marion,balen zeg hoop dat de loodgieter snel komt en een oplossing heeft.
Bloem,dus de kalender is op tijd om aan je ouders kado te geven.
Ik heb voor vanmiddag vrij gevraagd,was toch rustig en nu kan ik de kasten leeg halen morgen komen de nieuwe.
marion,balen zeg hoop dat de loodgieter snel komt en een oplossing heeft.
Bloem,dus de kalender is op tijd om aan je ouders kado te geven.
Ik heb voor vanmiddag vrij gevraagd,was toch rustig en nu kan ik de kasten leeg halen morgen komen de nieuwe.
@ turkijelover, owh lekker als je ineens eerder naar huis kunt! zeker als je veel te doen hebt!
en idd, nu ben ik zeker op tijd voor mn ouders kado te geven… leuk leuk, kan niet wachten om em in het echt te zien, hihihi
@ jac, heb je mailadres al van hyves geplukt
jeeeeeeeeeeeee en ook de 2e kalender is verstuurd!!
vrijdagnacht deel 1 besteld, zaterdagnacht de 2e en dinsdag al verstuurd!
das 3 werkdagen in huis
jajajaja… jullie merken het: reclame en nix dan lof!
nu nog ff afwachten of het ook echt is wat ik ervan verwacht natuurlijk…
Hello ladies!!!
Zo vandaag lekker vrij, terwijl ik het dus niet wist!! :so:
Het is hier bij mij erg druk in de buurt, vanwege de moord op het Turkse meisje… Vind het erg wat er is gebeurd, zeker omdat die familie wel echt een goeie familie was!!
Wat ik ook erg vind, is dat ik (en misschien ook anderen) meteen weer negatieve reacties krijg op mijn relatie met mijn Askim… Was vorige bij mijn oude baas, en die begon meteen weer… Kan ik zo kwaad om worden… Er zijn toch ook Nederlanders die hun vrouw/kinderen vermoorden??
Nou goed genoeg daarover, daar wordt ik alleen maar kwaad van!!!
Nou Roanna zit al lekker in Turkije… K wil ook weer!! Maar goed… Ik sta nu nog op 23 September, maar ik ga het denk ik omboeken naar 25 September omdat die vlucht er veel beter voor staat, namelijk om 05.25 heen i.p.v. 18.20… maar dat ga ik denk ik donderdag even regelen!!!
Verder ga ik nu even teruglezen!
Kus Cynnie
@ cyn, ja maar dan ga je 2 dagen later…??
en je zou toch in aug. nog een X gaan?
@marion
Sterkte met de ellende, ik hoop dat het snel verholpen kan worden.
@jac
Hopelijk bellen ze snel, blijf voor je duimen.
@bloem
Super dat ze al onderweg zijn.
Marion, sterkte met alle nattigheid en de beessies…hopenlijk hebben jullie snel weer alles op/in het droge.
Bedankt voor alle felicitaties!
@ mk… en een beetje uit te houden?? gelukkig is het hier geen 40 graden!!
Bloem, ja dat is inderdaad 2 dagen later, maar dan geniet ik wel optimaal van mijn vakantie!!
En in augustus ga ik alleen als er echt iets leuks voorbij komt…:lol:
uhm… NATUURLIJK komt er iets leuks langs!! daar zorg jij toch wel voor!? ikke zou net zo lang zoeken tot ik iets leuks heb gevonden
maar ga je in sept. dan wel 2 dagen langer dan eerst?? en misschien veranderen die tijden dan toch ook weer… kan toch??
Hij mag wel weer een keertje he!!!
Crazymar: 30 juni - Marmaris ![]()
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
28/6 Toos
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
jajajajajaaa!!
ik heb mn bonnen voor het overwerk!! whiheee!!
dubbel en dwars verdiend natuurlijk ![]()
@crazy
Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
@bloem
Iedere dag komen er weer meer klusjes klaar, het gaat de goede kant op.
Idd gelukkig geen 40 gradem hier, denk niet dat ik dat nu zou trekken.
Gisteren net mijn laatste ring afgekregen, mijn vingers waren steeds zo dik dat er geen beweging in de krijgen was.
Oh zalig joh en weet je al wat je ervoor wilt gaan kopen?
Bloem,eindelijk dan en wat zijn het voor bonnen VVV of bonnen voor een speciale winkel???
Mk,de laatste loodjes he
idd VVV, ga eens bellen of ze die aannemen bij die winkel waar ik al mn spullen wil kopen, anders geef ik ze aan mn mamma ofzo met de vraag of ze me de tegenwaarde geeft, maar denk dat ze bij de Prr wel accepteren… moet nog schoenen hebben, sokken, lakenzak, allemaal van die backpack spulletjes!
maar nu naar huis, boodschappen, opruimen enz enz
dus tot laterzzz
Ja idd, hubs en M. zijn ff de deur uit, dus ik zal maken dat ik weer boven kom want iets doen met haar erbij is bijna niet te doen.
Ik had een dekbedovertrek besteld van Winn** the Po*h en die was vandaag ook binnengekomen en dat staat direkt heel leuk in haar kamertje.
Hee Mk…och meissie nog de laatste loodjes…de vrienden van mijn zoon en schoondochter zijn sinds vanmorgen de trotse ouders van een dochtertje Megan is haar naam…mijn schoondochter moet nog maar niet te verliefd worden op dat kleintje anders is het zo gepiept…
Hee…Bloemmie gaaaaaaf zo snel al, ik hoop dat ze goed overkomen die kalenders, zonder kreukels of ezelsoren…
Marion…alles al weer klaar of zit je nog in de ellende.
Nog 10x naar mijn werk…het echte aftellen is begonnen, o ik heb er zo zwaar de balen van, van al de geouwehoer (sorry voor mijn taalgebruik).
Vanalles aan de hand, over mijn rug, heb er deel nog weet van, en dan vandaag zeggen, maar het was niet jou schuld, het ligt niet aan jou, grrrrrrrrrr. ik heb potdomme vannacht nog 4 uur zien worden op de wekker en moest er vanochtend om 6.15 uur uit…met 6 asperines in mijn mik gaan slapen wat dus niet lukte…
en dan doodleuk vandaag vertellen…bladiebladieblaaaaaaaaaaaaaa!!!
:crybaby:![]()
![]()
Jeehee ikke sta bovenaan!! Best leuk toch? Hoef je niks voor te doen, alleen maar rustig afwachten tot het (bijna) zover is.
MK, laatste loodjes hé…gelukkig dat je je ring hebt afgekregen. Over een paar weekjes kan je gewoon weer al je ringen om moet je maar denken.
Bloem, leuk zo’n extraatje. Je kunt die bonnen vast wel inwisselen bij de betreffende winkel.
Beps, hoe gaat t met het werk? Hoop dat het lukt allemaal.
Miere, bakkie vanavond? Oh ja, eerst de voetjes laten vertroetelen.
Viva, lukt het nog op je werk? Laat je niet gek maken daar hoor!
Hier in huis vinden er al allerlei voorbereidingen plaats voor de reis. En mijn kat (Kareltje) is er helemaal niet blij mee. Hij is er nu al onrustig van en heeft erg goed in de gaten dat hij straks een dag of 5 alleen zal zijn hier. Maar er wordt goed voor hem gezorgd hoor. Overbuurvrouw gaat hem lekker vertroetelen en hij komt niks te kort, maar toch! Na de 1e 5 dagen komt zoonlief weer thuis en dan is kat weer blij.
Iedereen een fijne avond nog.
ach arme kareltje crazy, nou ja 5 dagen moet kunnen toch mijn buurtjes zijn 14 dagen geweest, heb ik op de kat gepast…ach leuk is het niet allleen, maar gelukkig kunnen ze geen klokkijken he die beestjes…die van mij (hondje) gaat straks 3 weken naar mijn ouders, krijg ik hem terug als een rollade op pootjes…