Turkisch Teatime deel 32

Zo ik ben er ook weer even!! Ben een foto-album aan het maken op de website van de Bl*kker… Krijg daar korting, en ik kan hem dan gewoon ophalen in de winkel :hihi:

Wordt mooi!!! :hihi:

Ga zo maar eten klaar maken… Moet pilav maken, met salade, gegrilde kipfilet en een blik mais opentrekken… :lol:

Eet smakelijk allemaal!!!

x

Ga ook even naar huis, om te eten. Vanavond met ouders de school schoonmaken.

Ik wil alles spik en span hebben voor ik de 21e wegga.

Zie jullie straks wel weer even.

Ikke is thuis, vandaag ging het beter(denk ik, maar dat hoor ik morgen…)

Meld me straks(als ik niet weer in slaap val, :hihi: )

@Cyn: iedereen laten l*llen… Jij kent Askim, de anderen niet…en idd andere landgenoten halen dit soort dingen ook uit!
@Bloem: ZIENZIENZIENZIEN die kalenders…
@MK: Rustigaan doen hoor…

Paps en mams weer thuis. Heb ze lekker voor morgenavond bij mij te eten gevraagd…scheelt mij heen en weer reizen… haha
Tot straks

Cyn,eet smakelijk

Beps,hebben je ouders het naar hun zin gehad en hebben ze het een beetje uit kunnen houden met de hitte,of hoor je dat morgenavond allemaal??

Dat wordt shoppen!!
:biggrin::king::biggrin::king::biggrin::king:

@Bloemmie: Lekkuhhh shoppen, zal toch wel dat die winkel die aanneemt…

@Crazy: Fijne avond en gefeliciteerd… Wij hebben er volgend jaar pas 25 op zitten dus ik vind het wat hihi!

@Marion: Hoop dat alles snel is opgelost…

@MK: Ohhh leuk zo’n overtrek… echt wel…

Het eten is warm(had gister al gekookt…goulash met rijst…) dus tot straks of anders morgen!!!(Straks vast wel)

Hoe zullen Toos, Roanna en Filiz het hebben in de hitte?
Volgens mij is het alleen in het zwembad en de zee nog een beetje uit te houden.

Volgens mijn ouders is het niet uit te houden op het moment… Bijna 50gr in Kusa… En als je dan, zoals Roanna, uit onze temperatuur komt… je smelt echt… 10 min dompelen, 5 min drogen, 10 min dompelen enz…

Pfffff dan kan je beter in het water blijven ja,lekker koel.Mijn vriend vraagt aan de gasten ook wel eens of ze hem een duwtje willen geven,zodat hij af kan koelen:D

Dan doe je dus echt niks, het water is dan ook gewoon warm natuurlijk.
Als ik naar het weerbericht van Kusa kijk, dan worden de temperaturen het weekend weer wat lager.

Ach ja, het is ook holen of stilstaan… Maar ikke wil wel hoor, en dan maar veel koelen :hihi:

zoooooo :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

ikke 1 voet buiten de deur van mn werk, meteen gebeld: nemen jullie irischeque aan? ja tuuuurlijk! oke, ik kom!!

mammie gebeld: mam ikke heb mn bonnen!! en de verrassing komt morgen!! hihihi… wat dan zegt het nieuwsgierige aagje…?? zeg ik lekker niet :unibrow:

ikke thuis, KOUD zonder jas op de fiets. schoenen en sokken aan, jas aan, hup de stad in. ikke rondkijken. loop ff de Xns binnen. wat ziet mn oog. fleece-sneldrogend-ultra licht-handzame handdoeken te koop… ik denk… da klop nie! € 3,50 voor een grote handdoek. in de backpackerswinkel betaal je daar rustig € 13,50 voor. heb nu een kleine en een grotere, en een grote strandlaken, zo opgevouwen, kan mn hele hand eromheen doen en dan heb ik een dikke vuist en zie je nog nix (zo klein dus!!) en superlicht!!

nou anyway, kwam ikke niet voor… SCHOENEN!! op de site stonden allerlei schoenen voor € 99,95 enzo… ik denk, dat zou wel errug mooi uitkomen. dus ff rondgekiekt enzo… geen verkoper… gublgubleguble… maar ff verder rondgekeken, totdat er een mannelijk exemplaar kwam langslopen (off course :hihi:)
anyway, hij raadde me schoenen aan met gore-tex. die zijn volledig waterdicht (ik mocht ze zelfs van hem in bad aandoen en testen en terugbrengen als ik natte voeten zou krijgen) en die stooten het zweet uit, dus helemaal droge voetjes hou je dan…
die waren NATUURLIJK een tikkie duurder, maar ik dacht, ach € 100 van de baas, moet kunnen, goede schoenen zijn erg belangrijk, die andere hadden ze niet in mijn maat, wel vergelijkbaar maar die zaten niet zo lekker, dus hoefde hij die andere ook niet te bestellen.
hoppa een 4 tal stel sokken erbij, en een stel tava’s ( van die loop sandalen en geen flipflops) en bloemmie was een stukkie armer
maar goed, tis echt essentieel om goeie schoenen te hebben

anyway, mn vader belde tussendoor nog, dat we een officiele definitieve bevestiging van de boeking hadden gehad! 1e boeking was onder voorbehoud van beschikbaarheid en nu dus alles helemaal vastgelegd. ze weten dus ook in de hotels dat we komen!! (altijd makkelijk)

dusssssssssssssssssssss
helemaal hieper de pieper
afritsbroek check
backpack check
schoenen check
sandalen check
snel-droog-handoeken check

ikke kan zo gaaaaaaaaaaaaannn… (Alleen nog ff mn paspoort met benodigde visa terug en nog een berg geld binnenkrijgen, maar dat zijn details!! :D)

owh ja
belangrijkste van het hele verhaal
knul was super aardig, erg lief, en erg charmant… hij mn schoentjes strikken :unibrow: ikke flirten met hem… EVIL!! AHHAHAHAAHAHA maar goed hij kon er ook wel om lachen gelukkig

Hahahaaha Bloem,dus je bent helemaal heppiedepeppie.En ook nog geholpen door een leuke knul dus jouw avond kan niet meer stuk;).

Bloemmie…nu wordt het allemaal echt he…tas in de kamer, schoenen, broeken, sokken, handdoeken alles al voor de reis…vergeet je niet dat je ook nog moet verhuizen…??? Moet je allemaal meeslepen, o nee wacht, je stop het alvast in je backpack…

@Beps
Zou ook wel willen, neem de temperatuur op de koop toe. Heb er geen hekel aan om op een luchtbed te dobberen. Of met een jeep de bergen in te crossen, waait lekker, erg verfrissend dus ;).

@Bloem
Zo een moet je hebben zeg! Eentje die zelfs je schoenen strikt. Wil ie toevallig niet mee? Kan ie mooi je backpack dragen :unibrow:

@ marion, dat was dus het hele flirt verhaal

ik: hoe strik je dit in hemelsnaam
hij: laat mij maar ff (gluurt naar mn inkijk, ikke rechtop zitten :redface:)
ik: ik heb toch echt mn strikdiploma gehaalt hoor
hij: dat moet op een speciale manier
ikke aan de wandel
ik: die ene zit ruimer dan die andere, of dat komt omdat jij die gestrikt hebt…?
hij: dat zou kunnen
ik: dan zit er maar 1 ding op, je moet mee op reis, anders loop ik rond met slecht-gestrikte-schoenen
hij: zo makkelijk laat ik me niet strikken (beetje flauw, maar het is hem vergeven)
ik: maar ja, hoe leg ik dat nu uit aan mn reisgenoot, dat er nog iemand mee gaat om mn veters te strikken
hij: dan leer ik je reisgenoot wel veters strikken, dan blijf ik lekker hier (gemiste kans voor meneer, maar goed)

:hihi:
ik kan het nog wel een beetje, jammer alleen dat hij niet zo geweldig leuk was, maar hij was wel makkelijk te bewerken (maar 9 teennagels op 10 tenen bezitten schept blijkbaar een band…:D)

@ viva, ja verhuizen moet ook nog, maar valt mee, kwestie van weggooien en opruimen en beer, boeken, cd’s en kleding gaat weer naar pa & ma toe

maar goed, van boodschappen doen is dus nix meer gekomen want was echt helemaal dood na het shoppen (was maar 1,5 uur maar goed) en opruimen ga ik nu doen (het stinkt een beetje in de keuken) dus tot laterzzzzzz

bloemie je hebt de foto goed;)

crazy van harte gefeliciteerd met je huwelijk