Turkisch Teatime deel 32

Gewoon blijven proberen Bloem. Nee hoor, als het niet lukt, miss een andere keer weer proberen. Ik heb mezelf ook nog een mail gestuurd van een ander adres en kreeg zelfs nog mail van anderen, maar alles komt gewoon hier binnen, zonder extra vermeldingen.

ik probeer vandaag nog 1x iets anders, en anders is er maandag weer een dag…

:paranoid: volgens mij is het gelukt…?
toch?

Yes, gelukt Bloem. Wat zijtte gij toch biedehand. :thumbsup:

Ook hele mooie kleurrijke foto’s.

Moet je nog lang werken of heb je het er al bijna opzitten? Ik ga zo even weg, boodschappen doen.

Wel thuis zo en wie weet tot vanavond nog en anders een heel fijn weekend.

:dag:** :kus: Bedankt voor de moeite en die mooi plaatjes.**

dEEL 2 IS OOK LEUK.

bEN NU EINDELIJK BEGONNEN MET MIJN TURGUTREIS ONLINEPHOTOBOEK. WAAR ZAL IK EENS GAAN BEGINNEN. hMMMMM

Meiden, ben niet echt aanwezig dit weekend…nu weer een nichtje voor een nachtje.,…
Moet haar morgen onderweg ergens op de trein zetten, dusssehhhh
Nu snel weer de lieve tante zijn…
Doeidoei

he he
gelukkig
en…? was het de moeite?
opmerkingen? leuk?
tell me tell me tell me! hahahaa

@ beps, heeee mistte je al een beetje, maar ja, morgen krijgen we de volle 100% bepsie

Ja morgen!!! Probeer maar eens om me heen te komen… zolang duurt de meeting niet eens…:smiley:

:unibrow:

Bloem,heb me mailbox geleegd dus … als je zin heb

@bloem…ik heb ook alle 2 de delen gekregen…leukzz :smiley:

@meetinggangers…ik wil jullie alvast heel veel plezier wensen voor morgen!! lkkr kletsen, winkelen, eten…fijne dag…:wink:

ik ga ff een uurtje naar bed…ben dr aan toe…

@Roanna: Bedankt voor de punten.

Meeting gangers HEEL VEEL PLEZIER!!! GENIET!!! EET LEKKER!!!
Hoop dat deze ok zo slaagd als de vooraf gaande meetings.
Helaas kan ik weer niet mee:(
Maar er komt een keer dat ik mee ga hoor.

Zo net eventjes heerlijk geshopt en zoals altijd heb ik teveel gekocht maar ben er wel blij mee!!
Zo vanavond verjaardag dus ik kom niet meer aan hier en nu eventjes snel naar de turk!

Doei en iedereen een fijne avond!

Groetjes jac

@ turkije lover, volgens mij heb ik jouw mailadres niet, doe maar ff via pm doorgeven, dan zorg ik ervoor dat je mailbox sjokkie vol wordt

@ jac, wat hebbie dan allemaal gekocht??

ikke heb ook een broodje doner op. op het station, trein gemist, 20 min wachten, ikke dacht… DAAR HEB IK TREK IN!! (wanneer niet, maar goed) was heeeerlijk, nu heb ik alleen natuurlijk geen avond-eten-trek meer,… nou ja…pech!

@ filiz: ikke wil je alvast een hele fijne tijd met je askim wensen!! geniet, doe rustig aan, geniet, kom af en toe ff langs, geniet, enneuhm… enjoy!!

Gave kalender hoor Bloem,daar zullen je ouders wel blij mee zijn

deel 2 heb ik net verstuurd!

k ga m van de week rustig bekijken!!!

BLOEM DE KALENDER IS SUPER :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

:redface:
dank u dank u

zit net een of andere enquete in te vullen en dan sluit ie af, dat ik met de volgende code…blblbbllaaalbbblllaaa… 25% korting krijg op een album of kalender via de t*t site

ARCH!!! hadden ze dat niet NET ff eerder kunnen sturen! had me € 5 gescheelt! kan nu natuurlijk niet meer, maar denk dat ik een 2e bestel… hihihi…