Turkisch Teatime deel 32

@Bloem
En die 9 weken vliegen voorbij … je zit in de trein voor je er erg in hebt :wink:

ja idd over een half uurtje :wink: :smiley:

Hoi allemaal, hier ook absoluut geen zin in werk!!! Heb het gevoel dat ik een kater heb, maar dat kan toch niet van de wijn zijn, toch???
't Is gelukkig niet zo druk, dus kan ik even bijkomen achter de PC.
Maar goed, ik ga maar weer, kunnen we straks lekker lang lunchen, als alles klaar is.

@ Roanna, fijne collega, heel veel plezier in Kusa!!!:zon::zon::wink:

@ Bep, toi, toi, toi :thumbsup:

@ Cyn, toi, toi, toi :thumbsup:
**
Allemaal XXxxx, Mar

@Roanna: EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!! GENIET ER LEKKER VAN!!!

Zo straks weer werken en morgen mijn sollicitatiegesprek om half 9, spannend.
Ben benieuwd hoe het gaat en hoeveel mensen er gereageerd hebben. Want dat weet ik niet.

@ jac, we zullen voor je duimen!!

@ Beps en Cyn: success! Zet hem op!

@ Bloem: jammer van de fotoo’s, snap het op zich wel. Had ik maar moeten komen he :wink:

De Weduwenaar uitgelezen, word echt beetje cynisch als hij begint over dat 90% van de mensen ooit vreemdgaat in zijn leven. Zwartkijker. Of zou het echt zo zijn?

Zometeen kadootjes inslaan, morgen naar Six Flags… Walibi ofzoo? Duimen voor enigzins redelijk weer, dat het zeg maar niet de hele dag stortregent.

Jac,succes met je sollicitatie.

Cyn,succes met je examen

@ cris uhm… ja reken er maar wel op dat het 90% is, of allicht 75% want een aantal is te sullig om het te doen en de anderen te lelijk…
hihihi

Middag!!!

Het moet toch niet gekker worre. Nu is er weer een vrouw op het station van Almaar doodgeschoten, hoor ik net op het nieuws. Grrrrrrr

Ga nu even de laatste boodschapjes doen en geld halen natuurlijk!:stuck_out_tongue:

Tot laters.

Werkse allemaal

@cyn
Succes voor vanavond!

@jac
Succes voor je gesprek morgen!

@beps
Succes op je 1e echte werkdag!

:zon02: :zon02: @roanna :zon02: :zon02:
:turkey: HEEL VEEL PLEZIER IN KUSADASI! :turkey:

vergeet de €€€€ en de YTL niet!!
hahahaha en je plastic!

Roanna,heb t gelezen op internet schijnt een turkse vrouw te zijn.Waar gaat dit heen…

@ Roanna: alvast een heeeeeeeeele leuke vakantie!!

@ Bloem: hmm, vindik niet erg bemoedigend voor de toekomst.

Vrouw doodgeschoten op station

**AMSTERDAM - Drama op station Alkmaar: een Turkse man heeft op de roltrap naar een perron een jonge vrouw doodgeschoten en daarna geprobeerd zichzelf van het leven te beroven. **

[http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/02055/alkmaar_2055771c.jpg](javascript:fotovenster(‘?id=/multimedia/archive/02055/alkmaar_2055771c.jpg&caption=&copyright=’, 200, 133+30);)google adwords
“); } else { document.write(”
"); }//–>

Reizigers zagen dat de man eerst een paar kogels afvuurde op de jonge vrouw. Daarna zette hij het pistool op zijn eigen hoofd en drukte af. Hij is in kritieke toestand naar een ziekenhuis vervoerd. De schietpartij gebeurde rond half elf op het Centraal Station Alkmaar. Onduidelijk is of er nog iemand tussenbeide is gesprongen. Er zouden vier of vijf schoten op perron vijf gevallen zijn. Er waren twintig getuigen op het perron.

Hoi allemaal, weekend uithuizig geweest, even m’n zinnen verzetten.
Vandaag een extra vrije dag van school. Vakantie begint dit jaar laat.
Wilde ik vanochtend online gaan en wat denk je? Hele ochtend al geen stroom thuis.
Er zijn werkzaamheden, i.v.m. de nieuwbouw.
Nu even op school e.e.a. doen dus hier maar even op de site.

Ik hoop dat de meetinggangers het leuk hebben gehad.

Roanna, vast fijne vakantie gewenst in KUSA.
Voor crazymar schiet het ook al op.
@Marion, hoeveel lammetjes zijn er dit jaar bij jullie geboren? Alsmaar druk hiermee.
@Cyn, je verdient het om het te halen:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
@Bep, Ik hoop dat je een leuke 1e dag hebt gehad.
@Bloem, je tijd raast voort hoor. Voor jou zijn die weken zo om. Dan begint het grote genieten.
@Miere, een lekkere lunch gehad?
@Jac, wat spannend voor je morgen. Ik wens je veel succes.:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
@Cris, ik hoop dat je veel plezier hebt gehad in het pretpark.

Allemaal een goede werkweek gewenst.

Nog 26 dagen te gaan. Dat is geen maand meer.:wub:

Jeetje ben er helemaal misselijk van… Overal lees je dat het waarschijnlijk haar vader was die haar heeft doodgeschoten… Ik ging tot een jaar geleden ook altijd met de trein… Stel je voor dat ik er vandaag had gestaan…

In Alkmaar zijn we nu dus ook al niet veilig meer!!!

@ Fransijn: er is altijd wat met de techniek ;). Gelukkig staat de tijd niet stil voor jou. Nog maar 26 daagjes !!

@ Cyn: Eerwraak?

Dank jullie ook allemaal weer voor de goede wensen. Gaat vast lukken.

Oh, wat erg dan weer he? Inderdaad, wat gaat dit heen?

@Bloem: Ja zekers heb ik de €€€€ gehaald bij jou werkgever, ha, ha!!!Plastic heb ik altijd bij me, voor het geval dàt. Zou niet zonder kunnen. Ha, ha. En YTL heb ik niet, maar die ruil ik daar wel om.

Ik wil ook alle anderen die na mij gaan, ook nog een hele fijne vakantie toewensen. :vak02:

@Cris, geen idee… Dat verwacht iedereen wel… maar je weet het toch niet zeker!

@ roanna, je kunt er ook YTL halen hoor, dan hebbie ze maar! ik vind dat heerlijk om met lokale valuta te betalen, echt vakantie gevoel!! whoehheee
hahahaha
eens kijken of ik ook roebels kan bestellen, of die mag je allicht niet invoeren, eens ff checken!