Turkisch Teatime deel 32

Roanna,van harte met je dochter.

@ Mierre: o haha, bedankt voor de punten :smiley:

@ Roanna: gefeliciteed met je dochter. Hoop dat alles goed is gekomen metde heel veel gasten, is vast wel gezellig!

De rest, veel plezier daaroo bij de meeting. Proost maar op ons!

Ikke ben in totaal iets van 40 uur opgeweest voordat ik gisteren om 2 uur naar bed ging. Vandaag een beetje bijgeslapen.
Nu lekker niksen, ga beginnen in ‘De Weduwenaar’ vervolg op ‘Er komt een vrouw bij de dokter.’

meiden…bedankt voor alle lieve wensen…

ik hoop dat jullie het super gehad hebben op de meeting…ik ga ne vertrekken :D:D

dikke kus voor jullie allemaal en tot snel…xx

@toos: zie dat je online bent van harte met je verjaardag hoe is t daar?

Even een berichtje vanuit AD, het is hier erg warm. vandaag iets van 42 graden. Morgen en dinsdag wordt er een hittegolf verwacht. tussen de 45 en 50 graden!! Hebben het prima naar ons zin, maar kon ook eigenlijk niet anders.
Voor degene die gaan, een fijne vakantie.

Linda= ben nog niet jarig maar toch bedankt. Hebben het prima naar ons zin, ondanks de hitte. Het voelt klam aan er staat bijna geen wind.
Jac= Marina is niet meer in AD, dus geen sieraden maken

Ga er weer vandoor, kom nog wel langs. Wens jullie verder een fijn weekend

@Toos
Mis je ons nu al? GEINTJE!!!
Leuk dat je even op de thee komt vanuit Turkije. In ieder geval heb je beter weer dan hier, weer flinke buien gehad vandaag. Maar veel het zwembad of de zee in als het zo warm is, koel je lekker af. En … met zo’n dorstig weer heb je in ieder geval een goede reden om een wijntje te pakken. Nog heeeeeel veel plezier!

@ Toos: goed smeren!!!

@toos: haha zie t nu had hier een lijstje waarop ik had staan dat je de 24e jarig bent maar gelijk aangepast doe t donderdag wel opnieuw

Goedenavond aanwezigen. :lol:

Allereerst, iedereen heel hartelijk bedankt voor de verjaarswensen van onze dochter. Heel lief van jullie. :kus:

Zo, erg druk maar wel gezellig gehad. De laatsten gingen om een uur of 7 weg en ben ik als een turbo door mijn huis gegaan om alles weer schoon en opgeruimd te krijgen. Moet nu eigenlijk alleen de laminaatvloer nog dweilen, maar had daar geen puf meer voor. Morgen is er ook nog een dag. Nu eerst ff ontspannen en WWen. :biggrin:

Rustig hier he, nu velen aan het meeten zijn? Maar wij vermaken ons ook nog wel toch? :biggrin: Ben wel weer benieuwd naar de verhalen van hun.

Nou, fijne avond nog. :dag:

Raonna,gelijk heb je morgen weer een dag.Hoe vond je dochter het??

Linda,heb je woensdag wel getraind?

@Turkije-lover: Ze vond het heel leuk, om even weer een keer in de belangstelling te staan. Normaal viert zij haar verjaardag ook niet zo groots, maar dit hadden wij dus voor haar gedaan. Ze heeft leuke shirtjes gekregen en veel kledingbonnen en VV* bonnen en een prepaidkaart van € 50 van H&* en nog geld. Dat vind ik trouwens een goed idee van die winkel. Hoef je niet alles in een keer op te maken. Ik had er nog niet van gehoord, tot vandaag.

@turkije-lover: ben er wel naar toe gegaan, maar omdat ik zo moe was vond ik het wel zwaar, maar hopelijk gaat komende training beter. Wat betreft J. alleen elkaar gegroet, weinig de kans gehad om met elkaar te praten. Mss woensdag.

Roanna,dus je dochter is lekker verwend,en zo te horen had ze dat ook wel verdiend :smile:.Ik ken de prepaid kaarten wel ja heb er ook een keer 1 gekregen en is zeker makkelijk je stop hem makkelijk in je portemonnee en je hoeft niet alles in 1x te besteden.

Linda,je hebt hem in ieder geval weer gezien :wub:

Hoe zullen de meeting gangers het hebben?? Vind het echt jammer dat ik niet mee kon.

@tukije-lover: ja zeker, dat deed me al goed, we hebben nog twee trainen, na de laatste training gaan we met z’n allen ijseten bij een ijssalon, oh was de vakantie maar alweer voorbij, zoveel weken m niet zien haha maar iets gaan bedenken

Linda,je kan dan toch vragen of hij een keer wat mee gaat drinken ofzo???Je hebt nog 2 weken dus om daar moet voor te verzamelen :slywink:

@Bep: Ik zie dat je weer thuis bent dus …oh… vertel. Was het gezelli en heb je weer lekker gegeten? Ennuh… vertel even dan! :unibrow:

@Roanna
Fijn dat je dochter het zo mooi heeft gehad vandaag. Een lustrum om nooit te vergeten. En daarbij ook nog lekker verwend.

@Turkijelover
Jammer dat je er niet bij kon zijn vandaag! Hoest met de hoofdpijn nu, alweer wat gezakt?

@Linda
Jij ook al weer een beetje opgeknapt? Beetje krachten aan het verzamelen voor woensdag? Want je mag geen training missen nu het bijna vakantie is. Hopelijk krijg je de volgende keer wel de gelegenheid voor een babbeltje. Gewoon de stoute schoenen aantrekken dan en hem vragen of hij een keer iets mee gaat drinken, een bioscoopje, iets eten. Maakt niet uit wat … voordat straks iemand anders hem voor je neus weg kaapt.

Marion,gelukkig is de hoofdpijn wat minder maar helemaal weg is het nog niet.Volgende keer beter.

Beps,hoe was het???