@bloem
Wat een schitterende kalender!!
Als ze hier niet blij mee zijn, dan weet ik het echt niet meer.
Filiz en Turkije-fan:
HEEL VEEL PLEZIER IN TURKIJE!!! ![]()
filiz en turkije fan fijne vakantie…geniet er van
shit!! wat een onweer… het kraakt aan alle kanten, vervolgens trillen de ramen in de sponningen… SPANNEND!!
hier is het droog geen spoortje van onweer…
nee, 5 minuten geleden hiero ook nog nix… tis echt gieten of zonneschijn he??
ik haat dit weer!!
hier heeft het de hele dag bijna geregend, om gek van te worden, ik zit samen met mijn hub al vanaf half 3 vanmiddag mcllouds daughters te kijken, heerlijk van die boxen een heel seizoen achter elkaar is echt voor dat bagger weer.
hahahah en vond hij dat ook een beetje leuk dan??
ja hoor houd hij wel van, hij is niet zo moeilijk, we kijken nu nog steeds…
das handig zo’n man die meekijkt zonder te zeuren
heerlijk van die chickflicks
maar goed dat ik nog eens naar die kalender kijk!! je kunt ook achtergronden instellen… grrrr!! had ikke nog niet eens gezien
ben dus weer druk bezig met plaatjes verzamelen…zucht… hij gaat lekker! hahahahaa
Hallo, hier ben ik ook weer eens. Niet allemaal weggaan nu hoor! ![]()
Ja, mooi is die kalender van Bloem he? Prachtig en je kunt zien, ze heeft er werk van gemaakt.
Filiz en Turkije-fan, jullie beide een hele fijne vakantie gewenst en ga er weer van genieten. Ook een goede reis. :dag: :vak01:
Nou, mien manneke zit naar het voetbal te kijken. Daar doe je hem een heel groot plezier mee. Ach ja, zo ieder zijn/haar ding! ![]()
Oja meiden, voordat ik het vergeet, morgen een hele fijne meeting en eet smakelijk en noem mijn naam ook zo af en toe even. :crybaby:
@ roanna, we will :unibrow: je kent ons roddeltante’s toch? :unibrow:
zo, ikke ben er echt helemaal klaar mee. heb nu de platen een zwarte achtergrond gegeven en wat jullie niet konden zien in de powerpoint presentatie zit er nu ook bij. als achtergrond voor de vakjes met data heb ik nu ook een mooie achtergrond. ben helemaal happy en het is super om in de stemming te komen!! hahahaa, wat ga ik veel vreemde/ andere/ ongewone/ mooie dingen zien! hahaha
maar goed, nu echt klaar… verstuurd, dit keer met korting, hopelijk op tijd in huis, geef die andere gewoon aan mn reisgenoot, kan die hem aan ZIJN ouders geven… hihihi…
zo dat was het laatste wat ik erover wilde zeggen, jullie worden vast gek van mij, heb je haaaaaaaaaaaarrrr weer met d’r kalender!
hahahaha
lekker rustig weer…
@ roanna… ben jij nu zelf weg dan?? :paranoid:
ikke ga zo maar eens lekker mn bedje opzoeken! morgen een intensieve dag!
owh… ben helemaal blij, heb mn norah jones cd weer teruggevonden. was hem kwijt sinds de verhuizing, en nu heb ik hem weer. is zo’n oudje, maar heerlijke zwijmelmuziek,… zucht… zwijmel… zucht…
Zo ikke weer thuis,voetbal gekeken bij vrienden en de jonkies hebben het maar mooi geflikt Europees Kampioen onder 21 .
Heb de hele dag al een beetje hoofdpijn hoopt niet dat t doorzet en migraine wordt,want wil er morgen wel bij zijn.
Filiz en Turkije fan een hele fijne tijd in Turkije engeniet er lekker van
Turkije-fan en Filiz…
lieve meiden, heel veel plezier en goeie reis. Ga lekker genieten, van alles en elkaar!
hihihihih…:biggrin:
Ik ga me bedje op zoeken :slapen:,weltrusten allemaal en voor de meeting gangers tot morgen :dag:voor alle anderen alvast een fijne zondag
@ turkijelover
tot morgen en neem maar een extra molletje mee… niet dat je morgen ziek bent he??
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Turkije-fan: 24 juni Gumbet ![]()
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
28/6 Toos
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
zooo ikke duik mn nestje in
ff gekeken hoe laat ik uiterlijk morgen weg moet en dus hoe lang ik uiterlijk kan blijven liggen in bed
@ filiz en turkije -fan, goede reis en leuke vakantie
@ roanna, heb jij je koffers al gepakt? waarom kon je zondag ookalweer nie?
@ meetinggangers: tot morgen
@ de rest: prettig weekend!