Turkisch Teatime deel 32

hier nu ook alweer donkerder en grijs en dreigend enzo… :retard: tis bijna juli en we hebben nog steeds geen zomer!!

@ turkijelover
tja… das idd het goede woord: aan het idee te wennen
die backpack staat in de kamer en dat is toch wel een heeeeeel tastbaar bewijs dat ik ga! poehee… echt tastbaar, ik ga… het gaat gebeuren
tis niet meer ‘als ik ooit in mongolie ben’ maar het is echt ‘wanneer ik in mongolie ben’ groot verschill… wel leuk nu!
mn reisgenoot heeft gisteren ontslag genomen, hihih… opluchting voor hem!!

Het zonnetje scheen tijdens mijn sollicitatie gesprek die redelijk is verlopen.
Waarschijnlijk hoor ik het vandaag als ik het geworden ben ja of de nee.
Dus spannend.
Nu drupt het iets maar eigenlijk niet noemens waardig.
Ik ga eventjes terug lezen…

Jac

Zo bijgelezen en zo te lezen was Roanna al aardig in de wolken hahahaha.
Nou lekker hoor.
Het isecht warm in Turkije he wat ik zo lees en hoor 43 graden lekker!!!
Voor mij kan het echt niet warm genoeg zijn.
Nou ik ga weer eventjes zenuwachtig zijn. Hopen dat ze gauw bellen.
Straks maar weer werken en dan een dagje vrij.
En dan ga ik 4 nachten draaien.

Groetjes jac

@ jac goed dat het goed ging
we duimen voor je!!
hier valt het water weer met bakken uit de lucht… zucht, zomer… zomerrrrrrrrrr

Goeiemorgen allemaal,
Gisteren helemaal niet langs geweest, stomweg geen tijd gehad! Sorry hoor meiden…
Ondertussen zijn er alweer een paar mensen vertrokken naar Turkije en ik hoop dat ze een hele mooie reis zullen hebben.
Bloem, geweldig dat je zo blij bent met de backpack! Manlief leest nu zelfs mee op ww en je eigen log om de belevenissen van “zijn” backpack te volgen hihi! Trouwens, hij zegt zelf altijd gewoon rugzak hoor!
En wat een lekker weertje…pfffff. Moet ongeveer 100 dingen doen vandaag in het dorp, ff dit regelen, ff dat regelen. Nou dat wordt dus nog wat. Het stormt hier en de buien vliegen om je oren…en dat nog wel op onze 27 jarige trouwdag! Maar goed, er komen vast wel weer betere tijden…oh ja, nog maar 4 nachtjes dan zijn de betere tijden er al!!
Iedereen toch een mooie, goeie en fijne dag toegewenst en ook voor de rest van de week veel succes.

@ crazy… hihihi… hubbie op de log, heb je al uitgelegd hoe ie een bericht moet achterlaten??
en gefeliciteerd met jullie 27-jarig huwelijk! een hele prestatie!
ben je al vrij of moet je nog werken deze week? koffers al klaar of liggen alle zomerkleren er nog?

Crazymar,gefeliciteerd met jullie trouwdag.

Jac,hoop dat ze je niet te lang in spanning laten en ze je snel bellen met goed nieuws.

Hier nog steeds droog niks te merken van een storm ofzo…

Crazy en hubs…van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag…nog een maandje en ik ben net zo ver als jullie

Bloem, het verhaal dat je klappen kreeg…dat bedoelde ik met jij liever als ik…you get it

Hier stormt het ondertussen, net vloog bij een raam uit het gebouw, echt zo’n windvlaag…

hier op het werk de rust een beetje wedergekeerd, was niet aan mijn adres gericht, maar kreeg wel ff de schuld, nou lekker dan.

Beps heerlijk die stoelen, ook zo gezellig, ik zie het al voor me alle 2 onderuit en oogjes dicht, ook zo spraakzaam…hahahaha

@ viva… owh zo, nou ikke ook liever niet hoor!
maar goed dat de rust weer een beetje is wedergekeerd op kantoor! opluchting, maar het rommelt goed… tijd voor vakantie en lucht!
wanneer heb je vrij? nog… 3? 2 weken??

Morgen dames!
Even heel snel een berichtje van mij … is crisis hier. Ontzettend druk met de dieren, en nu ook nog lekkage in de keuken, iets mis met de afvoer. Loodgieter komt straks dus hoop dat het opgelost kan worden zonder dat er gebroken hoeft te worden want daar zit ik nu echt niet op te wachten :crybaby::crybaby::crybaby:

@Crazy
Gefeliciteerd met jullie trouwdag :king:

@ marion, je moet ff je mailbox op ww opruimen, want ik wil je pm-en maar je box is vol!!

@ marion, wat erg van de lekkage!
is de nieuwe vaatwasser wel goed aangesloten? of zat er misschien toch nog een eerder probleem waardoor die andere vaatwasser het begeven heeft (verzopen…?)
wat een ellende zeg, alles nat en vies enzo…
hopelijk komt die loodgieter snel en vervangt ie ff een rubbertje en klaar… ik duim voor je dat het nix ernstigs is!

http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_banana.gif

me happy!!

ikke kreeg een mailtje van de TNT… mn 1e kalender is verstuurd!!

allicht dat ik hem morgen dus al in de bus hebt!! misschien kalender 2 ook wel, en anders 1 dagje daarna!!

[http://www.world-of-smilies.com/html/images/smilies/party/laola0.gif](javascript:showSmilie()

@Bloem: WOWIE, kan ik je kalender ook ergens bewonderen, ben wel benieuwd.

jac

MArion: balen zeg die lekkage, hopelijk wordt het gauw opgelost.

Nog 10 dagen werken en dan 6 weken vrij … pff

O…Bloemmie spannend de kalender is onderweg…nu iedere dag naar de brievenbus rennen

Marion…shit wat een ellende…

ja morgen uit het werk in de brievenbus kijken

@ jac, pm je mailadres maar ff, dan stuur ik hem door