@Turkijefan
Na lang wikken en wegen is het morgen ook voor jou zover. Je gaat naar je Askim. Ook voor jullie …
Heel veel plezier in Gumbet

Geniet van elkaar!
@Turkijefan
Na lang wikken en wegen is het morgen ook voor jou zover. Je gaat naar je Askim. Ook voor jullie …
Heel veel plezier in Gumbet

Geniet van elkaar!
En toen nog een van Kusadasi Marion :lol: :lol:
@Roanna
Ik weet dat je bijna niet meer kan wachten maar nog heel even geduld en dan ben jij aan de beurt. Krijg jij een mooie foto van Kusadasi ![]()
Ja maar Marion, als er ieder keer weer iemand tussen komt, ben ik nooit aan de beurt. :tear: Ik heb heel lang op die plaats gestaan en nu moet ik weer wachten. :lol:
Nee hoor, Turkije-fan ik gun het je van harte. Vooral na al dat wikken wegen, van toch stage of toch eerst vriend. Jij mag eerst! :dag:
@ Marion: ![]()
dat komt door vriendjes worden Bloem die +++
Dat klopt Viva van die +.
Ik ga zo even de :was: ophangen en dan booschappen doen.
See joe all leter. :dag:
@ turkije-fan nogmaaaaaaaaaaals heel veel plezier in Gumbet. Geniet ervan.!!!
Whoeooeoe nog 3 maanden en dan klaar met school en naar turkije.
@ allen… kunnen jullie je mailbox leegmaken, dan kan ik jullie de kalender sturen. heb deel 1 al verzonden, maar daardoor is de mailbox vol… deel 2 kan er dan niet meer bij, dus OPRUIMEN!! (mits je het wilt hebben natuurlijk)
@ bloem, mooi / leuke kalender
zo… weinig bij te lezen
heb mn kalender dus in 2 delen gehakt, maar krijg nu deel 2 niet verzonden, omdat de mailbox vol is vanwege deel 1, :hihi:
@ marion, wat een mooie plaatje, zo attent enalles… hihi en heel verstandig!! je kunt maar 1 ding tegelijk doen!
@ roanna, jouw tijd komt nog wel, dont worry en dan mag je er dubbel en dwars van genieten… en er zijn ook weer mensen uit de lijst verdwenen, dusse dont worry
zooo… ikke zie nog steeds allerlei dieren in de kleuren roze en baby blauw, hij gaat goedddd. zit lekker te spacen!! hahahahaha
wat een lol, helaas morgen niet drinken, jammer de bammer
@Bloem: Ik heb het gezien Erg mooi en wat je zegt, volgend jaar je eigen foto’s erop. Heel leuk idee ook voor je ouders.
Nou, mijn box was nog lang niet vol, maarja ik dump ook meestal alles weer. Die van jou heb ik nu trouwens even in bewaring gezet.
He Bloem bedankt. :biggrin:
Moet nog steeds boodschappen doen, maar wacht op zoon die mee zou gaan en nu eerst weer hun nieuwe poesje moet gaan ophalen. Nouja, gelukkig zijn ze supers tot een uur of 8 open.
@Cynthia: Ik heb 'm weer gevonden hoor en gelijk toegevoegd aan mijn favorieten, dus kan ik jou verslagen ook lezen. Tot nu toe best leuk. ![]()
@ roanna en besmile, gooi maar weg, dan kunnen jullie deel2 ook ontvangen…
Nou Bloem, la ma komen dan! :zon:
bloem laat deel 2 maar komen dan
krijg nog steeds de melding dat jullie mailbox te vol is…
sla deel 1 op op je pc en gooi die mail dan weg, want deel 2 is net zo groot
Nou, ik heb die eerste er al uit gedaan, dus dat begrijp ik dan niet. Maargoed, ik wacht wel af!
ikke ga opnieuw proberen…
ikke word gek!!
dacht, ik plaats ze gewoon hier, maar ook dat kan/ mag/ wil niet
ikke krijg telkens deze melding terug:
Dit bericht is groter dan de huidige systeemlimiet of het postvak van de geadresseerde is vol. Kort het bericht in of verwijder bijlagen. Probeer het bericht vervolgens opnieuw te verzenden.