@ cris (en anderen) liever niet
als je wilt zien hoe ik er in het eggie uitzie, moet je maar een keer naar een meeting komen, wat de rest doet, moeten ze zelf weten, maar heb liever niet dat er foto’s waar ik opsta op dit forum komen!
Nou meisjes. Zo te lezen heeft iedereen het naar haar zin gehad en dat is toch maar een goed teken. Zoals jullie zelf al aan geven, voor herhaling vatbaar en wellicht ben ik dan ook weer van de partij. :nod:
Jullie zullen wel moe zijn, dus zal ik jullie niet langer hier ophouden. :lol:
Voor zo weltrusten allemaal en een goede werkweek weer en hopenlijk mooi weer. :storm: Niet dus… :lol: Sorry…In Kusa ruim 40 graden en zonnig :paranoid: Dat wordt dus factor 50.
truste roanna
jij zult ook wel moe zijn na zo’n intensieve dag!!
ikke ben nog ff aan het prutsen op mn log enzo…
zucht… weer een week voorbij, aan de ene kant gaat het zo snel, moet nog veel doen enzo
aan de andere kant kan het me niet snel genoeg gaan!! nog 10 weken en 1 dag! pfffff
Goedenmorgen allen
Gisteravond was ik zoooo moe…douche en mn bedje in… Zal een enerverende dag worden vandaag, maar had gister voor geen goud willen missen:king::king:
Het was zoals de anderen al zeiden zooo lekker gezellig lachen serieus praten, kletsen ETEN kletsen lachen giegelen… Ach zoals de meetings horen dus:wink:
En nog een dagje op de eerste plaats! [SIZE=5]Roanna: 26 juni - Kusadasi:TURKEY:[/SIZE]
Crazymar: 30 juni - Marmaris
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Goede morgen!
Even met mijn ontbijtje achter de pc. Dan nog even de laatste lammetjes, de douche in en op naar kantoor.
Alle meetinggangers weer bij gekomen van de drukke dag gisteren?
@Beps
Zag gisteren of zo Bakkertje in het rijtje staan, een nieuwe dacht ik, toevallig dat het je zus is. Is ze ook zo’n lekkere kletsmajoor als jij bent?
@Roanna
Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover. Koffers al gepakt? Want je mag eindelijk naar Kusadasi. Even niet cateren dat wordt nu voor jou gedaan. Laat je lekker verwennen daar en geniet, met hubs en een k*twijntje, van al het moois daar.
Ben blij dat jullie het gister leuk hebben gehad, vond het wel erg jammer dat ik er niet bij kon zijn deze keer… Was gister ook enorm chagerijnig daardoor, maar goed… Volgende keer ben ik weer van de partij!
Ben eindelijk echt klaar met leren, dus ik hoop zo dat ik het vanavond ga halen!!! Het moet, het moet, het moet!!!
Nou meiden ik ga weer ff verder, straks weer werken!!
Wowwwwwwwww Marion, ga ik daar naar toe? Nou, ziet er niet verkeerd uit. :zon02:En genieten en ons laten verwennen doen we zeker. Bedankt voor je mooie foto en wensen.
@Bep: Bep succes vandaag met het werken in het eggie.
Trouwens die naam Bakkertje, kwam mij ook bekend voor van toen.
@Cynthia: Jij was dus toch niet mee geweest, heb ik gelezen. Nou meid, jij ook heel veel succes vanavond. Enneh… jou een beetje kennende, dat haal jij wel. In zal in ieder geval voor je duimen. Toi, toi, toi.
Ik ga nu nog even de laatste dingetjes hier thuis doen. Moet de koffer zelfs nog verder inpakken. Mijn manneke heeft 'm al klaar. Vanmiddag nog even de laatste boodschapjes (apotheker) doen en dan kunnen we. :zon02:
ikke zo te werk en 3x raden: zin an!! NOT!! :retard:
@ roanna, succes met pakken en een hele hele fijne, rustige, relaxede vakantie!! enjoy en tot gauw…
@ cyn, tuurlijk red je het, heel het forum duimt voor je
@ beps, en? al helemaal suf geluld? hahaha,ikke ken de naam Bakkertje niet, maar zag al een bekend verhaal langskomen, ik denk, das family! hahaha
ikke weer erg onrustig geslapen,…
de backpack staat in de kamer, hij staat er! nu zou ik echt zo weg kunnen, maar helaas… nog 10 weken!! (nog 10 weken, whiheeeeee!!)