Nou ben weer bijgelezen,
jac…succes bij het sollicitatiegesprek
Beps…ach kom op over 2 weken doe je het blind…
Bloem…heb al 3 verhalen uit…begin nu met die van 100 pagina’s
triest, lachen en zoiets van pffff jij liever dan ik.
Roanna…heeeeel veel plezier in Kusadasi…8 dagen is niet zo lang maar wel heeeeeeeeeeerlijk geniet er van en een goede vlucht vannacht.
Cyn…jeetje is wel heel erg als je ook nog weet wie het is en dat ze vlak bij je woont wat een schok.
En voor de rest…op mijn werk weer ZWAAR K*T WEER GEOUWEHOER.ik wacht morgen nog af…ga niet het hele verhaal hier neerzetten daar zit niemand op te wachten…maar morgen rond de tafel en dan zeg ik precies hoe ik er over denk…heb al 4 asperines in mijn mik maar nog steeds dansende koppijn…al een massage van hubs gehad…die kraakte mijn schouderblad bijna…dus vandaag ook niet de tijd gehad om overal op te reageren…
Thanks… ja erg he? Ik krijg de hele avond telefoon en kan hier niet eens meer mee doen. Dus nu weer afgehaakt met de beller en heb weer ff tijd en dan ga ik echt even weg. ha, ha.
Mocht ik trouwens ergens in Kusa of in het hotel de gelegenhied en de zin hebben om te internetten, zal ik zeker even langs komen op de thee hier. Zal ik even laten weten hoe we het hebben daar.
Nuh, ben niet zenuwachtig. Ik ga zo nog even proberen een uurtje te rusten, want van slapen komt toch niks. Dus meiden, tot ziens weer en het ga jullie ook goed hier!
MK116: Heel veel sterkte nog met de laatste loodjes en hou je haaks.
Doeggggggggggggg :vak01::kus:Werkse allen nog ha, ha, ha.
Oh sorry, nog ff op viva reageren. Meid, ik weet een beetje wat je nu doormaakt, dus heel veel sterkte ermee en laat ze ff een poepie ruiken morgen. :kus: Ik heb ook nog nooit zooooo naar vakantie verlangt als dit jaar.
@ Bloem: Dat is aardig wat roebel voor een eurootje. De prijzen in Rusland zijn echter nogal gestegen sinds een paar jaar… @ Roanna: krijg je al de kriebels? Leuke heenvliegtijd, heb je tenminste nog wat aan je dag daar! Tis daar nu wel erg warm… Hittegolfje enzoo. Smeer je goed in!
Ik ging de vader van mijn vriend wegbrengen naar vliegveld, stond er file. stuk van 15 minuten hebben we 2 uur over gedaan. Vlucht gemist. Nu gaatie vanochtend vliegen.
@ cris… nee!!!
kon je niet omrijden? op een stukkie van een kwartier 2 uur gestaan… meen je niet!
lijkt me dus echt de ramp van de century om je vlucht te missen, maar goed, was het voor vakantie of zaken ofzo?
over hittegolf gesproken…? ik heb het gewoon KOUD!!
Ik heb gister de relaxstoelen binnengekregen. Lekker rustig zitten, en ff duwen op de armleuningen en je ligt lekker onderuit!! Nou dat lag ik dus, en om 22.30 vroeg hubbie of ik mee ging, boven verder slapen :hihi:
vanochtend ff geen zin in de Lp anders had ik het licht wel aangedaan
@ beps, goed zo, de stoelen zijn er!! whoehoeee
hier heerlijk weertje. regen is net klaar, zonnetje breekt door, geeft al best wat warmte, maar het was niet zo benauwd! heerlijk naar de trein gefietst!
nu weer aan het werk
nog maar 10 weken!! 10 weken en ik vlieg naar St. Petersburg!! als dat geen dansende banaan waard is??
we hebben een nieuwe nr 1!! Crazymar: 30 juni - Marmaris
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya