Dacht ik doe maar eens een ander soort lampje, met dit licht werd ik daarstraks wakker :nod:
Hopelijk blijft het zo mooi, lekker aan de grachten straks en lekker nietsen…Kletsen…Lachen…jaja bekende meetinggeluiden dus…
Dacht ach, de volgende zijn vandaag vertrokken(zeg maar) dus een nieuw lijstje voor de dag:
Roanna: 26 juni - Kusadasi:TURKEY:
Crazymar: 30 juni - Marmaris
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Kiek es ff wie hier nu boven aan staat? :zon02: Moi :zon02: Bedankt Bep.
Waarom ik er niet bij kan zijn Bloem? Onze dochter wordt morgen alweer 40 jaar en wij ( mijn zoon en ik) wilden dit niet zomaar voorbij laten gaan en geven een feestje vandaag ter ere van haar, hier bij ons thuis.
Aangezien zij een paar moeilijke jaren achter de rug heeft,( scheiding, fin.problemen en dergelijke) willen wij haar vandaag met de hele famlie een keer in het zonnetje zetten. Ik krijg dus ook vandaag zo’n 30 a 35 man/vrouw/kids te eten.
***Dus mochten jullie nog zin hebben na de meeting, kom gerust hier de restjes opeten. :unibrow: :unibrow: ***
***De koffer al wel op de logeerkamer gezet, maar nog niet alles ingepakt. ***
***Meisjes, nogmaals een hele fijne dag met z’n allen en geniet ervan. Eet smakelijk enneh… tok, tok, tok. De volgende keer ikke ook weer hopenlijk. ***
***Dikke :kus: en hoor jullie verhalen graag vanavond weer, als alles weer rustig is bij jullie en bij mij. ***
PS. Mijn dochter heeft nu alles gelukkig weer op de rails en red zich prima in haar eigen flatje.
@Bloem
Wordt helemaal niet gek van je kalenderverhalen. Ziet er zo mooi uit dat ik er ook 1 ga maken voor mijn boers verjaardag. Met allemaal foto’s van zijn zoontje erop. Weet ook nooit wat ik hem kado moet doen.
@Roanna
Wat een mooi idee zeg! Veel plezier vandaag. Je dochter zal wel blij zijn met zo’n lieve moeder en broer.
@meetingganger
VEEL PLEZIER!! Kakel ze!! Wil ook aan de grachten in de zon … maar helaas … de plicht roept.
bedankt voor de vakantie wensen
over 30 minuten ga ik richting bushalte
voor de gene die willen weten hoe mijn vakantie nu al begonnen is, die kunnen dat lezen op Taliha :evil:
ik heb er zin in
goedemorgen dames, nou Roanna, de hele toko vol met mensen, en feliciteer je dochter namens mij (ons).
Marion jammer had je graag eens in het eggie gezien.
turkije-fan fijne vakantie
voor de anderen een fijne zondag…en voor de meeters…tot strakkies
oke ik heb eeb driekwart spijkerbroek gekocht, een korte broek, witte schoenen, shirtjes en een superleuk jurkje. Ik zocht al heel lang een jurkje en ik zag natuurlijk enkel dure jurkjes bij de 100 euro en nu heb ik er een bij de H&* voor 19 euro 90.
Ikke blij!!!
Verder een cadeau voor mijn broer een frituurpan.
O ja en een tas. hahahah tassenfreak dat ben ik.
Nou iedereen nogmaals een hele fijne leuke gezellige MEETING!!!
ikke ben op, nog niet wakker, maar goed, heb nog 1,5 uur bus te gaan, dus slapen we daar wel bij
@ roanna, owh DAT was het!! wat een werk dan allemaal. van harte met je dochter en maak er een leuke dag van! als ik met de trein was geweest was ik nog wel ff langsgewipt, maar ga nu met de bus, en wat ziet dat er mooi uit he?? roanna op 1!
@ jac, das zeker een goede vangst… en zo divers…hihihi… een frituurpan,tussen de kleding en schoenen en tassen :hihi:
@ marion, ikke wacht nog ff het resultaat af hoe ie er in het echt uitziet, maar vind het nu al helemaal gaaf. leuke dingen hoor! je kunt ook klein kalender doen, of verjaardagskalender. en zelfs een hele mooie foto op canvas laten afdrukken!! is wel iets wat duur, maar denk dat ik dat zeker ga doen, strax, ooit, als ik terug ben
uhm… haartjes nog doen, koffie in de mik (nu nog te heet) en maar eens een lekker stukkie bussen strax! scheelt me € 10 of ik met de trein of met de bus kom!! hahaha, en het duurt net zo lang!
Alles wat gewassen moest worden, is klaar. Straks nog ff snel een strijkboutje erover en de kleine kleertjes kunnen de kast in.
Het bed staat op klossen, straks (als de was klaar is) nog ff opschudden.
Morgen laatste kast uitruimen, moeders komt morgen weer soppen
Begin steeds meer rust te krijgen.