kleine en een grotere, en een grote strandlaken, zo opgevouwen, kan mn hele hand eromheen doen en dan heb ik een dikke vuist en zie je nog nix (zo klein dus!!) en superlicht!!
nou anyway, kwam ikke niet voor… SCHOENEN!! op de site stonden allerlei schoenen voor € 99,95 enzo… ik denk, dat zou wel errug mooi uitkomen. dus ff rondgekiekt enzo… geen verkoper… gublgubleguble… maar ff verder rondgekeken, totdat er een mannelijk exemplaar kwam langslopen (off course :hihi:)
anyway, hij raadde me schoenen aan met gore-tex. die zijn volledig waterdicht (ik mocht ze zelfs van hem in bad aandoen en testen en terugbrengen als ik natte voeten zou krijgen) en die stooten het zweet uit, dus helemaal droge voetjes hou je dan…
die waren NATUURLIJK een tikkie duurder, maar ik dacht, ach € 100 van de baas, moet kunnen, goede schoenen zijn erg belangrijk, die andere hadden ze niet in mijn maat, wel vergelijkbaar maar die zaten niet zo lekker, dus hoefde hij die andere ook niet te bestellen.
hoppa een 4 tal stel sokken erbij, en een stel tava’s ( van die loop sandalen en geen flipflops) en bloemmie was een stukkie armer
maar goed, tis echt essentieel om goeie schoenen te hebben
anyway, mn vader belde tussendoor nog, dat we een officiele definitieve bevestiging van de boeking hadden gehad! 1e boeking was onder voorbehoud van beschikbaarheid en nu dus alles helemaal vastgelegd. ze weten dus ook in de hotels dat we komen!! (altijd makkelijk)
dusssssssssssssssssssss
helemaal hieper de pieper
afritsbroek check
backpack check
schoenen check
sandalen check
snel-droog-handoeken check
ikke kan zo gaaaaaaaaaaaaannn… (Alleen nog ff mn paspoort met benodigde visa terug en nog een berg geld binnenkrijgen, maar dat zijn details!! :D)