Turkisch Teatime deel 32

meestal doen ze dat toch wel…
maar goed, gewoon klagen bij de hostess… allicht dat je geld terug krijgt :biggrin: ze vielen mij er ook altijd mee lastig, hihiihi

Ach ja,baalde er wel van maar de hostess doet ook gewoon haar werk en we zijn uiteindelijk op de plek van bestemming aangekomen:vak02:,maar hoop niet dat het de volgende keer weer gebeurt:slywink:

Ik begrijp uit jullie ervaring, dat het een eindje om is? Nouja, als we maar niet door de bergen hoeven. :ninja:

Ik heb net ff gekeken op Schiphol en tot nu toe alles op tijd en vliegen met een Airbus. :wink: Lekker belangrijk!!! :retard:

@ roanna, wat heb je tegen bergen dan?
mooi uitzicht toch?

@ turkijelover, bepaalde reisorganisatie’s (zoals N…) staan erom bekend dat ze heeeeel snel geld teruggeven. Zo ken ik mensen die super de luxe boeken, boven budget, omdat ze weten dat ze maar voor 1 ding hoeven te klagen en de helft terugkrijgen en toch binnen budget blijven…
tja… niet mijn manier van vakantie vieren, maar ja, het gebeurd!
en die hostess die plant die busjes en hoeveel en waarheen eerst enz enz samen met het plaatselijke kantoor… dusssss

Bloem,dat is ook niet mijn manier van vakantie vieren hoor om te klagen enzo,vindt het meestal wel best.heb 1 keer gehad dat ik overboeking aangevraagd heb naar een ander hotel,omdat we het hotel waar we zaten echt niks vonden,was geen probleem een dag later konden we naar een ander hotel moesten wel wat bijbetalen maar dat vonden wij geen probleem

Ik heb heel erge angst om door of in de bergen te rijden. Al is het uitzicht dan nog zo mooii. Vond het al heel knap van mezelf, dat ik vorig jaar met die excursie in Portugal naar Monchiquegebergte durfde en die is maar 902m hoog. Brrrrrrrrrrrr… Ja ooit een trauma door opgelopen en dat krijg je er bij mij haast niet meer uit! Maargoed, we zien het wel! :disgust:

@Roanna: Veel plezier en geniet van de KUTWIJN!!! Ohhh ikke wil ook…nog 6 weken!!!

nee dat soort dingen is heel makkelijk te doen en dat is ook niet lastig of gezeur of gezeik enzo
maar trust me, een hostess krijgt wel ergere dingen voor d’r kiezen en dat is vaak gewoon gezeik om nix

veel mensen willen toch voor een dubbeltje op de 1e rang zitten en tja… dan wordt er niet aan de verwachtingen voldaan, maar eens goed kijken wat ze nou helemaal boeken en daarvoor betalen… ho maar!
nou ja, blij dat ik dat nu dit jaar niet doe! het was leuk, maar ook belachelijk zwaar en dan hadden wij het nog niet eens zo slecht!

@ beps, jouw tijd komt nog wel!!

@ roanna, bergen? ikke niet snap, maar het zal wel goed komen!

@llen : k ga ff bijlezen. En dan meld ik me weer…

Beps,hoe was je eerste werkdag voor het eggie,meegevallen???

@ beps is goed en dan willen we idd uitgebreid horen hoe het gegaan is vandaaaaag!!

@ kelebek: hoe is ie??? hoe is het weer in Istanbully? ook zo warm? wanneer heb je vakantie in alanya? hoelang gaat je stage nog door…tell us alllll about it!!

Ja Bep, hoe was je eerst echte werkdag?

Zo, taxibusje heeft net gebeld en komt ons om 12.30 uur ophalen, dus zijn we mooi op tijd op Schiphol.

@Bep: Ik zal aan je denken daar, als ik aan de k*twijn ben. :zon:
Ach, als ik terug ben, ga jij al gauw. :wink:

By the way, wij gaan voor 8 dagen, dus zoooooooooolang ben ik ook weer niet weg.

@Toos: Mocht jij in de tussentijd nog langs komen hier, dan wil ik jullie ook nog heel veel plezier wensen.

Oh hoorden jullie dat net? Er komt een zware storm aan de kust, aan het eind van de nacht. Straks kunnen we nog niet eens de lucht in!!! :unibrow:

@ roanna, ik neem aan dat de taxi jullie om 00.30 uur komt halen en niet om 12.30 uur want dan mis je je vliegtuig!!! :hihi:

@Roanna: Soms gaan ze over de tolweg, en anders langs de kust. Beide wegen duren net zo lang(scheelt mss 10 min) en gaan niet of bijna niet door (hoge) bergen. En ach ja, je gaat tenslotte, lekker tegen je kokkie hangen en genieten van het idee dat het vakantie is!!!

Mn werkdag, wat zal ik zeggen… Theoretisch hebben we de kennis om de vragen te beantwoorden, praktisch krijgen we extra tijd om de vragen te beantwoorden…
Bij ons is de theorie met de praktijk gemengd, en dus krijgen we extra tijd om de antwoorden op te zoeken :retard: :retard:

Het is Zwaar Klote… En ik ben nog al een mens dat alles goed wil doen, en dat gaat nu niet…het is KT K**t enzoooooo…maar het zal wel wennen(denk ik!)

@ beps wil niet met het vingertje wijzen, maar ik zeg maar 1x : told u soooo!!!
maar de opleidingsmiepen hebben hier ervaring mee, is allemaal ingecalculeerd en dat komt allemaal vanzelf!! trust me!! als je maar weet WAAR je het op kan zoeken, dan komt het allemaal wel goed!
kop op!!

me goes home, tot laterzzzzz

@Bloem, ik wist het ook wel, had alleen natuurlijk gewild dat ikke het net wel kon haha!!! Maar het komt vast goed…denk ik hihi

Ja Bep, natuurlijk 00.30 uur. Oh, stom van mij he! Anders ben ik inderdaad te laat. :wasted: hi, hi, hi.

Och maar Bep, alle begin is moeilijk. Maar het komt vast wel goed, jou kennnende.

Vogens mij heb ik nu al een zonnesteek, want ik zit steeds op de verkeerde te reageren. Sorry…:vak02:

He, he, eindelijk een goede uitleg van uhhh… ff kijken nog, van Bep over de route naar Kusa. Bedankt nog ! :kus: