zo aloha
ikke ben weer thuis
wat een weer zeg! tis al bijna juli en pissing rain zoals de engelsen het zeggen
meeting was weer leuk! off course
kan niet anders!!
@ viva, pm me ff je mailadres, kan ik de foto’s doormailen…
ikke kwam aan, geen bekende gezichten, maar ik zie een blond vrouwtje om d’r heen kijken, ikke grinnik al in mezelf, ik vraag: sta je te wachten
ja zegt ze, op een hele boel…
dus ikke: viva??
ja! hahahahaa
snel kwam beps eraan en was nog niet eens klaar met knuffelen of mar en mar kwamen erbij!!
crazymar had de backpack van d’r man meegenomen voor mij, en ik ben zo blij met dat ding!! ik mag hem dus lenen! en dat scheelt me zoveel geld, dat ik nu echt zeker 7 mnd op reis kan, ipv 6! hahahah
@ crazymar+ man, heeeeeeellll erg bedankt!! ik zal er goed op passen en echt helemaal super!!
na een fotootje richting gracht, de regen was niet echt gezellig en iemand die aan het zagen en klussen was en ook de rondrennende gillende kinderen werkten mij vreslijk op de zenuwen, dus snel verkast.
belachelijk duur trouwens!
een warme choc incl slagroom € 3,00!! nou ja! gelukkig trakteerde beps ivm d’r slagen voor de baan
op naar een ander terrasje, gezellig en lekkere bittergarnituur.
en maar kletsen en ouwehoeren en veel lachen
daarna naar de turk. ikke hoefde de menukaart niet eens te zien!
was weer lekker druk en gezellig
om 8 uur richting station en weer afscheid nemen
nieuwe plannen zijn alweer gemaakt!
@Marion: Ja, leuk wel voor haar hoor. Inderdaad een lustrum en ook vandaag weer zo van, wat gaat de tijd toch zo snel. Onbegrijpelijk soms, dus Marion, geniet van je J, want ze zijn zo groot.
@ roanna, owh wat goed dat je dochter het leuk vond! voor hetzelfde geld vond ze het helemaal nix… hihihi
en ze is aardig verwend! helemaal leuk!
en van die bon kende ik ook niet, maar dat is idd ideaal! bij sommige winkels heb je voor € 50 niet eens een shirtje, maar bij de H&* zeker, dus dan is het ideaal als je later nog eens kan!
Leuk te lezen dat jullie het leuk en gezellig hebben gehad.En voor jouw natuurlijk een verrassing dat je die backpack mag lenen.Staat de volgende meeting al ???
@Roanna
Ik weet het … schoot net toevallig nog door mijn hoofd toen we samen over de straat wandelden. Hadden een dolle knuffelbui, gearmd lopend, zijn hoofd al bij mijn schouder. Wat een lang eind al, dacht ik bij mezelf, lijkt nog maar zo kort geleden dat hij nog maar 1 turf hoog was. Nog een paar jaar verder en dan peinst hij er niet meer over om zo met mij over straat te lopen. Volop genieten dus maar voor zolang het nog duurt.
@Bloem
Top dat jullie het leuk hebben gehad. Grappige ontmoeting met Viva, en wat een geluk dat je de backpack van Crazy’s hub mag lenen.
@ marion, ja hadden we van te voren afgesproken, maar tis toch ff kijken of zo’n joekel van een backpack mij past! maar goed, helemaal top dus! ben er echt zoooo blij mee
@Bloem: Bedankt en wat gave foto’s weer. Dus Cyn was er toch niet bij? Ik dacht van wel. Maargoed, dit was zo te zien ook een leuk groepje en jullie hebben weer fun gehad en dat is het belangrijkste.
Hoi allemaal, zo ook weer thuis, waren er om een uur of 10. En het was weer beregezellig. Leuk hoor, de Die-harts (schrijf je dat zo???) en weer een nieuw gezicht erbij, haha. Bedankt Viva dat je er ook was, en ook bedankt voor de foto’s, en bloem ook natuurlijk! Zit nog bommetje vol van het eten, wat was die yoghurt machtig , zeg!!!
Bloem, bedankt voor de fotoos…
Viva, Beps, Mar en Bloem, bedankt voor de onwijs gezellige middag-avond. Heb ervan genoten. Van jullie gezelschap, het heerlijke eten enz.
Zoals altijd weer voor herhaling vatbaar!
Nou ik ben weer helemaal bij, zat half te suffen in de trein, tot aan mijn oren hartstikke vol…pffff…was onwijs gezellig en voor herhaling vatbaar,
Bloem bedankt voor je foto’s ik hoop dat die van mij ook zijn overgekomen, ik heb eerst 2 uur zitten klooien met hyves voordat ze daar op stonden…
meiden bedankt voor de gezelligheid…
@ Linda: dus nog steeds niet zo ver gevorderd met die jongen? Hoe zit hetmet het meisje? Of is dit een andere jongen? @ Bloem: mag ik ook fotoo’s zien??:D:D Kunnen jullie er niet een paar plaatsen bij het ‘Meetig poging… 600 nogwat’ plaatsen?