Turkisch Teatime deel 32

Hier schijnt het zonnetje is wel wat benauwd maar toch ook een koude harde wind

jajaja ikke ben wakker en klaar om te werk te gaan
ben lekker blijven liggen, ik dacht, dat extra dagje fietsen met platte band, maakt ook nix uit, en boodschappen… ach!

anyway
heb toos namens mijzelf en de WW-meiden een felicitatie-sms gestuurd, zal ze wel leuk vinden

@ beps, goed te horen dat je ouders het fijn hebben gehad en dat het in de lijn beter gaat!
lang leve de pc EN de lp…

@ marion, wat een drama! en zo’n vent kan pas vrijdag komen… djeeessss… hopelijk kan hij het dan idd zo verhelpen en klaar is keessie, ik ga duimen!

@ viva, bijna lang weekend dus voor jou! heerlijk!

ikke ben nog hardstikke moe en heb het weer eens helemaal gehad… zucht
gelukkig schijnt het zonnetje weg, maar voor hoelang?
owh shit… tis al tijd om te gaan

doeiiii

:crybaby::crybaby: Ben gezakt…

Cyn,dat is balen zeg,mag je nog een herkansing doen??

Nee dat mag niet… Ik moet nu volgend schooljaar 8 lessen volgen, en dan heb ik weer 2 pogingen… kost me €180.-

Jeetje Cyn, dat is balen zeg…kop op meid, het is niet het eind van de wereld, zonde van je geld, maar shit happends nietwaar…:kus:

Ja dat is wel zo… Maar ja… dan had ik net zo goed wel mee kunnen gaan naar de meeting :drugged:

Nou ja volgende keer beter!!

Alles goed verder hier??

x:kus:

@ cyn, owh wat ontzettend ruk is dat zeg!!
baaaaaaaaaaaaallllllllllllllll

@toos
VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!

@linda
Bedankt voor je lieve kaartje!!

@cyn
Sht sht, balen zeg, gelukkig heb je volgend jaar nog een herkansing.

Bij ons is het lekker weer, niet echt warm maar met een jas aan gaat het prima. Vanmorgen naar de speeltuin geweest, daar was peuterochtend en dat is voor de kleintjes ideaal. Nu ff rustig aan!
Tot later.

owh ja
kreeg een sms terug van Toos, bedankt voor de felicitatie’s en dus de groetjes uit een snikheet adr…

@bloem
Lief dat je Toos ook namens ons hebt gefeliciteerd.

ja… dat was natuurlijk een kleine moeite om niet alleen bloem te noteren maar ook de andere WW-meiden…
kleine moeite, grooooots plezier!

Heb me zojuist ingeschreven voor een gratis dagje cruiseschip incl. lunch bekijken… Een megaschip wat in Amsterdam komt… Dus ben benieuwd of ik heen kan… Zou wel echt vet zijn!!

x

nice!!
iedereen aan de cruiseship!

Leuk Cyn,lijkt me wel gaaf en wanneer hoor je of je er heen mag?

Geen idee wanneer ik het hoor… Houdt jullie wel op de hoogte!!

x

@Viva
Vind wel dat ze steeds jonger mondiger worden, ook vroeger schunnige taal uit kramen. Vliegt hier af en toe vlees over de tafel wat hij nog niet in zijn hand heeft gehad. Terwijl ik het vroeger niet eens hardop dufde te zeggen. Vreselijk is dat, en krijg het er maar eens uit.

@Bloem
Lief van je dat je Toos ook namens ons hebt gefeliciteerd!

@Cyn
O meissie, dat is echt balen! Jammer, maar je hebt in gewoon ontzettend je best gedaan en meer kan je niet doen.
Jammer van de gemiste meeting maar van de ene kant maar goed dat je niet gegaan bent. Had je nu jezelf het verwijt gemaakt dat je beter had kunnen leren.

@ cyn, gaaf hoor, jezelf een beetje verwennen!

@ beps, nog minder dan 60!! :biggrin:

http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_tooth.gif

@bloem
Je hebt Beps een dezer dagen wel te pakken hoor en dan op jacht naar de 1e plaats!

Arghhh!!

Eerst even mijn frustratie uiten, daarna bijlezen.

Ik hele leuke dagen achter de rug, film kijken, bowlen, werken, feestje, film kijken, etc.
Fiets vandaag terug, is de weg opeens helemaal opengebroken. Omleiding. Vijf meter over de stoep. Word ik aangehouden door een politieagent in burgerkleding, er staat al een andere vrouw die ook een bekeuring krijgt. Ik balen.
Komt er een blond meisje aanfietsen met een heel kort rokje. Mannelijke agent: ‘Mevrouw, u mag hier niet fietsen.’ Meisje stapt af en loopt verder.
Ik: ‘Meneer, u moet wel eerlijk doen en haar ook bekeuren, dit slaat nergens op.’
Mannelijke debiel: ‘Ik heb maar 2 handen.’

Ik ben klaar met bekeurd worden, komter een bromfietser aan. Wordt ook halt gehouden. Hij zo: ‘O nee, waarom?’
Ik: 'Nederlandse staat heeft geld nodig. Waarschijnlijk die stomme randstadrail, of de betuwelijn. Of nee, ik las laatst in de krant dat ze glazen cellen willen bouwen voor claustrofobische gevangenen. Dat kost miljarden.
Bromfietser kijkt mij lachend aan. Mannelijke agent was minder amused. Hij zegt: ‘Wij proberen alleen maar de orde te handhaven.’
Ik: ‘Als u de orde wilt handhaven moet u in een politiepak op een zichtbare plek gaan staan, dan zullen mensen afstappen. U staat nu in uw dagelijkse spijkerbroek en wit t-shirt. Een burger kan niet de orde handhaven. Op deze manier proberen jullie gewoon geld af te troggelen van degelijke burgers die een klein foutje maken. Wanneer we jullie nodig hebben na een avondje stappen, omdat we door een stelletje debielen achterna worden gezeten zijn jullie in geen velden of wegen te bekennen.’
Meneer de agent: ‘Jongedame niet zo onbeleefd. Als u nog 1 woord zegt krijgt u er zo nog een boete bij.’

Het is nu officieel: De Nederlandse politie kan NIETS. De Nederlandse regering slaat nergens op. Elke ochtend staan ze ook scholieren te bekeuren voor door rood fietslicht rijden (terwijl het looplicht al groen is, die gaat op de 1 of andere manier altijd eerder op groen), voor geen licht hebben, voor over het zebrapad fietsend oversteken, etc. Ga toch lekker echte criminelen hun geld aftroggelen ofzoo…