:biggrin: :biggrin: :biggrin: :lol: Gij zijt nog nie van me af hoor! :lol:
Op Izmir
Roanna alvast een hele fijne vakantie
:chin: Dank u, dank u. :zon02:
Oww das lekker dan is het niet zo heel lang met de bus als je tenminste niet eerst mensen in olduniz af hoeft te zetten
hahahaa
moet ik je dan weer terug in de lijst gooien??
hahahaa
Oh! Moeten we ook de bergen in? Nee toch?
nee als je op izmir vliegt dan is er no way on earth dat iedereen eerst naar oludeniz gaat hoor
hahahahhaaa
Nee hoor Bloem. Het is goed zo. Ik denk dat de meesten wel weten wanneer ik ga.
Roanna: 26 Juni: Kusadasi.
Sorry bedoelde Ozdere vergisssing is menselijk he
owh hahahaa, ik denk al! hahaha
Ik heb geen idee waar we allemaal naar toe gaan. Ik laat het lekker op me af komen en zo zie ik ook nog eens wat van de omgeving. Het scheelt wel, dat we overdag 10.10 uur aankomen, dus dan is alles wel duidelijk te zien. :biggrin: :zon: In ieder geval het sunneke.
Ja hahaha zal wel een hele omweg zijn,maar ja eerst naar Ozdere vond ik ook niks…
De zon schijnt er zeker weten dat kan niet missen nu
Waarom dan Turkije-lover? Heb je daar een reden voor dan?
met 45 graden denk ik dat die wel schijnt :biggrin: en mijn zonnetje is er ook natuurlijk :zon02:
ach roanna, je GAAAAAAAAAATTTTTTTT natuurlijk wil je er snel zijn, maar dat half uurtje meer of minder onderweg, who cares!! al lang blij dat je niet op bodrum vliegt, toch??
nog ff!! whoehoeee
Ik bedoel dat je zei naar Ozdere vond je niks. Moeten wij daar ook heen dan?
Ja en dat jou zonnetje daar schijnt, wist ik wel. Als ik 'm tegen kom, zal ik hem ff knuffelen namens jou. :zon02: Ha, ha.
Ach welja, who cares? Ik heb de tijd. :lol:
JA who cares niet iedereen gaat eerst daar heen,maar wij hadden dus de laatste keer wel de pech dat daar 2 mensen afgezet moesten worden,komje dus op een t splitsing links naar Kusadasi en dan ga je dus rechts :mad:,ik had zoiets van hadden ze daar geen taxi kunnen zetten die die 2 mensen ff verder bracht